Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Порядок виконання роботи

Створіть такі розділи для контрагентів, з якими працює Ваша компанія: «Обзвон», «Переговори», «Клієнти», «Партнери»,

«Конкуренти».

Відкрийте розділ Облік => Маркетинг та Збут. Створіть в панелі каталогу потрібні розділи.

Заведіть в розділі «Обзвон» організацію ТОВ «Політ», з якою ведуться переговори на замовлення сувенірних кулькових ручок мене­джером відділу сувенірів Перовою Ольгою.

Переговори ведуться з менеджером відділу маркетингу ТОВ «По­літ» Ісаєвим Дмитром.

Зареєструйте такі контакти:

- 05.09.06 — Дмитро у відрядженні, буде 7.09.06. (потрібно пере­дзвонити 07.09.06);

- 07.09.06 — відіслала прайс факсом, передзвонять;

- 09.09.06 — зацікавився ручками, призначили зустріч на 10.09.06 о 15.00 у них в офісі.

Подвійним натисканням правої клавіши миші активізуйте по­трібний розділ каталогу. В панелі =Контактні карти= виберіть з кон­текстного меню команду Додати. З'явиться форма =Контактна карта: Додавання = .

Заповніть поля форми:

Вкладка Основні:

- Мнемокод — коротке найменування організації; якщо таку органі­
зацію ще не зареєстровано, то стане активною кнопка [Створити];

- Вид зобов'язань — виберіть із словника «Номенклатор товарів та послуг» потрібний вид зобов'язання (як правило, при пер­винному контакті з організацією, це Прозвон, так як співробітник, що дзвонить уперше в організацію, може ще не знати, який товар/ послугу, або який напрям співпраці будуть цікаві цій організації); Кнопка [Створити] — активна тільки в тому випадку, якщо мнемо-код організації з відповідним об'єктом (товаром, послугою), які користу­вач вніс у відповідні поля, ще не зареєстровані у розділі «Клієнти та по­тенційні клієнти».

Якщо вона стала активна, натисніть на неї, при цьому дана організація з робочим місцем (товаром, послугою) буде зареєстро­вана автоматично у розділі Клієнти та потенційні клієнти в підкаталозі, який буде вказаний користувачем при налагодженні. В даному випадку система видасть попередження про відсутність налагоджень. У такому випадку користувачу потрібно провести системні налагодження.

- Закрийте форму Контактна карта: Додавання. Відкрийте розділ
Файл => Настройка Системи. У вікні, що відкриється перейдіть
на вкладку Телемаркетинг, та заповніть наступні поля:

- Каталог для нових організацій — виберіть із списку розділ Автоматично створені, в цей розділ будуть внесені всі організації, які будуть створені за допомогою розділу «Маркетинг та Збут».

- Стан для організацій — із списку можна вибрати стан організацій у розділі Клієнти та потенційні клієнти, який буде проставлятися за умовчанням в полі Стан при створенні нових організацій.

- Прив'язка користувача до персон — забезпечується при­
в'язка користувачів до конкретного співробітника, який
вибирається із словника «Співробітники».

Натисніть кнопку [Зберегти], а потім [Встановити].

Тепер поверніться у розділ «Маркетинг та Збут», продовжуйте за­повнювати форму =Контактна карта: Додавання:=.

При виборі зареєстрованої в Системі організації:

- Поле Організація форми редагування контактних карт призначено для відображення мнемокоду організації, вибраної (кнопка…] або F4) з розділу =Організації=. Після вибору організації та її робочого місця значення поля Організація продублюється в полі Мнемокод цієї форми.

При створенні нової організації та її робочого місця необхідно ви­користовувати поля Організація, Вид зобов'язань. Після натискання кнопки [Створити] заповнюються поля Мнемокод і Зобов'язання:

- Контактна особа — особа, з якою ведеться співбесіда, або з якою
можна буде зв'язатися в майбутньому;

- Базовий телефон (код, номер) інші телефони — телефони контактної особи;

- Дата контактів, останнього, наступного — поле, недоступне для
редагування, Система вносить дату останньої хроніки; користувач
вносить дату, коли потрібно зв'язатися з цією організацією на­
ступного разу (потім, в процесі роботи з інформацією, фахівець
може щодня відбирати організації, з якими потрібно зв'язатися в
певний день).

Вкладка Додаткові:

- Телефоніст — співробітник компанії, який тримає зв'язок з ор­ганізацією (телефоніст, менеджер та ін.);

- Продавець — співробітник компанії, який в майбутньому буде
відповідальним за реалізацію даного товару/послуги (цим співро­бітником може бути той самий співробітник, який виступав у ролі
телефоніста);

- Галузь (перегляд) — список видів діяльності;

- Участь в акціях (перегляд) — список маркетингових акцій, в яких
брала участь організація (розділ Маркетингові акції);

- Ініціатор (джерело отримання інформації) — якщо організація
сама виявила цікавість до продукції нашої компанії, то співробіт­ник, який мав перший контакт з організацією, повинен з'ясувати
джерело отримання інформації;

Шляхом відбору за конкретним джерелом отримання інформації, користувач зможе проаналізувати ефект від використання того чи іншого рекламного носія.

