МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Облік затрат на туристичних підприємствах.
Туристичним організаціям рекомендується групувати затрати по відношенню до виробничого процесу: на виробничі, тобто пов’язані з виробництвом туристичного продукту, і комерційні, до яких відносяться затрати, пов’язані з просуванням і продажем туристичного продукту. Виробничі затрати туристичних організацій поділяються на: 1). Затрати на придбана прав на послуги сторонніх організацій, що використовується при виробництві туристичного продукту. До них відносяться: затрати на придбання прав на послуги щодо розміщення і проживання; транспортне обслуговування; харчування; екскурсійне обслуговування; медичне обслуговування, візове обслуговування (та затрати пов’язані з оформленням турпоїздок); страхування в період турпоїздки; обслуговування гідами-перекладачами та супроводжуючими. 2). Затрати, пов’язані з діяльністю виробничого персоналу (робітників, безпосередньо зайнятих виробництвом туристичного продукту, що знаходяться в штаті, а також виконують роботи за договорами). 3). Затрати підрозділів туристичної організації, що приймають участь у виробництві туристичного продукту (готелі, будинки відпочинку, мотелі, кемпінги, спортивні споруди, спеціальний туристичний транспорт). 4). Накладні витрати. До них відносять: затрати пов’язані з виробництвом туристичного продукту (оплата праці працівників управління); відрядні витрати; затрати на оренду та утримання будівель і приміщень адміністративного призначення ( затрати на комунальні послуги, ремонт і техобслуговування); затрати на пожежну і сторожову охорону будівель і споруд; затрати на утримання і експлуатації оргтехніки та обчислювальної техніки; амортизацію всіх видів майна; затрати пов’язані з освоєнням нових турів (стажування, співробітників з іноземної мови); оплата послуг зв’язку; затрати на придбання спеціальних бланків (бланків турпутівок, ваучерів); а також податки та відрахування. Комерційні затрати туристичних організацій включають затрати, пов’язані з діяльністю пунктів реалізації (турагенств) в якості підрозділів туристичної організації (в тому числі, і безбалансових). При цьому склад комерційних затрат дублює склад перерахованих вище накладних витрат турорганізації з туроператорської діяльності, але в даному випадку вони за своїм складом відносяться до діяльності пунктів реалізації (турагенств). Виключення складають, по-перше, категорія інших затрат, якої нема в складі затрат турагента, і по-друге, категорія затрат на рекламу, якої нема в складі накладних затрат туроператора.
Читайте також:
|
||||||||
|