МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Структура курсової роботи
Об'єм курсової роботи, не рахуючи бібліографічного списку і додатків, складає не більше 40 сторінок комп'ютерного тексту, набраного відповідно до вимог, викладених нижче в розділі «Оформлення курсової роботи». Об'єм, що рекомендується, — 25…40 сторінок (табл. 1). Якщо всі завдання курсової роботи вирішені, менший об'єм роботи не є підставою для зниження оцінки за умови, що рівень трудомісткості відповідає встановленому. Таблиця 1 Структура курсової роботи і об'єм окремих її розділів
Примітка: У табл. 1 представлена типова структура курсової роботи. Всі її частини повинні бути викладені в строгій логічній послідовності, витікати одна з іншої і бути взаємозв'язаними. За своєю структурою курсова робота повинна містити: - вступ, в якому розкриваються актуальність і значення теми, формулюються цілі і завдання роботи; - аналітичний огляд літератури, в якому надані: історія питання, рівень розробленості проблеми в теорії і на практиці за допомогою порівняльного аналізу літературних джерел, теоретичні основи теми, що розробляється; - практичні розробки і рекомендації, засновані на застосуванні методів рекламного менеджменту, обґрунтовані розрахунками, графіками, таблицями, схемами; - висновки, в яких містяться рекомендації ,щодо можливостей практичного застосування матеріалів роботи; - список використаних джерел; - додатки (якщо потрібні). Методичні рекомендації, що приводяться нижче, по структуризації курсової роботи не є обов'язковими. Проте, щоб уникнути непорозумінь на етапі захисту, розбіжності з ними повинні бути мотивовані студентом і узгоджені з викладачем. Вступ Вступ курсової роботи містить: - коротке обґрунтування актуальності виконаного дослідження: де і як воно може бути застосоване, в чому полягає його практична користь; - формулювання мети дослідження; - перелік завдань дослідження ; - при необхідності — додаткові відомості, наприклад, інформація про практичне застосування отриманих результатів, зокрема в учбовому процесі, про публікацію отриманих результатів, про участь в студентських наукових конференціях, конкурсах студентських наукових робіт і т. п. з даною темою. Об'єм вступу, як правило, не повинен перевищувати двох сторінок. У вступі не прийнято використовувати таблиці, малюнки і формули. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|