МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Навчання у співробітництві в малих групахОсновні етапи організації навчання з використанням освітньої технології Педагогічні проблеми Ø Мотивація учнів / слухачів до навчання у співробітництві в малих групах. Ø Привчання учнів / слухачів до спільної діяльності: § взаємодіяти в групі з будь-яким партнером або партнерами; § працювати активно, серйозно ставлячись до дорученого завдання; § спілкуватися з партнерами доброзичливо; § відчувати відповідальність не лише за власні досягнення, а й за успіхи всіх партнерів, всієї групи, всього колективу; § усвідомлювати, що спільна робота в групах – відповідальна праця. Ø Визначення мети та завдань, які мають бути чітко зрозумілою для педагогів та учнів: § навчально-пізнавальна мета; § дидактичне завдання використання освітньої технології (варіанту організації). Ø Розробка плану роботи: § мета: · усвідомлення та засвоєння …; · формування умінь, навичок використання …; · формування інтелектуальних вмінь … § види діяльності: · ознайомлення …; · закріплення …; · застосування … § засоби навчання. Ø Розподіл ролей в групах. Ø Власне робота в малих групах (основні етапи).
Е.С. Полат виокремлює такі етапи організації навчання у співробітництві в малих групах: 1. Інтегруйте роботу в малих групах у традиційні навчальні заняття. 2. При підготовці до навчального заняття виокремлюйте 1-2 завдання, які передбачають певні дії учнів щодо засвоєння нового матеріалу, орієнтовані на: Ø Контроль розуміння та усвідомлення нового матеріалу; Ø Перевірку засвоєння; Ø Закріплення. Завдання має бути одне для групи. ! NB ! Пам’ятайте, що в групах учні / студенти / слухачі можуть за певний проміжок часу виконати меншу кількість завдань, ніж при індивідуальній роботі. Тому їх кількість необхідно регулювати. 3. Чітко повідомляйте на початку навчального заняття не лише пізнавальну, а й соціальну мету. 4. Розбийте клас на групи, які складаються з людей обох статей з різним інтелектуальним рівнем (сильний, середній, слабкий). Надайте можливість учням / студентам / слухачам самостійно самим визначити функцію кожного учасника групи. Обов’язкові ролі: Ø Організатор діяльності кожного члена групи (спостерігає за активністю партнерів у групі); Ø Спостерігач за культурою спілкування та наданням взаємодопомоги всередині групи; Ø Редактор (контролює правильність виконання завдання) або лідер (несе відповідальність за підготовку партнерів до доповіді, презентації тощо). ! NB ! Пам’ятайте, що ці ролі виконуються поряд з академічними завданням. 5. Якщо завдання передбачає відповіді на питання по новому матеріалу, сформулюйте 2-3 питання кожному члену групи з урахуванням рівня освіченості, інтелектуальної підготовки тощо. Під час роботи можлива зміна ролей. 6. Поясність членам групи про можливість зміни ролей та завдань з метою уникнення непорозумінь. 7. Заздалегідь визначте, хто з членів групи буде презентувати спільні досягнення. 8. Слідкуйте за активністю членів групи та допомагайте їм за необхідності. 9. Запитайте у контролера про активність кожного члена групи, взаємодопомогу та ін. 10. Підведіть підсумки – оцінка одна для всієї групи. Девіз навчання у співробітництві: Допомагаючи іншим, вчимося самі! Читайте також:
|
||||||||
|