Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Загальні вимоги

 

Темакурсової роботи в короткій формі (зазвичай не більше 20 слів, рекомендується до 10…15 слів) виражає зміст роботи. З теми повинно бути цілком ясно, що досліджується в курсовій роботі і які відмінні особливості дослідження, що проводиться.

Метакурсової роботи формулюється у вступі. Вона конкретизує тему, указуючи, який дослідницький результат очікується досягти, виконавши курсову роботу. У даних методичних рекомендаціях під метою курсової роботи розуміється тільки бажаний дослідницький результат. У такому ж сенсі слід використовувати цей термін в курсовій роботі.

Мету курсової роботи не слід змішувати з цілями виконання курсової роботи, які можуть бути наступними: «навчитися застосовувати такі-то методи», «вивчити такі-то теоретичні положення», «отримати відмінну оцінку». Вони характеризують не дослідницький, а учбовий або атестаційний результат. Саме ці цілі визначають використання курсової роботи в учбовому процесі підготовки магістра.

Об'єкткурсової роботи, як правило, обмежує виконуване дослідження в просторі. Наприклад, як об'єкт можуть виступати підприємство (підрозділ, об'єднання) або їх сукупність, організація, ринок, об'єкт інфраструктури (зокрема інформаційною), країни або групи країн,продукт, товар,послуга.

Предметкурсової роботи — сукупність процесів, явищ, відносин, закономірностей, зв'язків, властивих досліджуваному об'єкту і що представляють інтерес з погляду мети дослідження. Наприклад, предметом курсової роботи можуть бути структура рекламної кампанії або її специфічний різновид (виробнича структура, організаційна структура, структура управління, структура інформаційних ресурсів та ін.), процеси обробки інформації, інвестиційні процеси, відносини в трудовому колективі, процеси підготовки і ухвалення рішень, методика алгоритмізації і програмування певних обчислювальних завдань пов’язаних з комунікаційною діяльністю і тому подібне.

 

Оформлення курсової роботи

Оформлення курсової роботи повинно відповідати [4].

 


Читайте також:

  1. I. Загальні збори АТ
  2. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  6. II. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  10. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  11. IV. ВИМОГИ ПРОФЕСIЇ ДО IНДИВIДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГIЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФАХIВЦЯ
  12. V. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях




Переглядів: 412

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Етап 9. Перевірка і редагування рукопису | Зміст електронного носія, що додається до курсової роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.