МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Принципи і пріоритети міської політики по забезпеченню рушення міста в інформаційне суспільствоНапрямки дій У прграмі по забезпеченню рушення до інформаційного суспільства може бути виділено шість стратегічних напрямів діяльності Уряду: · Створення умов для стійкого розвитку економіки міста в рамках глобального інформаційного суспільства, що формується. · Розвиток інформатизації міського управління. · Стимулювання і організація використання ІКТ в різних сферах діяльності. · Забезпечення можливостей використання ІКТ всіма жителями міста. · Розвиток сучасної інформаційно-телекомунікаційний інфраструктури. · Вдосконалення нормативно-правової бази розвитку інформаційного суспільства. Кожний стратегічний напрям діяльності деталізований рядом пріоритетних напрямів, в рамках яких пропонуються конкретні дії Уряду, засновані на законодавче закріплених інструментах міської політики (міське замовлення, податкові стимули, пільги по орендних ставках і т.п.). Процес рушення міста в інформаційне суспільство повинен регулюватися наступними принципами: 1. соціальне партнерство керівництва міста, експертів, представників бізнесу і жителів в справі формування інформаційного суспільства; 2. виражена соціальна і гуманітарна спрямованість стратегічних цілей і основних задач рушення до інформаційного суспільства; 3. відвертість політики по забезпеченню рушення до інформаційного суспільства, регулярний обмін інформацією між всіма суб'єктами інформаційного суспільства; 4. наукова обгрунтованість заходів, що розробляються і рішень, що приймаються, заснована на регулярному аналізі основних індикаторів розвитку інформаційного суспільства і результатах моніторинга пов'язаних з цим розвитком соціально-економічних процесів; 5. облік інтересів суспільства загалом, а не інтересів окремих осіб, владних структур, організацій або секторів економіки; 6. послідовність, поетапність і узгодженість здійснення всіх заходів, направлених на розвиток інформаційного суспільства. Міська політика в процесі формування інформаційного суспільства повинна засновуватися на наступних основних положеннях: · залучення до обговорення ключових питань розвитку інформаційного суспільства всіх зацікавлених сторін з державного і комерційного сектора економіки, громадських організацій, вчених і фахівців; · контроль з боку Уряду за протіканням процесу формування інформаційного суспільства; · стеження за процесом інформатизації міста за допомогою організації статистичного спостереження за основними індикаторами рушення до інформаційного суспільства; · встановлення і коректування по мірі необхідності співвідношення між державною і ринковою складовими міської інформаційної індустрії (наукове обгрунтування необхідності посилення державного регулювання або, навпаки, посилення лібералізації в залежності від сфери інформатизації і етапу її розвитку); · створення сприятливих умов для розвитку напрямів інформатизації, визнаних адміністрацією міста пріоритетними; · перешкодження проникненню в місто застарілої техніки і технологій; · забезпечення доступу широким верствам населення міста до ІКТ за допомогою організації суспільних центрів доступу до сучасних технологій, насамперед для соціально незахищених груп населення; · аналіз і облік вітчизняного і зарубіжного досвіду, міжнародних норм і тенденцій. Читайте також:
|
||||||||
|