МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||
Кучина Н.М.,Літвішко Т.Є., Токун І.І.
Вивчаємо граматику англійської мови Технологія формування граматичних навичок Частина 2: Неособові форми дієслова. Умовний спосіб
Дніпропетровськ - 2008
УДК 811.111:81'366.57 ББК 81.2
ISBN
У посібнику представлено технологію формування навичок уживання в продуктивних видах мовлення та сприйняття в рецептивних видах мовлення таких граматичних явищ, як неособові форми дієслова – інфінітив, герундій, дієприкметники теперішнього і минулого часу - (цикл І) та умовний спосіб (цикл ІІ). Забезпеченість більшості вправ ключами дає змогу використовувати посібник у самостійній роботі студентів. Посібник призначається для студентів та викладачів економічних вузів на ІІ етапі навчання.
УДК 811.111:81'366.57 ББК 81.2
Рекомендовано до друку вченою радою ДДФА. Протокол № 7 від 25.04.2005р.
ЗМІСТ
ПЕРЕДМОВА.................................................................................................... 4 ЦИКЛ І НЕОСОБОВІ ФОРМИ ДІЄСЛОВА................................................. 7 Етап І Поняття про неособові форми дієслова.................................................. 7 Етап ІІ Інфінітив - The Infinitive........................................................................ 12 Етап ІІІ Герундій – The Gerund........................................................................ 36 Етап IV Дієприкметник теперішнього часу - The Present Participle............... 50 Етап V Дієприкметник минулого часу - The Past Participle............................ 50 Етап VI Формування навичок читання............................................................ 50 ЦИКЛ ІІ УМОВНИЙ СПОСІБ..................................................................... 50 Етап І Поняття про умовний спосіб................................................................. 50 Етап ІІ Утворення речень в умовному способі............................................... 50 Етап ІІІ Формування навичок читання............................................................ 50 КЛЮЧІ............................................................................................................. 50 Цикл І............................................................................................................... 50 Етап І................................................................................................................. 50 Етап ІІ................................................................................................................ 50 Етап III............................................................................................................... 50 Етап IV............................................................................................................... 50 Етап V................................................................................................................ 50 Етап VI............................................................................................................... 50 Цикл ІІ.............................................................................................................. 50 Етап І................................................................................................................. 50 Етап ІІ................................................................................................................ 50 Етап ІІІ............................................................................................................... 50 ДОДАТОК........................................................................................................ 50
|
||||||||||||||||||||
|