Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






V. Вивчення нового матеріалу.

ІV. Оголошення теми уроку.

ІІІ.Актуалізація опорних знань.

ІІ.Мотивація учнівської діяльності.

І.Організація класу до уроку.

Хід уроку

- В нас зараз почнеться цікавий урок –

Про це повідомив веселий дзвінок.

Сказав з переривом на ноті високій:

«Вітаю вас, друзі, з початком уроку!»

-Дітки,сьогодні у нас незвичайний урок, а урок-подорож. Ми мандруватимемо країною «Мультландією» і зустрічатимемо різних цікавих героїв,які допомагатимуть нам отримувати нові знання.

СТАРТ
ФІНІШ

 


-Погляньте на карту нашого уроку,спочатку ми зустрінемось із Незнайком,який ознайомить нас із темою уроку і допоможе вивчити нові слова, далі на своєму шляху побачимо Пізнайка, який буде читати з нами текс і відповімо на запитання, які він підготував для нас і на кінець познайомимось із Всезнайком. Він теж підготував для вас чимало цікавих завдань. Отож,часу не гаймо і в подорож вирушаємо!

-Подивіться на дошку, хто зображений на портреті? (Тарас Шевченко)

-Давайте поглянемо, які завдання підготував Незнайко нам на цьому етапі уроку.

-Перше-це«Мозковий штурм». Він запитує вас, що ви знаєте про Тараса Шевченка? (Відповіді дітей)

-Народився Тарас Григорович Шевченко 9 березня 1814 р. у с. Моринцях Черкаської області. Перша книга віршів молодого поета називалася «Кобзар». Згодом Тараса Григоровича Шевченка стали називати кобзарем українського народу.

Помер великий Кобзар 10 березня 1861р. у м. Петербурзі.

-Друге-складання «Асоціативного куща».

Підберіть якнайбільше слів, які асоціюються у вас з Тарасом Шевченком.

-Ви справді молодці.

-Давайте витягнемо наступне повідомлення від Незнайка,за допомогою якого ми дізнаємось тему уроку.

-Він повідомляє,що ми сьогодні вивчатимемо статтю «Тарас Шевченко» , автором якої є Дмитро Красицький. Подивіться на його портрет. Він був правнуком сестри Т. Шевченка Катерини. Це автор біографічних повістей, оповідань і нарисів про Т. Шевченка, серед яких, окрім сьогоднішнього є ще такі: "Дитинство Тараса", "Юнiсть Тараса", "Тарас - художник" "Смерть i

похорони Шевченка" , "Великий Кобзар у пам'ятi народнiй" , "Тарасова земля" , "Дiтям про Шевченка" , "Тарасовi свiтанки" та ін.

1.Підготовка до сприймання твору

(вправи на розширення поля читання)

-Дітки, давайте виконаємо вправу,яка допоможе вам швидше і краще читати. Ви всі отримали картки і маєте прочитати слова,але не зводьте своїх оченят з центральної лінії і не водіть ними.

Ма ти Но чі

Гір ко Тяж ко

Виш няк Крі пак

Пан ський Благе нький

- Дітки давайте прочитаємо ці слова хором. А тепер ланцюжком.

2.Словникова робота

-Під час читання статті нам зустрінуться незнайомі або малознайомі слова,тому я пропоную ознайомитись з ними.

Хура-великий віз або сани для перевезення вантажів; (малюнок)

Вишняк – вишневий садок.(малюнок)

Свита – верхній одяг.(малюнок)

- До поданих слів доберіть близькі за значенням слова, користуючись довідкою. З’єднайте стрілками

Панщина Неабищо
Кріпак Плекають

 

Довідка:

• доглядають, пестять;

• робота, яку виконували для пана;

• щось незвичайне;

• людина, яка була власністю пана.

 

-Давайте усі разом прочитаємо нові слова,правильно розтравляючи наголос.

3.Читання статті вчителем.

