Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Суть інформаційного суспільства

Лекція 3. РОЗВИТОК РЕГІОНІВ ТА МІСТ НА ОСНОВІ КОНЦЕПЦІЇ РУХУ ДО ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА

Висновки та використання результатів. Усі розглянуті моделі зрілості надають організаціям можливість створення ефективної системи управління проектами. Всі моделі допомагають визначити поточний рівень зрілості організації, провести аналіз сильних і слабких її боків. Вони дозволяють розробити стратегію для подальшого розвитку організації і надають можливість для постійного удосконалення її діяльності.

Розглянуті моделі зрілості мають багато спілних рис, їх поєднують цілі, спрямовані на розвиток організацій і покращення виконання проектів в них. Але незважаючи на це, кожна модель залишається унікальною і має свої особливості. Кожна з них концентрує увагу на одних аспектах управління проектами в більшій мірі, на інших — в меншій. Наступна таблиця показує порівняння розглянутих моделей зрілості.

 

Порівняльна таблиця моделей зрілості управління проектами

Таблиця 2

Параметр   Модель зрілості Охоплення всіх інструментів проектного менеджменту Перенесення кращого досвіду Розвиток персоналу Оптимізація бізнес-процесів в організації Формування єдиної методології розвитку проектного менеджменту
СММ ** * * ** *
РМММ ** ** ** ** **
ОРМ3 ** ** * ** **
РОС ** * ** ** *

* — представлено в меншій мірі

** — представлено в більшій мірі

 

Запитання для самоконтролю

1 Які основні принципи управління якістю реалізації проекту розвитку регіону? Назвіть моделі та алгоритми.

2 Охарактеризуйте аналіз виробничої діяльності компаній. та використання основних засобів, матеріальних та трудових ресурсів для розвитку виробництва.

3 Назвіть життєві цикли проекту розвитку – продукту і процесу розробки комп'ютерної системи управління проектами.

4 Охарактеризуйте основні поняття управління проектами. та процес народження проекту розробки комп'ютерних технологій.

5 Охарактеризуйте розробку та використання ІНТЕРНЕТ технологій у проектах розвитку.


Рубіж тисячоліть співпав з переходом людства до третьої - після аграрної і індустріальної - стадії розвитку, яку означають звичайно як "інформаційне суспільство". Загальноприйнятого визначення інформаційного суспільства немає, але більшість фахівців сходяться в тому, що його суть визначають декілька взаємопов'язаних процесів:

· інформація і знання стають важливим ресурсом і справжньою рушійною силою соціально - економічного, технологічного і культурного розвитку;

· формується ринок інформації і знання як чинника виробництва нарівні з ринками природних ресурсів, труда і капіталу;

· стрімко росте питома вага галузей, що забезпечують створення, передачу і використання інформації;

· розвинена інформаційна інфраструктура перетворюється в умову, що визначає національну і регіональну конкурентоздатність не в меншій мірі, ніж, наприклад, транспортні комунікації;

· розвиток і активне впровадження у всі сфери діяльності нових інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) істотно міняє моделі утворення, труда, суспільного життя і відпочинку.

Досі, незважаючи на широке поширення терміну "інформаційне суспільство", вчені і фахівці ще не прийшли до єдиного розуміння його основного змісту. Існує цілий ряд визначень, які висувають на передній план ті або інші реальні межі і тенденції сучасного суспільства.

У центрі уваги багатьох робіт знаходяться швидкий розвиток інформаційних і комунікаційних технологій і їх зростаюче використання у всіх сферах економічного і суспільного життя. ІКТ істотно змінили за останні роки те, як ми вчимося, працюємо, займаємося суспільною діяльністю і відпочиваємо. Більш того цифрові технології активно проникають в традиційні технології, міняючи їх можливості і сфери використання. Все це дозволяє говорити про комп'ютерну, телекомунікаційний або мікроелектронний революцію (Д.Е. Сайчел, Т. Форестер) і вважати інформаційне суспільство суспільством інформаційних технологій.

Останні 20 років "інформаційне суспільство" знаходиться в центрі уваги багатьох політичних документів регіонального, національного і міжнародного рівня. У політичному контексті інформаційне суспільство розглядається як політична мета і визначається через його можливості і переваги.

Створена в травні 1995 р. з метою аналізу соціальних аспектів інформаційного суспільства група експертів Комісії Європейських співтовариств, до складу якої увійшли провідні фахівці практично всіх країн Європейського Союзу, визначила інформаційне суспільство як глобальне суспільство, в якому обмін інформацією не буде мати ні тимчасових, ні просторових, ні політичних кордонів; яке, з одного боку, сприяє взаємопроникнення культур, а з іншою – відкриває кожному співтовариству нові можливості для самоідентифікації і розвитку власної унікальної культури.

Таким чином, можна виділити чотири внутрішньо пов'язані фундаментальні межі інформаційного суспільства, що формується:

· Зміна ролі інформації і знання в житті суспільства, що виразилася передусім в безпрецедентному зростанні інформаційної насиченості господарської, управлінської і інших сфер діяльності, в перетворенні інформації і знання в найважливіший ресурс соціально-економічного розвитку.

· Перетворення інформаційної індустрії в найбільш динамічну, вигідну і престижну сферу виробництва, яка забезпечує лідируючу роль окремих країн і міст в системі світової економіки.

· Виникнення розвиненої ринкової інфраструктури споживання інформації і інформаційних послуг і, зокрема, широке впровадження ІКТ в різні сфери життя, причому не тільки в професійну, але і побутову.

· Глибокі зміни в моделях соціальної організації і співпраці, коли у всіх сферах суспільства відбувається заміна централізованих ієрархічних структур гнучкими мережевими типами організації, пристосованими до швидких змін і інноваційного розвитку.


Читайте також:

  1. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  2. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  3. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  4. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  5. Атрибути громадянського суспільства
  6. Батьки мають право обирати форми та методи виховання, крім тих, які суперечать закону, моральним засадам суспільства.
  7. В чому була провідна роль української шляхти як верхівки українського суспільства в політичному житті XIV-XVI ст.
  8. Вдосконалення нормативно-правової бази міста на етапі переходу до інформаційного суспільства
  9. Взаємозалежність і співвідношення громадянського суспільства і правової держави.
  10. Взаємозалежність і співвідношення громадянського суспільства і правової держави.
  11. Вибір засобів забезпечення безпеки даних і інформаційного захисту
  12. Вид інформаційного_ресурсу: //доменне_ім'я_хост_комп'ютера/їм 'я_ каталоги / їм 'я_ підкаталоги /їм 'я_ файла.




Переглядів: 566

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Елемент: Удосконалення | Можливості і ризики інформаційного суспільства

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.