Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Порядок здійснення перевірок суб'єктів, що використовують водні ресурси або виконують господарську діяльність у межах водоохоронних зон

Контроль за станом водних ресурсів та виконання водоохоронних вимог покладено на Державну екологічну інспекцію та Державний комітет України по водному господарству.

Екологічний контроль за станом водних ресурсів.

Органи Державної екологічної інспекції здійснюють у межах водоохоронних зон державний контроль за дотриманням вимог законодавства про охорону НПС, за використанням і охороною природних ресурсів підприємствами, установами та організаціями, незалежно від форм власності та господарювання, громадянами, іноземними юридичними і фізичними особами.

Водоохоронні зони встановлюються для створення сприятливого режиму водних об'єктів, попередження їхнього забруднення, засмічення і вичерпання, знищення навколоводних рослин і тварин, а також зменшення коливань стоку вздовж річок, морів та навколо озер, водосховищ і інших водойм.До складу водоохоронних зон обов'язково входять заплава річки, перша надзаплавна тераса, бровки і круті схили берегів, а також прилеглі балки та яри.Водоохоронна зона має внутрішню і зовнішню межі. Внутрішня межа водоохоронної зони збігається з мінімальним рівнем води у водному об'єкті. Зовнішня межа водоохоронної зони, як правило, прив'язується до наявних контурів сільськогосподарських угідь, шляхів, лісосмуг, меж заплав, надзаплавних терас, бровок схилів, балок та ярів і визначається найбільш віддаленою від водного об'єкта лінією: затоплення при максимальному повеневому (паводковому) рівні води, що повторюється один раз за десять років; берегоруйнування, меандрування; тимчасового та постійного підтоплення земель; ерозійної активності; берегових схилів і сильноеродованих земель.Зовнішня межа водоохоронної зони на землях сільських населених пунктів, землях сільськогосподарського призначення, лісового фонду, на територіях водогосподарських, лісогосподарських, рибогосподарських підприємств, а також на землях інших власників та користувачів визначається з урахуванням: зони санітарної охорони джерел питного водопостачання; розрахункової зони переробки берегів; лісових насаджень, що найбільшою мірою сприяють охороні вод із зовнішньою межею не менш як 1000 м від урізу меженного рівня води; усіх земель відводу на існуючих меліоративних системах, але не менш як 200 м від бровки каналів чи дамб.Для гірських і передгірських річок зовнішня межа водоохоронної зони визначається з урахуванням геоморфологічних і гідрологічних умов, а також селевих та зсувних явищ. На землях міст і селищ міського типу розмір водоохоронної зони, як і прибережної захисної смуги, встановлюється відповідно до існуючих конкретних умов забудови.Водоохоронна зона морів, морських заток і лиманів, як правило, збігається з прибережною захисною смугою і визначається шириною не менш як 2 км від урізу води.У водоохоронній зоні дотримується режим регульованої господарської діяльності. На території водоохоронної зони забороняється: використання стійких і сильнодіючих пестицидів; розміщення кладовищ, скотомогильників, звалищ, полів фільтрації; скидання неочищених стічних вод з використанням балок, кар'єрів, струмків тощо.В окремих випадках у водоохоронній зоні може проводитися добування піску і гравію за межами земель водного фонду на сухій частині заплави, у праруслах річок за погодженням з органами Мінприроди, Держводгоспу. Видобування піску та гравію проводиться на підставі дозволів, що видаються в установленому законодавством порядку.

Об’єктами перевірок органів Держводгоспу, які здійснюють контроль за раціональним використанням, охороною та відтворенням водних ресурсів є: підприємства, установи та організації незалежно від форм власності і видів господарської діяльності, які розташовані на землях водного фонду (крім земель водного фонду, зайнятих морями та островами на них); водогосподарські споруди та пристрої, які регулюють режими використання водних ресурсів та дотримання правил експлуатації цих споруд і пристроїв; дотримання режимів роботи водосховищ та водогосподарських систем; об’єкти, які звітують про використання вод за формою державної статистичної звітності 2-ТП (водгосп); роботи, пов’язані з будівництвом гідротехнічних споруд, днопоглибленням, видобуванням корисних копалин, прокладанням кабелів, трубопроводів та інших комунікацій на землях водного фонду.

