Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Облік затрат на туристичних підприємствах.

 

Туристичним організаціям рекомендується групувати затрати по відношенню до виробничого процесу: на виробничі, тобто пов’язані з виробництвом туристичного продукту, і комерційні, до яких відносяться затрати, пов’язані з просуванням і продажем туристичного продукту.

Виробничі затрати туристичних організацій поділяються на:

1). Затрати на придбана прав на послуги сторонніх організацій, що використовується при виробництві туристичного продукту.

До них відносяться: затрати на придбання прав на послуги щодо розміщення і проживання; транспортне обслуговування; харчування; екскурсійне обслуговування; медичне обслуговування, візове обслуговування (та затрати пов’язані з оформленням турпоїздок); страхування в період турпоїздки; обслуговування гідами-перекладачами та супроводжуючими.

2). Затрати, пов’язані з діяльністю виробничого персоналу (робітників, безпосередньо зайнятих виробництвом туристичного продукту, що знаходяться в штаті, а також виконують роботи за договорами).

3). Затрати підрозділів туристичної організації, що приймають участь у виробництві туристичного продукту (готелі, будинки відпочинку, мотелі, кемпінги, спортивні споруди, спеціальний туристичний транспорт).

4). Накладні витрати.

До них відносять: затрати пов’язані з виробництвом туристичного продукту (оплата праці працівників управління); відрядні витрати; затрати на оренду та утримання будівель і приміщень адміністративного призначення ( затрати на комунальні послуги, ремонт і техобслуговування); затрати на пожежну і сторожову охорону будівель і споруд; затрати на утримання і експлуатації оргтехніки та обчислювальної техніки; амортизацію всіх видів майна; затрати пов’язані з освоєнням нових турів (стажування, співробітників з іноземної мови); оплата послуг зв’язку; затрати на придбання спеціальних бланків (бланків турпутівок, ваучерів); а також податки та відрахування.

Комерційні затрати туристичних організацій включають затрати, пов’язані з діяльністю пунктів реалізації (турагенств) в якості підрозділів туристичної організації (в тому числі, і безбалансових). При цьому склад комерційних затрат дублює склад перерахованих вище накладних витрат турорганізації з туроператорської діяльності, але в даному випадку вони за своїм складом відносяться до діяльності пунктів реалізації (турагенств). Виключення складають, по-перше, категорія інших затрат, якої нема в складі затрат турагента, і по-друге, категорія затрат на рекламу, якої нема в складі накладних затрат туроператора.

 



Читайте також:

  1. IX. Відомості про військовий облік
  2. IX. Відомості про військовий облік
  3. VI. Оформлення маршрутної документації на проведення туристичних походів та експедицій
  4. Автоматизація туристичних послуг
  5. Автоматизовані форми та системи обліку.
  6. Акції та їх облік
  7. Акції та їх облік
  8. Алгоритм із застосуванням річної облікової ставки d.
  9. Анализ прямых и косвенных затрат
  10. Аналіз фінансових результатів діяльності туристичних підприємств
  11. АНАЛІЗ ФІНАНСОВОГО СТАНУ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ
  12. Аналітичний та синтетичний облік ГП




Переглядів: 494

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Склад і структура основних фондів. | Планування експлуатаційної діяльності готелю.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.