Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Монографії

Примостка Л. О. Фінансові деривативи: аналітичні та облікові аспекти. 263 с.

Лахтіонова Л. А. Фінансовий аналіз суб’єктів господарювання. 387 с.

Суховірський Б. І. Регіональна стратегія економічного розвитку України. 154 с.

Наливайко А. П. Теорія стратегії підприємства. 227 с.

Глобалізація і безпека розвитку / Авт. колектив під кер. О. Г. Білоруса. 733 с.

Корінєв В. П. Цінова політика підприємства. 257 с.

Кузьмінський Ю. А. Автоматизація оперативного обліку та контролю міжнародних економічних операцій. 268 с.

Запрошуємо до співробітництва на умовах, прийнятних для Вас!

Наша адреса: 03680, м. Київ, просп. Перемоги, 54/1, р/р Київського національного
економічного університету № 25301700012135
у Київській міській філії АКБ УСБ; МФО 322012. Код 02070884.

Тел./факс: (044) 458-00-66, 446-64-58

E-mail: publish@kneu.kiev.ua

ЗМІСТ

Вступ........................................ 3

ПРОГРАМА КУРСУ «ОСНОВИ ПСИХОЛОГІЇ ТА ПЕДАГОГІКИ»

1. Вступ до програми........................ 4

2. Тематичний план дисципліни................ 6

3. Зміст тем курсу..................... 7

4. Контроль............................. 13

ІІ. БЛОК НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Вступ до психології........................ 15

Біопсихічні властивості людини ............... 31

Психосоціальні властивості особистості.......... 38

Потреби, мотиви, поведінка.................. 56

Розвиток особистості....................... 72

«Я-концепція». Система психологічного захисту.... 83

Особистість та діяльність.................... 92

Міжособистісні стосунки. Спілкування.......... 104

Освіта в культурі людства................... 125

Педагогіка як наука про освіту.
Структура сучасної педагогіки................ 130

Навчання як головний шлях до освіти........... 137

Виховання — підготовка дитини до дорослого життя 148

Список літератури.............................. 156

 

ВСТУП

 

 
 
Н


авчально-методичний посібник з дисципліни «Основи психології та педагогіки» усіх форм навчання побудований з урахуванням того, що засвоєння студентами курсу відбувається

самостійно. За умов, що на лекції відведено дуже мало часу, то під час них можливо тільки ознайомити студен­тів з основними категоріями предмета, задати напрямок вивчення та зацікавити даним курсом.

Виходячи з цього, в посібнику пропонується вик­лад тем курсу, база знань за темою, основні положення до теми, рекомендована література та завдання для самостійної роботи студентів. Завдання підібрані та­ким чином, щоб можна було закріпити засвоєння тео­ретичного матеріалу, поглибити розуміння психічних феноменів (конкретної людини, процесів взаємодії, про­фесійного становлення тощо), продіагностувати власні особливості та вплинути на розвиток певних влас­ти­востей особистості. Завдання для самостійної роботи представлені двома видами: теоретичні і практичні.





Переглядів: 406

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПРОПОНУЄ | ПРОГРАМА КУРСУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.