До земель водного фонду належать землі, зайняті: морями, річками, озерами, іншими водоймами, болотами, а також островами; прибережними захисними смугами уздовж морів, річок і навколо водойм; гідротехнічними, іншими водогосподарськими спорудами та каналами, а також землі, виділені під смуги відведення для них; береговими смугами водних шляхів.

Перелік об'єктів, що контролюються місцевими (басейновими) органами Держводгоспу, визначається спільно з відповідними органами Державної екологічної інспекції Мінприроди.

Відповідно до ст.13 ВК України і Положення про Державний комітет України по водному господарству (14.07.2000) Держводгоспу надано право перевіряти у випадках, передбачених законодавством, на підприємствах, в установах і організаціях дотримання вимог водного законодавства України.

До системи органів, які здійснюють контроль за раціональним використанням, охороною та відтворенням водних ресурсів, входять:

1) у центральному апараті Держводгоспу - Управління комплексного використання водних ресурсів (Упрводресурсів) та Управління експлуатації водогосподарських систем;

2) Республіканський комітет по водному господарству АР Крим;

3) басейнові управління водних ресурсів та їх територіальні органи;

4) обласні виробничі управління водного господарства та меліорації та їх структурні підрозділи (управління зрошувальних систем, управління меліоративних систем і водного господарства, управління водного господарства, управління меліоративних систем і протипаводкових споруд, управління осушувальних систем);

5) Управління каналу Дніпро-Донбас;

6) Управління головного Каховського магістрального каналу;

7) Управління каналів Інгулецької зрошувальної системи;

8) Управління Північно-Кримського каналу;

9) Управління каналу Дніпро-Інгулець.

Основними завданнями органів Держводгоспу є здійснення контролю за раціональним використанням, охороною та відтворенням водних ресурсів, що включає в себе контроль за:

1) забезпеченням права державної власності на води;

2) наявністю та станом водоохоронних споруд та обладнання;

3) веденням обліку використання води та скидами речовин, що забруднюють, у водні джерела і наявністю відповідної апаратури та систем контролю;

4) дотриманням правил експлуатації водогосподарських споруд і пристроїв;

5) дотриманням умов дозволів на спеціальне водокористування;

6) дотриманням установлених режимів роботи водосховищ та водогосподарських систем;

7) виконанням заходів з охорони вод від забруднення, засмічення та виснаження при здійсненні господарської діяльності на водозборах, у водоохоронних зонах та прибережних захисних смугах річок, водосховищ, озер та інших водних об'єктів;

8) дотриманням порядку та режиму використання земель водного фонду;

9) виконанням заходів щодо безпечного водокористування у зонах впливу атомних електростанцій.

До основних функцій органів Держводгоспу відносять контроль за дотриманням підприємствами, установами та організаціями, незалежно від форм власності та господарювання, громадянами, а також іноземними юридичними і фізичними особами:

- правил експлуатації водогосподарських споруд (об'єктів), пристроїв, систем, водосховищ і водойм, що використовуються як водосховища;

- норм (лімітів) і правил водокористування і водовідведення та встановленого режиму використання вод;

- правил ведення водокористувачами первинного обліку кількості вод, що забираються із водних об'єктів і скидаються до них, та визначення якості вод;

- правил забудови та господарського освоєння земель у зонах можливого затоплення та у водоохоронних зонах.

Погоджують водокористувачам клопотання для отримання дозволу на спеціальне водокористування. Вносять пропозиції керівникам підприємств, установ та організацій щодо ліквідації наслідків аварійних забруднень водних ресурсів. Визначають ступінь пошкодження водогосподарських споруд і пристроїв для оформлення матеріалів на відшкодування збитків, заподіяних їхньому власникові.

