МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Матеріально-технічне господарство залізниць.Самостійна робота № 10
1. На залізничному транспорті України діють такі органи матеріально-технічного забезпечення: · Головне управління матеріально-технічних ресурсів та координації закупівель (ЦХ), яке знаходиться в апараті Укрзалізниці і здійснює планування матеріальних потреб, нормує споживання матеріальних ресурсів, організовує постачання залізницям та іншим організаціям залізничного транспорту необхідних матеріалів, обладнання, запасних частин і виробів; · Служба матеріально-технічного забезпечення (НХ), яка знаходиться в апараті управління залізниці і складає заявки на матеріали, обладнання та технічні запасні частини, організовує постачання їх підрозділам та лінійним організаціям залізниці, здійснює децентралізовані заготівлі матеріалів, а також керує планово-оперативною діяльністю Головного матеріального складу залізниці. · Територіальний відділ матеріально-технічного забезпечення (ТВ МТЗ), який підпорядкований службі НХ і здійснює матеріально-технічне забезпечення та інші покладені на нього функції в межах дирекції залізничних перевезень (ДН). Головні матеріальні склади, матеріальні склади та інші постачальні організації, які знаходяться в безпосередньому підпорядкуванні Укрзалізниці і залізниць, забезпечують складську реалізацію матеріальних ресурсів, здійснюють приймання та зберігання їх запасів, видачу і доставку матеріальних цінностей. На базі постачальних організацій Укрзалізниці створено Державне підприємство матеріально-технічного забезпечення залізничного транспорту України«Укрзалізничпостач» (ЦХП), на яке покладено відповідальність за забезпечення залізниць, заводів, інших підприємств і організацій залізничного транспорту необхідними матеріалами і продукцією незалежно від форм і способів їх збуту та обсягів замовлень. Укрзалізничпостач є юридичною особою, веде самостійний баланс, має розрахунковий рахунок, валютний та інші рахунки в установах банків, печатку зі своїм найменуванням, може мати товарний знак, який реєструється відповідно до чинного законодавства. Відносини Укрзалізничпостачу з іншими підприємствами і громадянами в усіх сферах виробничої діяльності здійснюється на основі договорів. Служба матеріально-технічного забезпечення (НХ) займається забезпеченням залізниці, її підрозділів і лінійних підприємств усіма матеріалами, деякими видами обладнання і запасними частинами. (рис. 10.1) Рис. 10.1. Схема матеріально-технічного забезпечення на залізниці
Територіальний відділ матеріально-технічного забезпечення (ТВ МТЗ) є відособленим підрозділом служби матеріально-технічного забезпечення залізниці. Діяльність ТВ МТЗ включає: · матеріально-технічне забезпечення лінійних підприємств залізничного транспорту; · будівництво, ремонт, монтаж огляд-перевірку вагонних і товарних вагів; · будівництво та ремонт промислових і цивільних споруд; · організація громадського харчування на підприємствах залізничного транспорту; · оптова і роздрібна торгівля матеріалами, інструментом, іншими матеріалами; · закупівля сільськогосподарської продукції; · ведення підсобного господарства з переробкою продукції цих господарств; · надання комерційних, рекламно-інформаційних послуг; · будівельні та побутові послуги. ТВ МТЗ не є юридичною особою, але веде свій баланс, який входить до зведеного балансу Служби матеріально-технічного забезпечення залізниці (НХ), рахунки в банківських установах, печатку зі своїм найменування. Укладає господарські договори від імені управління залізниці за довіреністю начальника залізниці. 2. Організація постачання на залізничному транспорті проходить стадії: · виявлення потреб у матеріалах і обладнанні; · одержання фондів на матеріали і розподіл їх між споживачами; · складання плану постачання і укладання договорів з постачальники; · реалізація фондів матеріальних ресурсів, придбання матеріалів; · приймання і зберігання матеріалів на складах залізниць; · відпуск іі доставка матеріалів споживачам; · облік, контроль і ревізія матеріальних запасів на складах; · розрахунки з постачальниками і споживачами. Організація матеріально-технічного постачання передбачає створення на складах нормативного їх запасу. Служба МТЗ залізниці перевіряє і коригує заявки територіальних відділів, після чого представляє зведену заявку залізниці в Головне управління матеріально-технічних ресурсів та координації закупівель Укрзалізниці. Паралельно галузеві служби представляють свої заявки на обладнання у відповідні головні управління Укрзалізниці. Зведений план потреб у матеріалах і обладнанні для залізничного транспорту складає Головне управління матеріально-технічних ресурсів та координації закупівель Укрзалізниці (ЦХ). Заявки на матеріали мають узгодитися з фінансовими ресурсами, а на обладнання – з планом капітальних вкладень. У відповідності з кількістю матеріалів, палива і обладнання, які виділяються органами збуту промислових підприємств-виробників, ЦХ Укрзалізниці складає план матеріально-технічного постачання, на підставі якого служба НХ повідомляє споживачів про заплановані обсяги і терміни поставок. Постачальники і замовники укладають між собою договори на поставку. Відвантаження матеріалів постачальниками організується так, щоб вони оминали проміжні склади органів матеріально-технічного забезпечення і надходили безпосередньо споживачам. Така доставка називається транзитною. 3. Для накопичення і зберігання запасів палива, сировини, матеріалів, обладнання і запасних частин використовуються склади. Вони бувають: * спеціалізовані – для зберігання певного матеріалу і продукції; * універсальні – для зберігання різних видів матеріалів, продукції і запасних частин. Основними видами спеціалізованих складів є паливні, призначення для зберігання дизельного палива. До матеріальних складів відносяться бази Укрзалізничпостачу, головні склади залізниць, склади і комори ТВ МТЗ, підприємств і будівельних організацій. Головний склад залізниці підпорядкований службі матеріально-технічного забезпечення і призначений для зберігання матеріалів, які надходять від підприємств-постачальників і баз Укрзалізничпостачу, та забезпечення ними матеріальних складів територіальних відділів і лінійних підприємств залізниці. Він розміщується в пункті масового надходження матеріалів, а склади територіальних відділів – у пунктах масового їх споживання. Матеріальний склад або база – це комплекс закритих приміщень, критих і відкритих платформ, площадок та інших пристроїв залежно від обсягів і виду матеріалів та продукції, які в ньому зберігаються. Вони оснащуються відповідними засобами комплексної механізації вантажно-розвантажувальних і складських робіт, ваговим господарством, протипожежним обладнанням та інвентарем, водогонами, освітленням. Матеріали в складі розміщують з урахуванням їхніх фізичних та хімічних властивостей, сортності, розмірів, термінів надходження, зберігання й інших технологічних вимог.
Читайте також:
|
||||||||
|