МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Проведення констатувального експериментуОрієнтовний план вивчення досвіду вчителів Схема аналізу позакласного заходу Схема аналізу виховного заходу 1. Загальні відомості: дата проведення, форма виховного заходу, мета. 2. Аналіз підготовчого етапу до проведення виховного заходу: 3. ініціатори та організатори виховного заходу (учитель, учні, адміністрація школи); 4. урахування інтересів та ініціативи учнів під час вибору ними теми й мети виховного заходу; 5. планування підготовки до виховного заходу; 6. різноманітність намічених форм організації діяльності школярів (індивідуальні, групові, масові, словесні, наочні, практичні); 7. взаємозв`язок форми, мети виховного заходу із завданнями виховання, рівнем розвитку дитячого колективу, віковими особливостями.
1. Мета виховного заходу і ступінь її досягнення. 2. Структура позакласного заходу: комплексний або одиничний; масовий груповий, індивідуальний, змішаний. 3. Методична організація позакласного заходу:. 4. Зміст позакласної роботи. 5. Підготовчий етап: § підготовка текстового матеріалу заходу; § пізнавально-емоційна цінність текстового матеріалу; § дійові учасники заходу. 6. Проведення заходу: § оформлення приміщення, де проводиться захід; § якість підготовки учнів – дійових осіб заходу; § залучення до діяльності учнів, що не є дійовими особами заходу; § реакція на діяльність учнів – дійових осіб з боку учнів, що не є дійовими особами заходу; § наявність запрошених гостей. 7. Підсумки заходу: § якість проведення позакласного заходу; § відзначення дійових осіб заходу. 1. Анкетні дані вчителів (вуз, школа, стаж роботи, звання, громадська робота). 2. Якими новими технологіями навчання користується учитель. 3. У чому це проявляється (на уроках, в позакласній роботі)? 4. Описати нові форми роботи (нові типи уроків, форми роботи з учнями, дидактичний матеріал тощо). 5. Подати 2-3 конспекти чи позакласних заходів. 6. Як запроваджується досвід роботи вчителя в практику школи? Навести приклади. Орієнтовна схема проведення педагогічного дослідження (експерименту) Педагогічний експеримент слугує для: § установлення залежності між педагогічним впливом та досягнутим результатом у навчанні, вихованні; § виявлення залежностей між певними умовами і системою вимог та досягнутим педагогічним результатом; § порівняння ефективності двох чи більше варіантів педагогічного впливу або умов і вибору з них оптимального з точки зору якості та критеріїв (ефективність, час, зусилля тощо); § знаходженню причинних зв`язків.
(вивчення наявних педагогічних явищ) 1. Для встановлення вихідного рівня сформованості в учнів якостей, що вивчаються, практикується проведення аналізу контрольних робіт. Їх види: письмові, усні, поточні, підсумкові; колективні й індивідуальні. 2. Контрольні містять запитання або завдання, відповіді на які дають можливості досліднику встановити ступінь впливу факторів, що вивчаються. Поряд з такими роботами застосовуються завдання текстового характеру, що безпосередньо визначають наявність і рівень сформованості в учнів певних якостей. 3. До завдань, що включаються в зміст контрольних робіт, ставляться такі вимоги (за Ю.К.Бабанським): § вони повинні включати запитання, найбільш важкі для засвоєння, а також актуальні для подальших етапів навчання; § виконання сукупності завдань повинно створювати уяву про особливості розумової діяльності учнів, зокрема, вміння виділяти головне, істотне в матеріалі, який вивчається, і рівень розвитку вмінь самостійно мислити та виконувати отримане завдання; § виконання завдань повинно показувати сформованість найбільш універсальних та інтегрованих прийомів навчальної праці (планування, організація роботи і самоконтролю за її виконанням, необхідний темп виконання навчальних дій). Читайте також:
|
||||||||
|