Органи Держводгоспу, що здійснюють контроль за раціональним використанням, охороною та відтворенням водних ресурсів, мають право:

1. Обстежувати підприємства, установи та організації, військові та оборонні об'єкти, а також об'єкти органів внутрішніх справ, що використовують водні ресурси чи здійснюють господарську діяльність на водозборах та в прибережних захисних смугах і водоохоронних зонах у будь-який час з метою перевірки дотримання водного законодавства.

2. Видавати підприємствам, установам та організаціям, громадянам, а також іноземним фізичним і юридичним особам приписи щодо здійснення відповідних заходів з раціонального використання, охорони вод та відтворення водних ресурсів.

3. Порушувати перед відповідними органами в установленому законодавством порядку питання щодо:

- обмеження, заборони (зупинки) будівництва, реконструкції, розширення об'єктів промисловості, зв'язку, оборони, транспорту, проведення робіт з експлуатації (добування) природних ресурсів, пошукових робіт, що здійснюються з порушенням водного законодавства; заборони (зупинки), обмеження роботи промислових підприємств, господарської діяльності суб'єктів господарювання на водозборах, у межах прибережних захисних смуг та у водоохоронних зонах, якщо ця діяльність здійснюється з порушенням норм і правил використання і охорони водних ресурсів чи призводить або призведе до забруднення, засмічення чи виснаження водного об'єкта;

- тимчасової зупинки дії виданих дозволів на спеціальне водокористування у разі недотримання умов цих дозволів.

4. Зупиняти або забороняти проведення робіт у руслах річок чи акваторіях водосховищ, якщо ці роботи не погоджені в установленому порядку із спеціально уповноваженими органами державної виконавчої влади в галузі використання, охорони та відтворення водних ресурсів.

5. Складати акти перевірки і протоколи про порушення законодавства в галузі охорони та раціонального використання водних ресурсів та у випадках пошкодження водогосподарських споруд (об'єктів) та пристроїв чи при порушенні правил їх експлуатації.

6. Пред'являти позови про відшкодування збитків, заподіяних унаслідок порушення водного законодавства чи пошкодження водогосподарських споруд (об'єктів) та пристроїв.

7. Викликати громадян та посадових осіб для надання усних або письмових пояснень у зв'язку з порушенням ними водного законодавства, проводити фотографування, здійснювати звукозапис, кіно- та відеозйомку як допоміжний засіб для попередження і розкриття адміністративних правопорушень, відповідальність за які передбачена ст. 48, 59, 60 та 61 Кодексу України про АП.

8. Отримувати безкоштовно від підприємств, установ та організацій, громадян, іноземних фізичних та юридичних осіб інформаційні матеріали в обсягах статистичної звітності, необхідні для визначення стану використання та охорони водних ресурсів, повідомлення про аварійні забруднення водних ресурсів та про хід ліквідації їх наслідків, пояснення обставин, що призвели до порушення правил експлуатації водогосподарських споруд і пристроїв чи їх пошкодження.

9. Розглядати справи про адміністративні правопорушення, пов'язані з порушенням правил використання, охорони водних ресурсів (ст. 48, ст. 59, 60, 61, за винятком випадків забруднення та засмічення підземних вод або порушення водоохоронного режиму на водозборах, яке спричинило забруднення цих вод).

10. Уносити пропозиції щодо притягнення осіб, які допустили порушення водного законодавства, до дисциплінарної, матеріальної, адміністративної або кримінальної відповідальності у випадках, передбачених законодавством.

Особи, що здійснюють контроль за раціональним використанням, охороною та відтворенням водних ресурсів, звітують керівництву відповідних органів Держводгоспу в установлені терміни. Посадові особи, що здійснюють контроль, мають посвідчення, форма якого затверджується Головою Держводгоспу.

Рішення та дії посадових осіб органів Держводгоспу можуть бути оскаржені:

а) посадових осіб органів Держводгоспу - у керівників цих органів і суду;

б) керівників органів Держводгоспу - у голови Держводгоспу України і суду.

