МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пошук партнера
У попередніх розділах ми аналізували питання, як зацікавити реципієнта, а потім і переконати його брати участь в акті ТТ. Проте раніше треба знайти цього потенційного реципієнта, а це зовсім непросте завдання. У спільному випадку для передачі технології в надійні руки потрібно, щоб ці руки володіли і необхідним технічним арсеналом (устаткування, кадри), і необхідною кількістю засобів для фінансування процесу освоєння або доопрацювання технології (неважливо, свої це засоби або позикові, важливо, щоб це не було для реципієнта проблемою), і необхідною підтримкою регіональної влади і громадської думки (зайві палиці в колеса нової технології зовсім не потрібні). І ось серед безлічі відомих і не відомих джерелу технології осіб, підприємств і організацій потрібно вибрати конкретного адресата, з яким вже і входити в контакт. З трьох названих вище чинників перший (технічний), мабуть, найбільш критичний, оскільки він "помітний з поверхні" і ніяк не може бути змінений ініціатором ТТ (тоді як два останніх залежать від третіх осіб, а значить, можна з цими третіми особами підготувати ґрунт силами ініціатора ТТ). Важко розраховувати на те, що знайдеться такий реципієнт, біля якого є вже повний комплект усього необхідного для розгортання роботи, тому і тут при виборі найбільш перспективного партнера доведеться провести якийсь організаційно-технічний аудит потенційних учасників ТТ. Причому, як і в разі технологічного аудиту парку інноваційних технологій, тут два аспекти аудиту: визначення потенціалу технічних можливостей реципієнта і потенціалу його нетехнічних (особових і суспільних) можливостей. Нагадаємо, що мова йде про конкретних фізичних осіб, що володіють правом ухвалення рішень з питання ТТ (і про ті системи, якими управляють ці особи). Можна скласти зразкову таблицю для визначення обох потенціалів реципієнта (Рис. 3.3). Таблиця не претендує ні на повноту, ні на універсальність, в конкретних випадках слід уважно проаналізувати властивості інноваційної технології, виділити ключові її відмінні особливості (відмінні не стільки по принципових питаннях технологічних режимів і умов, скільки по ступеню відхилення цих режимів за межі величин, що допускаються стандартним устаткуванням або стандартним технологічним комплексом, і саме по цих ключових відзнаках оцінювати технічні можливості устаткування.
Рис. 3.3. Матриця розрахунку потенціалу технічних і нетехнічних можливостей реципієнтів ТТ
Не менш уважно слід віднестися і до другої частки таблиці, де дуже важливими можуть опинитися такі локальні або перехідні чинники, як взаємовідношення з конкретними (не обов'язково офіційними) людьми у владних або фінансових структурах. Нарешті, як і в разі технологічного аудиту, важливим являється введення вагових коефіцієнтів або значущості окремих критеріїв оцінки. Отже, перш ніж заповнювати таблицю, кожного разу потрібно уважно перевірити її адекватність конкретній ситуації. Деякі з питань таблиці можуть викликати ускладнення у аудитора. Перш за все тому, що аудитором тут доведеться бути швидше за все самому ініціаторові ТТ. Але ще і тому, що аналізоване підприємство не знає про мету аудиту (та і про сам факт цього аудиту) і може неправильно зрозуміти ці дії, навіть як економічне шпигунство. Тому розраховувати можна тільки на офіційні відомості, які підприємство, що перевіряється, дає своїм клієнтам, контрагентам і довідковим службам і виданням. Можна, звичайно, відкрити свої плани безпосередньо потенційному партнерові або кому-небудь з його співробітників, але при цьому Ви вже з великою вірогідністю вимушені будете не за своєю ініціативою здійснювати перший (найважливіший) контакт в умовах, прямо протилежних тим, які рекомендуються першою заповіддю із списку розділу 3.2, а це, якщо Ви представляєте фірму не таку велику і відому, ніж партнер, загрожує швидким відмовним рішенням. Отже, тут творчий підхід і грамотний вибір стратегії отримання необхідної інформації - дуже і дуже необхідні. І перш за все слід знати, де, в яких друкарських джерелах або електронних базах даних знаходиться та або інша інформація про виробничі підприємства, фінансові організації, адміністративні установи і конкретних VIP регіону Вашої активності.
|
Читайте також:
<== попередня сторінка | | | наступна сторінка ==> |
Взаємовідношення ініціатора і реципієнта трансферу технологій | | | Методологія аналізу національних інноваційних систем |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|