Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ІІ. Обґрунтування навчання

 

№ п/п Тема занятия Время УСР
1. Общая эпидемиология. Эпидемиология как наука и дисциплина, ее место в структуре медицинских наук. Современное учение об эпидемическом процессе. Основные эпидемиологические понятия. Противоэпидемические мероприятия и средства. Противоэпидемическая работа в организациях здравоохранения.  
Основы клинической эпидемиологии.  
3. Иммунопрофилактика инфекционных болезней. Основы иммунопрофилактики инфекционных болезней. Организационные мероприятии. Инструктивно-нормативные документы. Календарь прививок. Иммунопрофилактика инфекционных болезней не входящий в календарь прививок.  
4. Частная эпидемиология. Основы противоэпидемических мероприятий при кишечных и аэрозольных инфекциях. Профилактические мероприятия.  
5. Частная эпидемиология. Основы противоэпидемических мероприятий при герпесвирусных инфекциях и инфекциях с преимущественно парентеральным механизмом заражения. Профилактические мероприятия.  
6. Частная эпидемиология. Основы противоэпидемических и профилактических мероприятий при особо опасных (карантинных) инфекциях: Чума, Холера, Сибирская язва.  
7. Внутрибольничные инфекции. Внутрибольничные инфекции: эпидемиологическая характеристика, основы инфекционного контроля. Организация противоэпидемического режима в разнопрофильных стационарах. Стандарты инфекционного контроля. Стерилизация. Дезинфекция. Дезинсекция. Дератизация.  

 

Тема. Вступ до курсу «Дитяча література»

Мета:поглибити знання студентів про специфіку художньої літератури, визначити своєрідність дитячої літератури, специфіку понять «дитяча література» і «дитяче читання», визначити педагогічні функції дитячої літератури, дати поняття про розвиток дитячої літератури, її жанрове розмаїття та художнє оформлення книг для дітей; розвивати навички конспектування, аналізу художніх творів, роботу з питань теорії літератури, зв'язне мовлення, сприяти формуванню наукового світогляду; виховувати інтерес до дитячої літератури, розширювати кругозір студентів, використовуючи мистецтво слова, формувати їх світосприйняття

ХІД ЗАНЯТТЯ

І. Розминка

Які художні твори ви пам’ятаєте з дитинства? Обґрунтуйте

ІІ. Обґрунтування навчання

Оголошення теми, мети, завдань, плану лекції.

 

1. Дитяча література - складова і невід'ємна частина художньої

літератури, її своєрідність.

2. Поняття «дитяча література» і «дитяче читання».

3. Педагогічна функція дитячої літератури.

4. Зародження і розвиток національної літератури для дітей

та юнацтва. Традиції української дитячої літератури.

5. Жанрове розмаїття літературних творів для дітей.

6. Художнє оформлення книг для дітей.

7. Видатні діячі культури про роль книги у вихованні дітей.

 


Читайте також:

  1. V Засоби навчання
  2. А) Теоретичне обґрунтування педагогіки
  3. Адаптації та навчання
  4. Активний метод навчання
  5. Алгоритм розробки техніко-економічного обґрунтування будівництва нового та реконструкції діючих підприємств харчування.
  6. Аналіз основних систем трудового і професійного навчання: предметної, предметно-операційної, операційної, операційно-предметної, системи ЦІП, операційно-комплексної тощо.
  7. Аналіз особистих досягнень студентів, перспектив навчання на подальшому етапі
  8. Аналіз та планування витрат організації на професійне навчання персоналу
  9. Б. Особливості диференціації навчання у школах Великобританії
  10. Багатокрокове прогнозування з перенавчанням нейромережі на кожному кроці прогнозу
  11. Багатоцільова багатокритеріальна модель обґрунтування рішень в полі кількох інформаційних ситуацій
  12. Бінарні методи навчання.




Переглядів: 462

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
III курс | Видатні діячі культури про роль книги у вихованні дітей.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.