Державний комітет по водному господарству має право перевіряти у випадках, передбачених законодавством, на підприємствах, в установах і організаціях дотримання вимог водного законодавства України. Органи Держводгоспу мають право розглядати справи про адміністративні правопорушення, пов’язані з порушенням правил використання і охорони водних ресурсів, та накладання адміністративних стягнень (ст. 48, 59, 60, 61 Кодексу України про адміністративні правопорушення, табл.1.)

Державна екологічна інспекція та Державний комітет водного господарства співпрацюють у галузі контролю за станом та використанням водних ресурсів та їх охорони.

Таблиця 1

Адміністративні правопорушення, пов'язані з порушенням правил використання, охорони водних ресурсів (Витяг із Кодексу України про адміністративні правопорушення)

Стаття 48. Порушення права державної власності на води. Самовільне захоплення водних об'єктів або самовільне водокористування, переуступка права водокористування, а також укладення інших угод, які в прямій чи прихованій формі порушують право державної власності на води, тягнуть за собою накладення штрафу на громадян від трьох до семи неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від п'яти до восьми неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Стаття 59. Порушення правил охорони водних ресурсів. Забруднення і засмічення вод, порушення водоохоронного режиму на водозборах, яке спричиняє їх забруднення, водну ерозію грунтів та інші шкідливі явища, тягнуть за собою накладення штрафу на громадян у розмірі від трьох до семи неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від п'яти до восьми неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Введення в експлуатацію підприємств, комунальних та інших об'єктів без споруд і пристроїв, що запобігають забрудненню і засміченню вод або їх шкідливому діянню, - тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб від п'яти до восьми неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Стаття 60. Порушення правил водокористування. Забір води з порушенням планів водокористування, самовільне проведення гідротехнічних робіт, безгосподарне використання води (добутої або відведеної з водних об'єктів), порушення правил ведення первинного обліку кількості вод, що забираються з водних об'єктів і скидаються до них, та визначення якості вод, що скидаються, тягнуть за собою накладення штрафу на посадових осіб від п'яти до восьми неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Стаття 61. Пошкодження водогосподарських споруд і пристроїв, порушення правил їх експлуатації. Пошкодження водогосподарських споруд і пристроїв, тягне за собою накладення штрафу на громадян від трьох до семи неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від п'яти до восьми неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Порушення правил експлуатації водогосподарських споруд і пристроїв тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб від п'яти до восьми неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Взаємодія здійснюється між центральними апаратамиДержводгоспу і Мінохорони природи, зокрема між Управлінням комплексного використання водних ресурсів (Упрводресурсів) та Державною екологічною інспекцією.

У разі виникнення надзвичайної ситуації, яка може призвести до негативних наслідків для довкілля, Держводгосп і Держекоінспекція негайно інформують один одного про наявні дані щодо причин, природи, масштабів надзвичайної ситуації, разом розробляють та здійснюють узгоджені заходи ліквідації наслідків та контролю з комплексного використання наявних сил та засобів.

Для планування перевірок і здійснення контролю за дотриманням водного законодавства органи Держводгоспу проводять паспортизацію, складають відомості про суб'єкти, які внаслідок своєї діяльності негативно впливають або можуть потенційно впливати на стан водних ресурсів, та відомості про об'єкти, які будуються на землях водного фонду. При складанні цих відомостей враховуються види діяльності та об'єкти, що становлять екологічну небезпеку (табл.2).

