МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Порядок виконання роботиСтворіть такі розділи для контрагентів, з якими працює Ваша компанія: «Обзвон», «Переговори», «Клієнти», «Партнери», «Конкуренти». Відкрийте розділ Облік => Маркетинг та Збут. Створіть в панелі каталогу потрібні розділи. Заведіть в розділі «Обзвон» організацію ТОВ «Політ», з якою ведуться переговори на замовлення сувенірних кулькових ручок менеджером відділу сувенірів Перовою Ольгою. Переговори ведуться з менеджером відділу маркетингу ТОВ «Політ» Ісаєвим Дмитром. Зареєструйте такі контакти: - 05.09.06 — Дмитро у відрядженні, буде 7.09.06. (потрібно передзвонити 07.09.06); - 07.09.06 — відіслала прайс факсом, передзвонять; - 09.09.06 — зацікавився ручками, призначили зустріч на 10.09.06 о 15.00 у них в офісі. Подвійним натисканням правої клавіши миші активізуйте потрібний розділ каталогу. В панелі =Контактні карти= виберіть з контекстного меню команду Додати. З'явиться форма =Контактна карта: Додавання = . Заповніть поля форми: Вкладка Основні: - Мнемокод — коротке найменування організації; якщо таку органі - Вид зобов'язань — виберіть із словника «Номенклатор товарів та послуг» потрібний вид зобов'язання (як правило, при первинному контакті з організацією, це Прозвон, так як співробітник, що дзвонить уперше в організацію, може ще не знати, який товар/ послугу, або який напрям співпраці будуть цікаві цій організації); Кнопка [Створити] — активна тільки в тому випадку, якщо мнемо-код організації з відповідним об'єктом (товаром, послугою), які користувач вніс у відповідні поля, ще не зареєстровані у розділі «Клієнти та потенційні клієнти». Якщо вона стала активна, натисніть на неї, при цьому дана організація з робочим місцем (товаром, послугою) буде зареєстрована автоматично у розділі Клієнти та потенційні клієнти в підкаталозі, який буде вказаний користувачем при налагодженні. В даному випадку система видасть попередження про відсутність налагоджень. У такому випадку користувачу потрібно провести системні налагодження. - Закрийте форму Контактна карта: Додавання. Відкрийте розділ - Каталог для нових організацій — виберіть із списку розділ Автоматично створені, в цей розділ будуть внесені всі організації, які будуть створені за допомогою розділу «Маркетинг та Збут». - Стан для організацій — із списку можна вибрати стан організацій у розділі Клієнти та потенційні клієнти, який буде проставлятися за умовчанням в полі Стан при створенні нових організацій. - Прив'язка користувача до персон — забезпечується при Натисніть кнопку [Зберегти], а потім [Встановити]. Тепер поверніться у розділ «Маркетинг та Збут», продовжуйте заповнювати форму =Контактна карта: Додавання:=. При виборі зареєстрованої в Системі організації: - Поле Організація форми редагування контактних карт призначено для відображення мнемокоду організації, вибраної (кнопка…] або F4) з розділу =Організації=. Після вибору організації та її робочого місця значення поля Організація продублюється в полі Мнемокод цієї форми. При створенні нової організації та її робочого місця необхідно використовувати поля Організація, Вид зобов'язань. Після натискання кнопки [Створити] заповнюються поля Мнемокод і Зобов'язання: - Контактна особа — особа, з якою ведеться співбесіда, або з якою - Базовий телефон (код, номер) інші телефони — телефони контактної особи; - Дата контактів, останнього, наступного — поле, недоступне для Вкладка Додаткові: - Телефоніст — співробітник компанії, який тримає зв'язок з організацією (телефоніст, менеджер та ін.); - Продавець — співробітник компанії, який в майбутньому буде - Галузь (перегляд) — список видів діяльності; - Участь в акціях (перегляд) — список маркетингових акцій, в яких - Ініціатор (джерело отримання інформації) — якщо організація Шляхом відбору за конкретним джерелом отримання інформації, користувач зможе проаналізувати ефект від використання того чи іншого рекламного носія. - Стан — на свій розсуд заведіть список станів організацій в цьому розділі (якщо необхідно); - Особлива позначка — введіть особливу відмітку (якщо не - Передано у Збут — дата реалізації товару/послуги, за яким велися переговори; - Договір — поле заповнюється за допомогою розділу Договорні - Примітки — введіть, якщо необхідно, примітки. Перевірте наявність створеної у попередньому завданні організації «Політ» у розділі «Клієнти та потенційні клієнти». Перенесіть цю організацію з підкаталогу «Автоматично створені» у підкаталог Відкрийте розділ Облік => Клієнти та потенційні клієнти. Активізуйте підкаталог Автоматично створені, у верхній панелі =Організації= відображається створена користувачем організація (якщо в панелі немає ніякої інформації, перевірте параметри відбору: команда Відібрати з контекстного меню). Перегляньте наявність створеної користувачем хроніки за даною організацією на вкладці Хроніка. Перенесення з одного підкаталогу в інший здійснюється шляхом натиснення лівої клавіші миші на полі Мнемокоди потрібної організації в панелі =Організації= і, без відпуску курсору (курсор при цьому повинен прийняти форму «руки»), перенесення до потрібного підкаталогу в лівій панелі каталогу. ТОВ «Політ» після проведення переговорів зробив перше Відкрийте розділ Облік =» Клієнти та потенційні клієнти. Активізуйте підкаталог Обзвін, у верхній панелі =Організації= відобразиться організація «Політ» (якщо в панелі немає ніякої інформації, перевірте параметри відбору: команда Відібрати з контекстного меню). Перенесіть ТОВ «Політ» з підкаталогу Обзвін в підкаталог Клієнти по сувенірам (оскільки організація стала нашим клієнтом). Заведіть об'єкт і зобов'язання (розробка логотипу фірми, виготовлення ручок) для даної організації згідно даних із завдання. Внесіть докладну контактну інформацію про ТОВ «Політ» (Повне найменування, поштову адресу, адресу web-сайта компанії, електронну адресу, маршрут і т. п.). Подібна інформація зберігається у розділі «Клієнти та потенційні клієнти». її можна внести як безпосередньо з цього розділу, так і працюючи з розділом «Маркетинг та Збут». Розглянемо останній варіант: -відкрийте розділ Облік => Маркетинг та Збут. Відкрийте потрібний підкаталог, виберіть організацію і з контекстного меню - відкрийте картку організації подвійним клацанням мишки, або вибравши з контекстного меню команду Виправити. Відкриється форма =Організація: Виправлення= Внесіть контактну інформацію згідно завдання і натисніть кнопку [Записати]; - перейдіть в нижню панель, встановіть курсор на потрібний об'єкт - натисніть кнопку [Записати]. Якщо користувачу, який працює у розділі Маркетинг та Збут, необхідно побачити контактну інформацію про організацію (е-mail, поштова адреса та ін.), то для цього в Системі існує можливість швидкого перегляду. Потрібно відкрити форму =Контактна карта: Виправлення= потрібної організації, правою кнопкою мишки клацнути по кнопці, розташованій поряд із полем Організація, і на екрані відкриється форма =Організація= в режимі перегляду. В цій формі користувач зможе переглянути контактну інформацію, але не зможе її змінити. Виключення складає лише вкладка Персони, куди користувач зможе внести доповнення і виправлення за наявності відповідних прав доступу.
Читайте також:
|
||||||||
|