Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Усереднені показники втрат від вибуття трудових ресурсів з виробництва

  Вид нещасного випадку Втрати на одну людину, тис. гривень
1. Легкий нещасний випадок з втратою працездатності до 9 днів Мл = 0,28*
2. Тяжкий нещасний випадок без встановлення інвалідності з втратою працездатності понад 9 днів Мт = 6,5*
3. Тяжкий нещасний випадок, внаслідок якого потерпілий отримав інвалідність з втратою працездатності понад 3980 днів Мі = 37*
4. Нещасний випадок, що призвів до загибелі:  
  дорослої людини віком до 60 років Мз = 47*
  дитини віком до 16 років Мз = 22*


б) витрати на виплату допомоги на поховання.

- Розрахунок збитків від руйнування та пошкодження основних фондів, знищення майна та продукції:

а) розрахунок збитків від руйнування та пошкодження основних фондів виробничого призначення;

б) розрахунок збитків від руйнування та пошкодження основних фондів невиробничого призначення;

в) розрахунок збитків від втрат готової промислової та сільськогосподарської продукції;

г) розрахунок збитків від втрат незібраної сільськогосподарської продукції;

ґ) розрахунок збитків від втрат сировини, матеріалів та напівфабрикатів, проміжної продукції;

д) розрахунок збитків від втрат майна громадян та організацій.

- Розрахунок збитків для різних галузей виробництва.

Рекомендована література:

1. Желiбо Є. П., Заверуха Н. М., Зацарний В. В. Безпека життєдіяльності: Навчальний посiбник для студентiв вищих закладiв освiти України I-IV рiвнiв акредитації / За ред. Е. П. Желiбо i В. М. Пiчi. – Київ: «Каравела», Львiв: «Новий Свiт – 2000», 2001. – 320 с.

2. Желібо Є.П., Заверуха Н М., Зацарний В В. Безпека життєдіяльності: Навч. посіб. / За ред. Є П. Желібо. 5-е вид. – К.: Каравела, 2007. – 344 с.

3. Желібо Є.П. Безпека життєдіяльності: Підручник / Є.П. Желiбо, В.В. Зацарний. – К.: Каравела, 2007. – 288 с.

4. Зеркалов Д.В. Безпека життєдіяльності: Навчальний посібник / Д.В. Зеркалов. – К.: Основа, 2011. – 526 с.

5. Лапiн В. М. Безпека життєдіяльності людини. Навчальний посібник / В. М. Лапін.- 6-те вид., перероб. і доп. – К.: Знання, 2007. – 332 с.

Питання для самоконтролю

1. Назвіть основні законодавчі та нормативні акти, що регламентують діяльність під час виникнення надзвичайних ситуацій.

2. Які державні органи здійснюють управління безпекою та захистом у надзвичайних ситуаціях (НС) в Україні?

3. Що таке надзвичайна ситуація?

4. Визначте основні причини виникнення надзвичайних ситуацій.

5. Як класифікують надзвичайні ситуації? Назвіть загальні ознаки надзвичайних ситуацій.

6. Які виділяють рівні надзвичайних ситуацій?

7. Назвіть фактори ураження джерел надзвичайних ситуацій. Визначте номенклатуру і параметри факторів ураження техногенних та природних НС.

8. Як здійснюється зонування території за можливою дією вражаючих факторів НС?

9. Визначте головні положення про навчання персоналу діям та способам захисту в разі виникнення НС та аварій. Хто проводить інструктажі? Назвіть види інструктажів.

10. Який існує порядок фінансування заходів з ліквідації наслідків НС, відшкодування збитків постраждалим?

 


Читайте також:

  1. D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
  2. IV група- показники надійності підприємства
  3. X. Нестачі і втрати від псування цінностей
  4. Абсолютні показники фінансової стійкості
  5. Абсолютні показники фінансової стійкості та її типи
  6. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  7. Абстрактна модель оптимального планування виробництва
  8. Автоматизація виробництва
  9. Альтернативні варіанти виробництва при повній зайнятості ресурсів
  10. Альтернативні можливості виробництва масла і тракторів
  11. Альтернативні можливості виробництва масла та гармат.
  12. Альтернативні можливості виробництва масла та гармат.




Переглядів: 501

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Класифікація за масштабом та глибиною надзвичайні ситуації (НС) | ЛЕКЦІЯ 9

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.