-Діти,ось ми і дійшли до Пізнайка. Він пропонує вам послухати текст, який має назву «Тарас Шевченко». Поміркуйте, про що або про кого в ньому може розповідатися? (Читаю статтю,а тоді йдуть відповіді дітей).

-А тепер наш друг,хоче щоб ми відповіли на такі запитання:

- Чи збулись ваші очікування?

- Про що ви вже знали?

- Що з почутого для вас нове?

4.Повторне сприймання тексту.

- Прочитайте текст самостійно, складіть запитання для однокласників за змістом оповідання.

Діти складають запитання і ставлять однокласникам оцінки «правильно» й «неправильно».

- Зараз ми прочитаємо текст різними способами:

1-й абзац – «ланцюжком» по одному реченню;

- Хто є найріднішим для дітей?

-Що сказано про матір Тараса?

-Як Тарас ставився до матері?

- Де поховали маму Тараса?

2-й абзац – «дощиком»;( тихо накрапає дощик, голосніше, голосно,тихіше)

-Як жилося сиротам?

- Чому важко жилось сиротам?

3-й абзац – «Земля – небо».

-Що розповідається про батька Тараса?

- Яка була одежа у кріпаків?

-Які пророкування давав батько?

*Вибіркове читання

-Прочитайте у тексті,що сталося з матір’ю Тараса.

(Вона часто хворіла і, коли йому було дев’ять років, тяжко занедужала й померла.)

-Прочитайте з тексту,де описується сирітське життя.

(Тяжке життя настало для сиріт.нікому було приголубити,їсти зварити, сорочку випрати, за господарством доглянути.)

-Прочитайте речення у якому містяться останні слова батька.

(Перед смертю батько ласкаво подивився на Тараса і сказав,що з господарства синові нічого не треба: з нього вийде абищо.

*Встановити послідовність пунктів плану до оповідання.

Смерть батька.

Померла ненька.

Тяжке сирітське життя.

Слова батька збулися.

5.Визначення головної думки оповідання

- Прочитайте виділене речення. Чи збулися слова батька?

-Пізнайко, здогадався, що ваші оченята втомилися і пропонує вам цікаву вправу.

Вправа для зняття втоми очей.

- Очки вліво подивились –

Там нічого не змінилось.

Вправо повели зінички –

Ні зайчика, ні лисички.

Очки вгору, очки вниз,

Не лінуйся, посміхнись.

Очки сплять, вони втомились.

Знов відкрились, подивились.

Сплять – відкрились (2 рази)

І на цьому зупинились.

 

-Молодці, ми впевнено мандруєм країною «Мультландією». І ось на решті настав час завдань від Всезнайка.

-І він пропонує нам розгадати кросворд, оскільки ми познайомились з новими словами і вже декілька разів прочитали статтю-це має бути легко.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

1.Людина, яка була залежна від пана і працювала на нього.(Кріпак)

2.Ким зостався Тарас і його брати і сестри після смерті матері?(Сиротами)

3.Щось незвичне. (Неабищо)

4.Яка пора року була ,коли захворів батько Тараса?(Зима)

5.Примусова праця людей на пана.(Панщина)

6.Великий віз або сани для перевезення вантажів. (Хура)

-Прочитайте, слово у виділеному стовпці. Ви можете поглянути на нього. (Показую «Кобзар»)

-Чи є у вашій хаті «Кобзар»?

- А хтось читав вірші Шевченка з Кобзаря?

- Які вірші ви читали?


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Мета вивчення курсу.
  3. III. Повторення вивченого матеріалу.
  4. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  5. IV. Вивчення нового матеріалу.
  6. IV. Вивчення нового матеріалу.
  7. IV. Подання нового матеріалу
  8. IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.
  9. V. Виклад нового матеріалу
  10. V. Закріплення нового матеріалу – 5хв.
  11. V. Пояснення нового матеріалу




Переглядів: 1325

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методи управління в педагогічному менеджменті | Тема 1. Основні поняття інформаційних систем і технологій.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.