Таблиця 2

Перелік видів діяльності та об'єктів, що становлять підвищену екологічну небезпеку

Об'єкти, що становлять екологічну небезпеку.
1. Атомна енергетика і атомна промисловість
2. Біохімічне, біотехнічне і фармацевтичне виробництво.
3. Збір, обробка, зберігання, поховання, знешкодження і утилізація всіх видів промислових і побутових відходів.
4. Видобування нафти, нафтохімія і нафтопереробка. Автозаправні станції
5. Добування і переробка природного газу, будівництво газосховищ.
6. Хімічна промисловість, текстильне виробництво
7. Металургія (чорна і кольорова).
8. Вугільна, гірничовидобувна промисловість, видобування і переробка торфу, сапропелю.
9. Виробництво, зберігання, утилізація і знищення боєприпасів, вибухових речовин і ракетного палива.
10. Виробництво електроенергії і тепла на базі органічного палива.
11. Промисловість будівельних матеріалів (виробництво цементу, асфальтобетону, азбесту, скла).
12. Целюлозно-паперова промисловість.
13. Деревообробна промисловість
14. Машинобудування і металообробка
15. Будівництво гідроенергетичних та гідротехнічних споруд і меліоративних систем
16. Будівництво аеропортів, залізничних вузлів і вокзалів, автовокзалів, портів, магістралей, метрополітенів.
17. Тваринництво (тваринницькі комплекси продуктивністю більш як 5000 голів і птахофабрики).
18. Виробництво харчових продуктів (м'ясокомбінати, молокозаводи, цукрозаводи, спиртзаводи).
19. Обробка продуктів і переробка відходів тваринного походження
20. Будівництво каналізаційних систем і очисних споруд.
21. Будівництво водозаборів поверхневих і підземних вод для централізованих систем водопостачання населених пунктів, водозабезпечення меліоративних систем, окремих промислових підприємств.
22. Інші окремі об'єкти, які визначаються Мінекобезпеки

У перелік суб'єктів, що контролюються органами Держводгоспу, включаються суб'єкти, розташовані на землях водного фонду (крім земель водного фонду, зайнятих морями та островами на них), а також усі суб'єкти, які звітують про використання вод за формою державної статистичної звітності 2-ТП (водгосп).

Державному обліку підлягає використання вод такими суб’єктами:

- всі водокористувачі, що здійснюють скид зворотних вод у поверхневі, підземні водні об'єкти, на поля фільтрації, накопичувачі, рельєф місцевості тощо, незалежно від обсягів скидів;

- усі водокористувачі, що забирають з природних водних об'єктів 50 м3 на добу і більше;

- підприємства, що забирають воду з комунального (відомчого) водопроводу або інших водогосподарських систем і передають зворотні води комунальній (відомчій) каналізації при заборі ними 50 і більше м3 води на добу, а також водокористувачі, що мають оборотні системи водоспоживання загальною потужністю 1000 м3 на добу і більше, незалежно від кількості забраної свіжої води.

Не є використанням вод проведення в акваторії водойм будівельних, днопоглиблювальних, вибухових, бурових, геологорозвідувальних робіт, а також робіт з видобування корисних копалин, прокладки трубопроводів, кабелів тощо.

Перевірка суб'єктів здійснюється за календарним графіком, який є складовою частиною річного (піврічного, квартального) плану робіт відповідного органу Держводгоспу. При складанні плану перевірок визначаються пріоритетні суб'єкти на основі наявної інформації про фактичний чи можливий негативний вплив на стан водних ресурсів.

Здійснюють перевірки за такими видами діяльності (див. практичні заняття):

- перевірка водогосподарської діяльності з питань економії і раціонального використання води

- перевірка водогосподарської діяльності з питань охорони водних ресурсів від забруднення та засмічення

- перевірка водогосподарської діяльності з питань господарської діяльності на землях водного фонду (крім земель водного фонду, зайнятих морями та островами на них)

- перевірка водогосподарської діяльності з питань достовірності статистичної звітності щодо використання водних ресурсів

- перевірка діяльності суб'єктів, що здійснюють будівництво в межах водного фонду

- перевірка водогосподарської діяльності з питань запобігання аварійним забрудненням водних об'єктів та у разі екстремально високого рівня їх забруднення.

Крім планових перевірок, можуть проводитись позапланові перевірки при підозрі, що суб'єкт порушує умови спеціального водокористування або порушує вимоги водного законодавства.

