МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Туалет актераТемпо-ритм вистави Сценична дія Наскрізна дія Надзавдання Режисура Запропоновані обставини Переживання ролі Партитура вистави Метод фізичних і словесних дій Метод фізичних дій - в системі Станіславського - метод роботи режисера над виставою и актора над роллю. Метод фізичних дій дозволяє встановити органічну єдність між життєвою природою актора і його поведінкою на сцені в якості персонажа п’єси. Партитура вистави - в системі Станиславского – сукупність ліній поведінки діючих осіб вистави. Переживання ролі - в акторському мистецтві – здатність актора при кожному виконанні ролі переживати почуття і думки зображуваного персонажа як свої власні. Переживання являеться творчою основою системи Станиславського. Запропоновані обставини - обставини життя діючої особи, запропоновані автором, знайдені режисером і створені уявою актора. Запропоновані обставини спонукають актора здійснювати певні дії, що втілюють образ Режисура – за Станіславським – мистецтво створення вистави на основі творчості самих акторів, які об’єднані спільністю ідейного задуму. Станіславський виходив з того, що у актора повинно з’явитися власне відчуття ролі. Для цього актор повинен поринути в обставини життя п’єси. Надзавдання - в системі Станіславского – головна ідейна задача, заради якої створюється п’єса, акторський образ и весь спектакль. Ідея в сценічній творчості розкривається в діях і вчинках, які в своїй сукупності складають наскрізну дію вистави. В методиці Станіславського весь процес роботи над п’єсою і роллю націлений на осягнення надзавдання і наскрізної дії вистави і кожної з діючих осіб. Наскрізна дія - в системі Станіславського – головна лінія драматургічного розвитку п’єси, обумовлена ідеєю п’єси і творчим задумом драматурга. Правильне розуміння наскрізної дії допомагає режисеру і акторам досягти послідовного, цілеспрямованого розкриття ідейного змісту ролі і п’єси в цілому. Сценічна дія - в системі Станіславського - головний виражальний засіб актора і основний матеріал мистецтва. Сценічна дія являє собою органічний процес, який здійснюється за участю елементів творчості актора. Темпо-ритм вистави - за К.С.Станіславським - синтез темпу и ритму вистави; зростання чи спад, прискорення чи уповільнення, спокійний хід чи бурхливий розвиток сценічної дії. Туалет актера - в системі Станіславського - регулярна система тренувань творчих елементів, спрямована на удосконалення артистичної техніки, художньої майстерності. Считается, что овладение творческими элементами приводить Читайте також:
|
||||||||
|