Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Не ставлю себе і свої інтереси на перше місце.

3. Рахуюся з бажаннями і настроєм інших людей;

Дорослих, одноліток, менших.

Завжди пам'ятаю про свої учнівські обов'язки.

Люблю свою школу, клас, вчительку.

Бережу свої та шкільні речі, майно.

План моїх дій.

Буду завжди намагатися досягти своєї мети.

Розвиватиму позитивне ставлення до всього хорошого.

Не ставитиму собі обмежень.

Плануватиму своє творче персональне зростання.

5. Буду завжди на високому рівні!

Урок 16 «Театр»

”Театр добрих справ”

Дія 1. Добрий Сашко

Д і й о в і о с о б и : Сашко , бабуся , сусідка , Дмитрик , Вірочка.

На лаві сидить хлопчик і вголос розмірковує.

Сашко. Сьогодні в школі говорили про доброту та чуйність. Ще й твір загадали написати про гарний вчинок! Слід обов’язково зробити якусь добру справу, щоб завтра усім розповісти. Ондечки бабуся стоїть, з котиком розмовляє. Хай вона тільки упустить свою палицю, я ж одразу її підніму. От вона розкаже усім : «Який у нас Сашко добрий і чуйний !» ( Чекає). Чого це вона палицю не випускає? Так цілісінький день можна простояти і нічого гарного не зробити!

У дворі з’являється жінка з важкою сумкою.

Сашко . О, краще їй допоможу ! (Підбігає до жінки ).

Жінка.Здрастуй, Сашко! Ось з базару йду, накупила всього!

Сашко.Гаразд , вирішив . Донесу вам сумку до під’їзду. Давайте, чи що? А то он як пухкаєте ,мов паровоз!

Хлопчик простягає руку за сумкою , але жінка, відсторонивши його , йде далі.

Бабуся (хитаючи головою).Ой, який грубий , невихований хлопчик ! Хіба можна так негарно чинити?

Сашко. Це я недобрий ? Я ж тільки що … На ваших очах … (Біжить, жбурнувши ногою кошеня. Бабуся сумно хитає головою хлопчику вслід).

Дія 2

Кімната. У ліжку лежить хворий хлопчик . Відчиняються двері і заходить Сашко.

Сашко.Дмитрику , виручай ! Кажи швидше , чим тобі допомогти? Ти ж мене знаєш – скільки тобі доброго зробив! І олівці давав , і печивом ділився , і під парасольку запрошував! Ну , кажи швидше. Може тобі заспівати , чи вірш прочитати? А хочеш розповім цікавий фільм?

Дмитрик стомлено торкається голови , важко кашляє.

Дмитрик. Ти знаєш … Нічого мені від тебе не треба! Ти б додому йшов. Це був би найкращий вчинок!

Сашко. Як? Я думав ти друг ! Я для тебе … Який ти злий !

Сашко сидить за столом , розмірковує. До нього зазирає молодша сестра Вірочка.

Вірочка.Сашуню , почитай мені казочку , будь-ласка!

Сашко (сердито). Ще ти тут! Тікай , не заважай про добро думати !

Вірочка злякано зачиняє двері.

Сашко (вголос). Ох , і не повезло мені ! Не було і нагоди гарний вчинок здійснити!

Дія 3

Відкриваються двері і до кімнати заходить літній чоловік.

Незнайомець. Здрастуй , Сашко!

Сашко. Ой ! а ви хто ?

Незнайомець. Я – пан Добродієнко , директор театру ”Гарних справ”.

Сашко. Не знаю я ніякого театру і знати не хочу!

Пан Добродієнко. Воно , друже , й видно , що не знаєш. Є у мене ще один зайвий квиток. То як? Може зміниш рішення?

Сашко. Ну , я хотів би дізнатися про гарні вчинки …

Пан Добродієнко.Тоді ходімо!

Сашко з директором приходять у театр ”Гарних справ” Виступ 1.Моя вишенька” ( Г. Бойко).

Обладнання : стенд з дитячими малюнками Наш садок”.

Учениця розповідає вірш , супроводжуючи його показом відповідних малюнків на стенді .

Ранньою весною в нашому садку

Я сама садила вишеньку струнку.

І шумить листвою – вже така як я! – (радісно)

Від усіх найкраща вишенька моя ! (з гордістю )

Сашко (жваво ).Ой , я теж колись посадив молоде деревце! ( З сумом додає). Та забув полити і воно засохло …

Виступ 2. ”Чарівні слова”( М. Стельмах).

Учень розповідає вірш ,виконуючи відповідно до тексту пантомімічні рухи.

Ранок стукає в віконце

«Час вставати», - каже сонце.

І промінчиком лоскоче –

Привітатись першим хоче!

 

Як знайомих я зустріну ,

Посміхнусь їм неодмінно!

Гарний настрій принесе

«Добрий день» чи «Здрастуйте»!

 

Сашко (задумливо ).Я думав , щолюдині байдуже , вітаються з нею , чи ні. А їй, виходить, приємно!

Виступ 3. ”Справжній товариш ” ( Ю. Яковлєв).

Два учні читають вірш , супроводжуючи його певними діями.

1-й учень. У хлопчика – невелички

Загубились рукавички.

2-й учень. Дав Андрій йому свої :

Поки що візьми мої! –

1-й учень. Хлопчика обняв рукою

Каже йому : - Підем , Вово ,

2-й учень. Рукавички ми з тобою

Знайдемо обов’язково.

Сашко.Як там мій товариш Дмитрик? За власними турботами я й не запитав , як його здоров’я. Ще й Вірочку образив… Здається , я зрозумів! Гарний вчинок це тоді , коли ти приносиш радість іншим !

Пан Добродієнко.Молодець! Ми раді , що ти зрозумів… Сашко , куди це ти?

Сашко ( вибігаючи з залу ).Я поспішаю. Ще стільки треба встигнути всього зробити!


Читайте також:

  1. ВВЕДЕНО ВПЕРШЕМІСТ
  2. Види політичної поведінки етногруп, які відстоюють власні інтереси
  3. Висловлюйте свої інтереси
  4. До структурних елементів мотивації відносять: потреби, інтереси, цінності, ціннісні орієнтації і мотиви.
  5. Економічний розвиток України в перше десятиріччя незалежності
  6. Економічні інтереси
  7. Економічні інтереси і їх сутність
  8. Економічні інтереси, їх взаємозв’язок з потребами.
  9. Економічні інтереси, їх узгодження і реалізація
  10. Економічні інтереси: сутність, суб’єкти, класифікація.
  11. Економічні основи розвитку підприємництва та його види і форми. Інтереси підприємців та суспільства.
  12. Економічні потреби суспільства, їхня суть та структура. Економічний закон зростання потреб. Економічні інтереси: сутність, суб'єкти, класифікація.




Переглядів: 724

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Допомагай слабким, маленьким, хворим... | Пан Добродієнко ( до глядачів ).

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.