Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Думки вголос Матеріальне добро? Моральне добро?

Можна творити людям добро своєю працею. Якщо ставитися до неї як до творчості, то вона заполоняє наше серце і приносить великі успіхи. А коли працювати не за своїм бажанням і задоволенням, то зрушень майже не буде, і це не принесе людям добра.

Можна приносити людям добро ласкавою усмішкою, добрим чуйним словом. Тоді і люди, і оточуючий світ стануть добрішими.

Як важко в наш час достукатись до людських сердець, щоб допомогти їм зрозуміти вічне і найцінніше добро — благородні почуття людини. Прислухаймось до свого серця, душі і совісті і спробуємо наслідувати Ісуса Христа у творенні добра. Може, це нам допоможе.

Приносимо добро — і на душі стає тепло і приємно. Дістаємо задоволення і від подяки людей. Але коли добро йде не від щирого серця, а тільки заради цієї ж подяки, то ні ми самі, ні інші не отримуємо щастя.

 


Поділись думкою!Яку згадку ти залишиш про себе?

Що хорошого ти зробиш людям?

Ким ти бачиш себе у майбутньому?

***

Одного разу Ісус прийшов на берег озера. Там зібралося багато людей, щоб послухати Ісуса.

Ісус увійшов у човен Петра і відплив на деяку віддаль від берега, щоб Його краще було чути та щоб ліпше було чути Слово Боже. Коли Ісус закінчив говорити з людьми, то запропонував Петрові відпливти трохи далі від берега і закинути невід в озеро. Напередодні він цілу ніч ловив рибу і, не зловивши ні рибинки, сказав: «Наставнику, – цілу ніч ми працювали і не вловили нічого, – та за словом Твоїм укину невода». Отже, Петро, виконуючи прохання Ісуса, мабуть, вже починав вірити в Нього. Закинувши сіті, улов був настільки великий, що він запросив своїх спільників Якова та Івана, а також друзів-рибалок зіншого човна. У них навіть сіті розірвалися. Вони наповнили човни рибою, що мало не потонули. Це привело всіх рибалок у жах.

Це чудо – дивний вилов риби – суттєво переломило свідомість Петра і він зрозумів, що стоїть перед Господом, та злякався своєї гріховності. Якраз тоді, створивши це чудо, Ісус пообіцяв перетворити цих простих «ловців риби» у «ловців людей», себто у ловців душ людських. Це диво послужило поштовхом до того, що рибалки, котрі погодилися стати учнями Ісуса, відмовилися від свого рибацького ремесла і почали повсякчас і всюди слідувати за Ісусом, по суті, стали ловцями душ людських.

«І вони повитягали на землю човни, покинули все та й пішли вслід за Ним (Ісусом)»

Продовжіть думку Прагнучи наслідувати Ісуса…………………

Ісус Христос навчав всіма можливими методами: бесідами, розповідями, проповідями, притчами, Своїми вчинками, а також дивами, які Він творив. «І обходив Ісус всі міста та оселі, навчаючи в їхніх синагогах, та Євангелію Царства проповідуючи, і виліковуючи всяку недугу та неміч усяку» Приходили багато учнів і народу послухати Ісуса та зцілитися від хвороб своїх, позбутися нечистих духів, бо від Ісуса виходила світла, Божественна сила, яка зцілювала всіх.

 

 

СловоСергій Рачинець

О, Слово Боже, ранній первоцвіт, О, Слово Боже, вічне джерело

Даруєш радість кожному, хто хоче Премудрості, що научає жити.

Почути в ньому істину пророчу Себе ж ловлю на мислі несповитій

І Словом тим перемінити світ. Що я зробив, аби Воно жило?

Наслідуючи Ісуса Христа…

Поспішайте творити добро! Доброю справою, щирим ставленням, своєю усмішкою, допомогою у важку годину приносьте людям радість, а значить — творіть добро.

Сійте, творіть добро! Бо його ніколи не забувають люди. Бо без нього у вас ніколи не буде до ближнього любові, адже вона породжується не злом, не ворожістю, а тільки добром. Надовго залишиться ваше добро в пам'яті і серцях людей. І це продовжить ваше життя тут, на цій квітучій землі.


Читайте також:

  1. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  2. Б.Рассел, підкреслюючи, що людина є частиною природи, уважав, що людські «думки й рухи слідують тим же законам, що й рух зірок і атомів». Яку точку зору відстоював Рассел?
  3. Важливою методико-методологічною проблемою є періодизація історії економічної думки, визначення пріоритетів, що підлягають аналізу.
  4. Види спілкування: міжособистісне, громадське, групове, матеріальне, знакове (мовне), смислове, ділове, інтимне, інтегроване.
  5. Виникнення та еволюція економічної думки
  6. Висловлення думки. Зовнішній аудит.
  7. Внесок України в розвиток управлінської думки
  8. Вплив засобів масової комунікації на формування громадської думки, політичну свідомість та культуру . Функції масової комунікації.
  9. Вправи на розуміння основної думки / точного розуміння тексту.
  10. Впровадження християнської ідеології та її вплив на розвиток філософської думки.
  11. Г Сковорода є найяскравішим і найхарактернішим представником української національної філософської думки.
  12. Генезис етичної думки. Етичні традиції у розвитку й становленні соціальної роботи в Україні




Переглядів: 492

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Урок 6 Творимо добро | Вкладайте всю свою душу щодня у своє життя, щоб вам не було за що картати себе, щоб не було соромно за недобрі і необдумані свої вчинки перед людьми.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.