- Стан — на свій розсуд заведіть список станів організацій в цьому розділі (якщо необхідно);

- Особлива позначка — введіть особливу відмітку (якщо не­
обхідно);

- Передано у Збут — дата реалізації товару/послуги, за яким велися переговори;

- Договір — поле заповнюється за допомогою розділу Договорні
документи;

- Примітки — введіть, якщо необхідно, примітки.

Перевірте наявність створеної у попередньому завданні організації «Політ» у розділі «Клієнти та потенційні клієнти». Перенесіть цю організацію з підкаталогу «Автоматично створені» у підкаталог
«Прозвон».

Відкрийте розділ Облік => Клієнти та потенційні клієнти. Акти­візуйте підкаталог Автоматично створені, у верхній панелі =Організації= відображається створена користувачем організація (якщо в панелі немає ніякої інформації, перевірте параметри відбору: команда Відібрати з контекстного меню).

Перегляньте наявність створеної користувачем хроніки за даною організацією на вкладці Хроніка.

Перенесення з одного підкаталогу в інший здійснюється шляхом на­тиснення лівої клавіші миші на полі Мнемокоди потрібної організації в панелі =Організації= і, без відпуску курсору (курсор при цьому повинен прийняти форму «руки»), перенесення до потрібного підкаталогу в лівій панелі каталогу.

ТОВ «Політ» після проведення переговорів зробив перше
замовлення на виготовлення сувенірних ручок. Обслуговує замовлення
також менеджер відділу сувенірів Перова Ольга. Відобразіть цю інформацію в Системі.

Відкрийте розділ Облік =» Клієнти та потенційні клієнти. Активізуйте підкаталог Обзвін, у верхній панелі =Організації= відо­бразиться організація «Політ» (якщо в панелі немає ніякої інформації, перевірте параметри відбору: команда Відібрати з контекстного меню).

Перенесіть ТОВ «Політ» з підкаталогу Обзвін в підкаталог Клієнти по сувенірам (оскільки організація стала нашим клієнтом).

Заведіть об'єкт і зобов'язання (розробка логотипу фірми, виготов­лення ручок) для даної організації згідно даних із завдання.

Внесіть докладну контактну інформацію про ТОВ «Політ» (Повне найменування, поштову адресу, адресу web-сайта компанії, елек­тронну адресу, маршрут і т. п.).

Подібна інформація зберігається у розділі «Клієнти та потенційні клієнти». її можна внести як безпосередньо з цього розділу, так і пра­цюючи з розділом «Маркетинг та Збут». Розглянемо останній варіант:

-відкрийте розділ Облік => Маркетинг та Збут. Відкрийте по­трібний підкаталог, виберіть організацію і з контекстного меню
виберіть команду Виправити. Відкриється форма «Контактна
карта: Виправлення
». Натисненням на кнопку /// поряд із полем
Організація відкривається розділ «Клієнти та потенційні клі­єнти», при цьому в активному рядку користувач побаче потрібну
організацію;

- відкрийте картку організації подвійним клацанням мишки, або ви­бравши з контекстного меню команду Виправити. Відкриється форма =Організація: Виправлення= Внесіть контактну інфор­мацію згідно завдання і натисніть кнопку [Записати];

- перейдіть в нижню панель, встановіть курсор на потрібний об'єкт
співпраці і натисніть внизу вікна кнопку Вибрати. Ви повернете­ся у розділ «Маркетинг та Збут» у форму «Контактна карта:
Виправлення».

- натисніть кнопку [Записати].

Якщо користувачу, який працює у розділі Маркетинг та Збут, необ­хідно побачити контактну інформацію про організацію (е-mail, поштова адреса та ін.), то для цього в Системі існує можливість швидкого пе­регляду. Потрібно відкрити форму =Контактна карта: Виправлення= потрібної організації, правою кнопкою мишки клацнути по кнопці, роз­ташованій поряд із полем Організація, і на екрані відкриється форма =Організація= в режимі перегляду. В цій формі користувач зможе пе­реглянути контактну інформацію, але не зможе її змінити. Виключення складає лише вкладка Персони, куди користувач зможе внести доповнення і виправлення за наявності відповідних прав доступу.

 


Читайте також:

  1. I.1. Порядок збільшення розміру статутного капіталу АТ за рахунок додаткових внесків у разі закритого (приватного) розміщення акцій
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. III. Виконання бюджету
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  8. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  9. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  10. The peace – порядок
  11. V. Виконання вправ на застосування узагальнювальних правил.
  12. VII. Прибирання робочих місць учнями (по завершенню роботи) і приміщення майстерні черговими.




Переглядів: 335

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практична робота № 5 | Тема 6. Режими роботи ЕОМ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.