Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Розсилка.

Підготуйте розсилку по електронній пошті з повідомленням про проведення нової акції. Відповідальний менеджер відділу маркетингу Павлов Юрій. Розділ для розміщення даної розсилки «Акції».

Розсилку можна формувати з розділів Системи «Клієнти та потенційні клієнти», «Маркетинг та Збут», «Маркетингові акції», «Журнал сервісного обслуговування», «Контактні особи».

Відкрийте розділ Облік => маркетингу і збуту. Активуйте потрібний підкаталог у дереві каталога. Відберіть потрібні організації (якщо потрібно) шляхом встановлення параметрів відбору (команда Відібрати з контекстного меню). Або позначте необхідні організації клавішею Пробіл. У даному випадку відзнач клавішею Пробіл організацію «Політ». Вибрати з контекстного меню команду Підготувати розсилку. Відкриється форма Підготовка розсилки. Заповніть поля форми:

- Оброблювані запису - поточна, всі або помічені організації;

- Дата - Дата розсилки;

- Плановане час - час відправлення повідомлень;

- Тип - яким шляхом буде проводитися розсилання повідомлень: «Електронна пошта», «Звичайна пошта», «Кур'єрська доставка», «Факсимільне повідомлення».

- Пріоритет - важливість даної конкретної розсилки;

- Не створювати записи з порожньою контактною інформацією - приймає варіанти «так» чи «ні». Організації, в яких не вказані контактні особи або адреси вибиратися не будуть;

- Відповідальний - співробітник організації, який відповідальний за розсилку.

- Категорія адресата - посаду контактної особи, для якої здійснюється розсилання. Використовується для розсилки повідомлень певної категорії контактних осіб, наприклад, тільки для директорів чи бухгалтерів.

- Особлива позначка - особлива відмітка при необхідності вибирається з відповідного розділу словника.

Натисніть клавішу Почати.

У відкритому вікні Журнал доставки: Розділи виберіть необхідний розділ або при необхідності створіть його. Натисніть клавішу Вибрати. Дана розсилка формується в розділі «Журнал доставки». При виконанні завдання Вами була підготовлена розсилка по електронній пошті з повідомленням про проведення нової акції. Проведіть розсилку.

Активуйте потрібний підкаталог у дереві каталогу. Позначте необхідні організації клавішею Пробіл. У даному випадку відзначте клавішею Пробіл організацію "Політ". Вибрати з контексного меню команду Організація доставки => Відправлення ел. пошти. Відкриється форма Розсилка. Заповніть поля форми:

- Оброблювані запису - поточна, всі або помічені організації;

- Шаблон листа - при необхідності створюється шаблон, який містить тему і текст даного повідомлення;

-Тема - тема розсилки;

- Повідомлення - Текст листа;

- Прикріпити до листа файл - при позначки чекером, Надається можливість прикріпити необхідний файл до листа;

- Зареєстрований файл- вказується шлях до прикріпленому файлу;

- Зберегти файл у базі даних - вкладений файл зберігається в доставлених матеріалів цієї розсилки у графі Примітки.

- Розмір файлу - автоматично висвічується кількість займаних файлом Кбайт;

- Приєднувати вміст доставки - матеріали, які були створені в підрозділі Доставлені матеріали приєднуються до даного листа.

- Робити позначку у Хроніці - відзначаєте необхідність робити відповідну позначку у Хроніці організацій, яким була проведена розсилка;

- Відкрити повідомлення - відзначаєте необхідність відкривати повідомлення перед відправкою. Рекомендується завжди встановлювати цей Чекер;

- Максимальна кількість адресатів в одному повідомленні - кількість адресатів, яким направляється даний лист, якщо цифра більше 1, то адресати будуть вказуватися в прихованій копії.

Натисніть клавішу Відправити.

-В панелі Хроніка відібраних Вами організацій буде зроблено відповідний запис.

