Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Vocabulary notes

be responsible for – відповідати за щось

be involved in something – брати участь у чомусь

as well as – так само як і; а також...

result in – мати результатом, спричиняти

III. Paraphrase the underlined parts of the sentences using the phrases from vocabulary notes

1. The progressive destruction of the environment can be attributed, in part, to an increase in population pressure and also to certain technological advances.

2. Alzheimer’s disease is a disorder of the brain causing a progressive decline in intellectual and physical abilities.

3. Actin intimately takes part in linking the plasma membrane to the underlying cytoplasm.

4. Actin is also present in non-muscle cells, where it forms less highly ordered arrays of filaments that have control overcertain types of cellular movement.

IV. Are the following statements about the text “Cell Structure” true or false?

1. The plasma membrane does not allow all substances to enter and leave a cell.

2. Chromoplasts can be found in all eukaryotic cells.

3. Turgor is the normal state of tension in a living cell.

4. The contents of lysosomes could be harmful for the rest of the cell.

5. Scientists distinguish three basic types of endoplasmic reticulum.

6. The main function of the SER is synthesis of proteins to be used outside the cell.

7. The DNA molecule resembles a spiral by its shape.

8. Mitochondria provide cells with energy.

9. Leucoplasts are responsible for giving plants their peculiar colouring.

10. Free ribosomes can be found outside cells in multicellular organisms.

V. Continue the sentences below

1. Organelles can be described as special compartments …

2. The cell membrane performs such functions …

3. Lysosomes are responsible …

4. The difference between SER and RER …

5. Most of the proteins …

6. The messenger RNA molecules …

7. Cells that need much energy …

8. Actin filaments, microtubules and …

VI. Look for the equivalents of the following words in the text “Cell Structure”

Визначати межі, обмежувати; відбруньковування; розділяти, відокремлювати; розкладати, руйнувати; ділянка, місце; спіраль; зберігати; скручений, деформований; послідовний, гармонійний, злагоджений.


Читайте також:

  1. Active Vocabulary
  2. Active Vocabulary
  3. Active Vocabulary
  4. Active Vocabulary
  5. ACTIVE VOCABULARY
  6. Active Vocabulary
  7. Active Vocabulary
  8. ACTIVE VOCABULARY
  9. ACTIVE VOCABULARY
  10. ACTIVE VOCABULARY
  11. ACTIVE VOCABULARY
  12. ACTIVE VOCABULARY




Переглядів: 456

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
II. Read the following text paying attention to the highlighted words. Explain or interpret the contextual meaning of the underlined phrases | VII. Translate the sentences below using the English equivalents of the words from the previous exercise

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.