МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||
V. Вивчення нового матеріалу.ІV. Оголошення теми уроку. ІІІ.Актуалізація опорних знань. ІІ.Мотивація учнівської діяльності. І.Організація класу до уроку. Хід уроку - В нас зараз почнеться цікавий урок – Про це повідомив веселий дзвінок. Сказав з переривом на ноті високій: «Вітаю вас, друзі, з початком уроку!» -Дітки,сьогодні у нас незвичайний урок, а урок-подорож. Ми мандруватимемо країною «Мультландією» і зустрічатимемо різних цікавих героїв,які допомагатимуть нам отримувати нові знання.
-Погляньте на карту нашого уроку,спочатку ми зустрінемось із Незнайком,який ознайомить нас із темою уроку і допоможе вивчити нові слова, далі на своєму шляху побачимо Пізнайка, який буде читати з нами текс і відповімо на запитання, які він підготував для нас і на кінець познайомимось із Всезнайком. Він теж підготував для вас чимало цікавих завдань. Отож,часу не гаймо і в подорож вирушаємо! -Подивіться на дошку, хто зображений на портреті? (Тарас Шевченко) -Давайте поглянемо, які завдання підготував Незнайко нам на цьому етапі уроку. -Перше-це«Мозковий штурм». Він запитує вас, що ви знаєте про Тараса Шевченка? (Відповіді дітей) -Народився Тарас Григорович Шевченко 9 березня 1814 р. у с. Моринцях Черкаської області. Перша книга віршів молодого поета називалася «Кобзар». Згодом Тараса Григоровича Шевченка стали називати кобзарем українського народу. Помер великий Кобзар 10 березня 1861р. у м. Петербурзі. -Друге-складання «Асоціативного куща». Підберіть якнайбільше слів, які асоціюються у вас з Тарасом Шевченком. -Ви справді молодці. -Давайте витягнемо наступне повідомлення від Незнайка,за допомогою якого ми дізнаємось тему уроку. -Він повідомляє,що ми сьогодні вивчатимемо статтю «Тарас Шевченко» , автором якої є Дмитро Красицький. Подивіться на його портрет. Він був правнуком сестри Т. Шевченка Катерини. Це автор біографічних повістей, оповідань і нарисів про Т. Шевченка, серед яких, окрім сьогоднішнього є ще такі: "Дитинство Тараса", "Юнiсть Тараса", "Тарас - художник" "Смерть i похорони Шевченка" , "Великий Кобзар у пам'ятi народнiй" , "Тарасова земля" , "Дiтям про Шевченка" , "Тарасовi свiтанки" та ін. 1.Підготовка до сприймання твору (вправи на розширення поля читання) -Дітки, давайте виконаємо вправу,яка допоможе вам швидше і краще читати. Ви всі отримали картки і маєте прочитати слова,але не зводьте своїх оченят з центральної лінії і не водіть ними. Ма ти Но чі Гір ко Тяж ко Виш няк Крі пак Пан ський Благе нький - Дітки давайте прочитаємо ці слова хором. А тепер ланцюжком. 2.Словникова робота -Під час читання статті нам зустрінуться незнайомі або малознайомі слова,тому я пропоную ознайомитись з ними. Хура-великий віз або сани для перевезення вантажів; (малюнок) Вишняк – вишневий садок.(малюнок) Свита – верхній одяг.(малюнок) - До поданих слів доберіть близькі за значенням слова, користуючись довідкою. З’єднайте стрілками
Довідка: • доглядають, пестять; • робота, яку виконували для пана; • щось незвичайне; • людина, яка була власністю пана.
-Давайте усі разом прочитаємо нові слова,правильно розтравляючи наголос. 3.Читання статті вчителем. -Діти,ось ми і дійшли до Пізнайка. Він пропонує вам послухати текст, який має назву «Тарас Шевченко». Поміркуйте, про що або про кого в ньому може розповідатися? (Читаю статтю,а тоді йдуть відповіді дітей). -А тепер наш друг,хоче щоб ми відповіли на такі запитання: - Чи збулись ваші очікування? - Про що ви вже знали? - Що з почутого для вас нове? 4.Повторне сприймання тексту. - Прочитайте текст самостійно, складіть запитання для однокласників за змістом оповідання. Діти складають запитання і ставлять однокласникам оцінки «правильно» й «неправильно». - Зараз ми прочитаємо текст різними способами: 1-й абзац – «ланцюжком» по одному реченню; - Хто є найріднішим для дітей? -Що сказано про матір Тараса? -Як Тарас ставився до матері? - Де поховали маму Тараса? 2-й абзац – «дощиком»;( тихо накрапає дощик, голосніше, голосно,тихіше) -Як жилося сиротам? - Чому важко жилось сиротам? 3-й абзац – «Земля – небо». -Що розповідається про батька Тараса? - Яка була одежа у кріпаків? -Які пророкування давав батько? *Вибіркове читання -Прочитайте у тексті,що сталося з матір’ю Тараса. (Вона часто хворіла і, коли йому було дев’ять років, тяжко занедужала й померла.) -Прочитайте з тексту,де описується сирітське життя. (Тяжке життя настало для сиріт.нікому було приголубити,їсти зварити, сорочку випрати, за господарством доглянути.) -Прочитайте речення у якому містяться останні слова батька. (Перед смертю батько ласкаво подивився на Тараса і сказав,що з господарства синові нічого не треба: з нього вийде абищо. *Встановити послідовність пунктів плану до оповідання. Смерть батька. Померла ненька. Тяжке сирітське життя. Слова батька збулися. 5.Визначення головної думки оповідання - Прочитайте виділене речення. Чи збулися слова батька? -Пізнайко, здогадався, що ваші оченята втомилися і пропонує вам цікаву вправу. Вправа для зняття втоми очей. - Очки вліво подивились – Там нічого не змінилось. Вправо повели зінички – Ні зайчика, ні лисички. Очки вгору, очки вниз, Не лінуйся, посміхнись. Очки сплять, вони втомились. Знов відкрились, подивились. Сплять – відкрились (2 рази) І на цьому зупинились.
-Молодці, ми впевнено мандруєм країною «Мультландією». І ось на решті настав час завдань від Всезнайка. -І він пропонує нам розгадати кросворд, оскільки ми познайомились з новими словами і вже декілька разів прочитали статтю-це має бути легко. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 1.Людина, яка була залежна від пана і працювала на нього.(Кріпак) 2.Ким зостався Тарас і його брати і сестри після смерті матері?(Сиротами) 3.Щось незвичне. (Неабищо) 4.Яка пора року була ,коли захворів батько Тараса?(Зима) 5.Примусова праця людей на пана.(Панщина) 6.Великий віз або сани для перевезення вантажів. (Хура) -Прочитайте, слово у виділеному стовпці. Ви можете поглянути на нього. (Показую «Кобзар») -Чи є у вашій хаті «Кобзар»? - А хтось читав вірші Шевченка з Кобзаря? - Які вірші ви читали? Читайте також:
|
||||||||||||||
|