 

Самостійна робота студента

Найменування теми Зміст самостійної роботи Форми контролю
  1. Інформаційні системи та їх роль в управлінні економічними об’єктами Покоління інформаційних систем. Перспективні засоби і напрями розвитку інформаційних систем. Розвиток технічної бази автоматизації управління економічними об’єктами. Системи, системи управління, системи підтримки прийняття рішень: основні терміни та визначення. Процес інформатизації сучасного суспільства. Основні етапи створення інформаційних систем. Найважливіші поняття при вивченні дисципліни. Основні процеси в інформаційній системі. Види елементів комп'ютерної інформаційної системи. Основні етапи створення та впровадження АСУ   Реферат, обговорення питань
  2. Економічна інформація та засоби її формалізованого опису Характеристика засобів формалізованого описання економічної інформації. Методи класифі­кації та кодування економічної інформації. Фасетний метод. Фасети ознак та їх значення. Штрихове кодування інформації. Категорії класифікаторів, порядок їх розробки, упровадження та ведення. Моделювання елементів економічної інформації.     Складання конспекту, обговорення питань  
  3. Організація поза машинної інформаційної бази Характеристика та класифікація технологічних операцій. Технологічні процеси автоматизованої обробки економічної інформації. Типові технологічні операції та їх виконання в інформаційних системах. Загальна характеристика режимів роботи ЕОМ. Організація пакетного режиму обробки інформації. Організація діалогового режиму обробки інформації.   Реферат, обговорення питань
  4. Організація машинної інформаційної бази Носії інформації, їхній склад та характеристика. Уніфікована система первинної документації, поняття, склад та вимоги. Вхідні документи. Розробка форм та вибір засобів виводу. Поняття машинного інформаційного забезпечення. Поняття і класифікація АБД. Характеристика інфологічної та даталогічної моделі баз даних. Методи створення оптимальної моделі баз даних. Теорія нормалізації відношень. Складання конспекту, обговорення питань
  5. Створення комп’ютерних технологій Класифікація систем управління. Системи оперативного управління та обліку: системи бюджетування та управління проектами. Аналітичні системи, яки інтегруються (DSS, OLAP). Аналітичні системи, яки тиражуються. Системи фінансового аналізу: відкриті та зачинені. Системи бізнес-планування. Системи планування та аналізу маркетингу. Системи прогнозування.     Реферат, обговорення теми
    6. Режими роботи ЕОМ Організація робіт, спрямованих на створення та впровадження інформаційних систем. Впровадження, супроводження і модернізація інформаційних систем. Документація на розробку інформаційних систем. Технічне завдання. Ескізний проект. Технічний проект. Робочий проект.   Реферат, обговорення теми
  7. Створення і функціонування інформаційних систем Інформаційна система, яка за планове організаційна зміна. Перепроектування бізнес-процесів. Учасники розробки систем. Управління процесом розробки. Проектний менеджмент. Концепція методів планування, організації та контролю проектів.   Складання конспекту, обговорення питань
  8. Технологічні засоби пошуку, збирання і нагромадження маркетингової інформації Вибірковий метод за визначення попиту Пошук інформації у базах даних. Сховища даних. Використання діаграм для аналізу маркетингових даних. Консолідація даних   Реферат, обговорення теми
  9. Технологічні засоби підтримки прийняття маркетингових рішень Способи відбору одиниць з генеральної сукупності Оброблення результатів опитування Реалізація оптимізаційних моделей Помилка вибірки Визначення розміру вибірки   Складання конспекту, обговорення питань
  10. Інформаційно-аналітичні методи і моделі підтримки прийняття маркетингових рішень Типи інструментальних моделей Технології параметричного аналізу методами «що—якщо». Статистичні моделі прийняття маркетингових рішень з урахуванням фактора невизначеності. Регресійно-кореляційний аналіз. Довірчий інтервал.   Складання конспекту, обговорення питань
  11. Організація маркетингових досліджень із використанням комп’ютерних технологій Автоматизація розв’язання задач з оптимізації асортиментного плану випуску продукції. Автоматизація розв’язання задач з аналізу стадії життєвого циклу товару. Загальна характеристика інформаційної системи з ціноутворення. Інформаційна технологія розрахунку цін на товари на основі витрат на виробництво.   Складання конспекту, обговорення питань
  12. Інформаційні технології розв’язання задач маркетингу Автоматизація розрахунків з дослідження та оцінювання кон’юнктури товарного ринку. Автоматизація розрахунків з дослідження попиту на товари. Моделювання і прогнозування споживчого попиту. Загальна характеристика маркетингового дослідження товару. Інформаційна база підсистеми. Склад функціональної підсистеми. Складання конспекту, обговорення питань

 




Переглядів: 458

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Глобальні телекомунікаційні технології в області реклами й електронного продажу товарів. | РОЗДІЛ 1. ОСНОВИ ЗАГАЛЬНОЇ ТА НЕОРГАНІЧНОЇ ХІМІЇ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.