Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Персональний трансфер технологій

Тема 3.Тактика трансферу технологій.

3.1. Персональний трансфер технологій.

3.2. Взаємовідношення ініціатора і реципієнта трансферу технологій.

3.3. Бар'єри трансферу технологій

3.4. Пошук партнера

 

Трансфер технологій - процес, в якому активно і позитивно беруть участь не менше двох контрагентів, - джерело інформації про інновацію і приймач, реципієнт цієї інформації. Насправді число фізичних осіб - учасників обміну інформацією на багатьох етапах ТТ значно більше. І кожен акт ТТ починається з того, що та інформація, яка буде в цьому акті передана, відома тільки одному з учасників процесу, останні або абсолютно про неї не знають, або впевнені, що вона до них особисто ніякого відношення не має. Сучасний світ - це світ, насичений і перенасичений інформацією, тому людина прагне звертати увагу тільки на те, що особисто для неї в даний момент важливо і істотно; решта інформації - це інформаційний шум, і людина відмежовується від неї точно так, як і, наприклад, він відмежовується від телевізійної реклами, що перериває цікавий фільм: це їй нецікаво. Тому перший крок в акті ТТ має на меті перш за все зацікавити, заінтригувати майбутнього партнера. Хто ініціює, з кого починається акт ТТ? Та з кого завгодно. Це може бути винахідник зі своєю божевільною ідеєю, в яку ще ніхто, окрім нього, не вірить. Це може бути і виробник, якого доконала кон'юнктура, і лише новий продукт, нова ідея може врятувати його бізнес. Це може бути і фінансист, що бажає вкласти засоби в перспективний інноваційний бізнес. Це може бути і голова місцевої адміністрації, що мріє вдихнути нове життя в хиріючу економіку власної "долі". Нарешті, це можете бути і Ви, процвітаючий менеджер інноваційного бізнесу - сполучна ланка і організатор процесу ТТ. Симетричне питання: кому адресована, на кого направлена активність ініціатора ТТ? Перелік реципієнтів буде абсолютний таким же, з тією лише різницею, що для успішного проведення і завершення акту ТТ позитивну активність і зацікавленість повинні проявити всі учасники акту, а їх може бути набагато більше двох, причому якісно і функціонально різних. А це означає, що ініціатор процесу, джерело інформації, яку потрібно передати, повинні для кожного конкретного реципієнта знайти такі слова, такі факти і дії, так освітити проблему, щоб вона стала цікавою саме цьому реципієнтові і саме в тій частці, в тій функціональній сфері, яка в даному акті ТТ призначається цьому реципієнтові. Таким чином, можна отримати таблицю - двовимірну множину варіантів взаємодій персонального акту ТТ, де по одній координаті розташовуються типи джерел інформації, а по іншій - типи реципієнтів, а інформація, яка передається, пов'язана з інноваційною технологією (див. Рис. 3.1). Проте пригадавши зміст Рис. 1.2, неважко прийти до висновку, що реально перші два члени списку Рис. 3.1 охоплюють майже весь лінійний ланцюжок Рис. 1.2, а на ньому, як вже наголошувалося, є три якісно різних акту ТТ з повною заміною команди. Так, щоб не випустити з уваги цю відмінність, слід обидва списки дещо уточнити в цій частці, результат такого уточнення представлений на Рис. 3.2. При цьому підкреслимо, що в кожній з позицій мається на увазі не взагалі дана галузь або спеціальність, а цілком конкретна (для кожної конкретної ситуації) особа, причому не простий технічний виконавець (клерк, лаборант, і тому подібне), а відповідальна особа, що ухвалює рішення з даного питання - участі в акті ТТ.  
Реципієнт Джерело Винахідник Виробник Фінансист Адміністрація Менеджер
Винахідник          
Виробник          
Фінансист          
Адміністрація          
Менеджер          

 

Рис. 3.1. Матриця персонального ТТ

 

Нарешті, ще раз уточнимо, що, по-перше, мова йде про персональну взаємодію (недаремно менеджмент ТТ, жартуючи, називають "контактним видом спорту"), про агітацію, про збудження первинної зацікавленості реципієнта і залучення його уваги до конкретної інноваційної технології. По-друге, мова йде про ситуації, коли один і той же конкретний ініціатор ТТ, виходячи зі своєї особистої мети і ролі в процесі ТТ, одну і ту ж інноваційну технологію представляє різним реципієнтам.

 

Реципієнт Джерело Фундаментальна наука Прикладна наука Дослідне виробництво Промисловість Фінансист Адміністрація Менеджер
Фундаментальна наука              
Прикладна наука              
Дослідне виробництво              
Промисловість              
Фінансист              
Адміністрація              
Менеджер              

Рис. 3.2. Уточнена матриця персонального ТТ


Читайте також:

  1. Аутсорсинг у сфері інформаційних технологій
  2. Безпека праці користувачів комп’ютерних технологій
  3. В основi ефективності iнформацiйних технологій лежить концепцiї системи.
  4. Взаємовідношення ініціатора і реципієнта трансферу технологій
  5. Використання PR-технологій у виборчих кампаніях Президента США.
  6. Використання здоров'язберігаючих технологій в діяльності вчителя
  7. Відповідно до каналів передачі технологій
  8. Державне регулювання трансферу технологій
  9. Еволюція розвитку політичних ПР-технологій.
  10. Екологічні особливості галузевого використання природних ресурсів та екотехнологій. Екологічні проблеми і шляхи їх вирішення в галузях промисловості
  11. Етапи розвитку інформаційних технологій
  12. Етапи розвитку інформаційних технологій




Переглядів: 691

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Критерії успішності трансферу технологій | Взаємовідношення ініціатора і реципієнта трансферу технологій

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.