МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Вивірка підкранових шляхів.Лекція 4 Вивірка окремих видів обладнання. Виконавча документація. Порядок вивірки підкранових шляхів регламентується Правилами будови і безпечної експлуатації вантажно-підіймальних кранів, які затверджені наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охороні праці та гірському нагляду від 18 червня 2007 № 132. (Правила будови і безпечної експлуатації вантажно-підіймальних кранів/ Укладач В. Кузнєцов.-Харків: Фактор, 2007, 272 с.). Правила визначають вимоги, щодо конструкції окремих елементів підіймально-транспортних машин, матеріалів, з яких вони виготовлені, вимоги щодо обслуговуючого персоналу та порядок будови, експлуатації та ремонту машин. Розділ 4 Правил визначає вимоги щодо кранового шляху. Зазначається, що крановий шлях повинен мати окремий проект, який має містити такі відомості, щодо шляху: тип рейок; припустиме навантаження на рейки від коліс крану; спосіб кріплення рейок між собою та до елементів будівлі; наявність прокладок під рейками, конструкція прокладок; допустимі значення загального ухилу, допуск на ширину шляхів та різницю рівня голівок рейок; конструкція тупікових упорів, тип пристрою, якій відключає, пристрою, що обмежує пересування крану; наявність вздовж шляхів огорожі; улаштування заземлення. П. 4.19.3 встановлює додаткові вимоги щодо улаштування колії баштових кранів. П. 7.3 містить вимоги щодо порядку технічного огляду рейок. Огляди рейок поділяються на: Первинний (перед початком експлуатації) Частковий (раз на 12 місцяів) Повний (раз у 3 роки, крани які використовуються лише для ремонту – раз на 5 років) Позачерговий (після закінчення строку експлуатації, введення в експлуатацію після капітального ремонту, аварії, за приписом контролюючої особи, якщо кран не експлуатувався більше 12 місяців). Геометричні параметри рейок, які підлягають контролю наведені у додатку 2 до п. 4.19.8 (таблиця 2)
Таблиця 2 Допустимі відхилення у розташуванні рейок (витяг з Правил будови і безпечної експлуатації вантажно-підіймальних кранів)
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|