Перевірка починається з ознайомлення із структурою виробництва, технологією і використанням у ній водних ресурсів. Огляд виробництва і його територій та елементів здійснюється обов'язково в супроводі уповноваженої адміністрацією посадової особи об'єкта.

На завершальній стадії перевірки складається акт перевірки.

Якщо виявлені незначні порушення водного законодавства, які не призвели до забруднення водойм більше ГДК і не завдали збитків, то протокол про адміністративні правопорушення не складається, а орган Держводгоспу, що здійснював перевірку, обмежується виданням обов'язкового до виконання припису з указівкою термінів виконання.

Якщо виявлені порушення призвели до забруднення водойм більше ГДК або завдані збитки, то особа, що здійснює перевірку, зобов'язана скласти протокол про адміністративне правопорушення для притягнення винних до адміністративної відповідальності.

При виявленні систематичних порушень водного законодавства, умов та дозволів на водокористування особа, що здійснює перевірку, вносить пропозицію відповідному територіальному органу Мінприроди щодо обмеження, заборони (зупинення) чи припинення діяльності суб'єкта господарювання або його окремих ділянок (виробництв, технологічних процесів) у встановленому порядку.

При потребі анулювання дозволів на спецводокористування, на будівельні, днопоглиблювальні і вибухові роботи, видобування піску, гравію, прокладання кабелів, трубопроводів та інших комунікацій на землях водного фонду, відповідний орган Держводгоспу, що здійснював перевірку, вносить подання про припинення дії або анулювання дозволу до того органу, який видав цей дозвіл.

Якщо суб'єктом господарювання допущені неодноразові порушення вимог водного законодавства, що створюють загрозу для здоров'я людей чи значно зашкоджують водним ресурсам, - орган Держводгоспу в 3-денний термін з дня виявлення порушення направляє матеріали в органи прокуратури. У разі потреби здійснити додатково перевірку, зробити розрахунок розміру заподіяної шкоди тощо такі матеріали надсилаються до органів прокуратури в строк не більше 10 днів. Указані матеріали повинні містити вичерпні відомості, необхідні для розгляду справи.

Якщо перевіркою виявлено факт заподіяння збитків державі внаслідок порушення водного законодавства, то орган Держводгоспу, що здійснював перевірку, визначає розмір цих збитків за діючими методиками та вживає заходів з відшкодування їх у встановленому порядку.

Особа, що здійснювала перевірку, подає в 3-денний термін керівникові відповідного органу Держводгоспу звіт про результати перевірки з пропозиціями щодо подальших дій з усунення виявлених порушень водного законодавства.

Виконання приписів, виданих при перевірці, та санкцій, застосованих за порушення водного законодавства, орган Держводгоспу, що здійснював перевірку, бере під постійний контроль.

 

Питання для самоконтролю

1. Які види інспекторських перевірок дотримання природоохоронних вимог ви знаєте?2. З’ясуйте основні мету та завдання природоохоронних перевірок?

3. З’ясуйте, з якою метою і ким проводять перевірку суб’єктів водогосподарської діяльності.

4. Встановіть органи, що відносяться до системи органів, які здійснюють контроль за раціональним використанням, охороною та відтворенням водних ресурсів.

5. Яким чином узгоджують свою роботу органи Державної екологічної інспекції та органи Державного комітету водного господарства?

6. Охарактеризуйте групи питань, які висвітлюються в ході екологічної перевірки водогосподарської діяльності державними екологічними інспекторами.

7. Які види перевірок проводять при перевірці водогосподарської діяльності та охорони водного об’єкта?

8. Встановіть види адміністративних правопорушень, які можуть фіксувати органи Держводгоспу.

9. Вкажіть, яким чином контролюючі органи реагують на надзвичайні ситуації, котрі можуть призвести до погіршення стану водних об’єктів.

10. Розкрийте суть перевірки діяльності суб'єктів, що здійснюють будівництво в межах водного фонду.

 




Переглядів: 1156

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стан водних ресурсів | Циклоалкани

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.