Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Погані звички

Якось старий учитель пішов зі своїм учнем на прогулянку до лісу. Раптом учитель зупинився і звернув увагу учня на чотири рослини. Перша – щойно проросла із землі стеблина, друга вже пустила листочки, третя – невеликий кущ, а четверта – зріле дерево.

Учитель звернувся до учня:

- Вирви першу рослину.

Хлопчина без зусиль витягнув стеблину із землі.

- Тепер вирви другу.

Учневі це вже вдалося дещо важче.

- А тепер – третю.

Хлопець напружив усі сили, і лише тоді зумів вирвати кущ.

- Чи впораєшся ти з деревом? – запитав учитель.

Хлопець міцно схопив руками стовбур дерева і спробував вирвати його із землі. Та лише зрідка затріпотіли листочки.

- Ось так буває з поганими звичками, - промовив учитель. – Коли вони ще не вкорінені, ми з Божою допомогою легко можемо їх позбутися, але коли вони вже глибоко вкоренилися, то їх важко позбутися, незважаючи на наші щирі старання.


Читайте також:

  1. Основні чинники негативного впливу на здоров’я учнівської молоді (шкідливі звички, харчування, гіподинамія). Шляхи попередження і усунення чинників негативного впливу.
  2. Шкідливі звички




Переглядів: 445

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Урок 17 Вчимося виправляти помилки | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.