Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






I. Choose the appropriate word

As/ while/ during energy moves along/ through/ by the ecosystem, much of it is lost at some/ all/ each trophic level. For example, only near/ about/ along 10 percent of the energy stored in grass is incorporated into/ within/ inside the body of a mouse that eats the grass. The remaining 90 percent are/ is/ has stored in compounds that cannot be breaked/ broke/ broken down by the mouse or is lost like/ in the form/ as heat during the mouse's metabolic processes. Energy losses of similar magnitude occur on/ at/ in every level of the food chain; consequently, few/ a few/ little food chains extend behind/ above/ beyond five members (from producer through/ across/ to decomposer), because the energy available at higher trophic levels is to/ too/ two small to support further/ farther/ father consumers.

The flow of energy through the ecosystem drives the movement of nutrients inside/ within/ outside the ecosystem. Nutrients are chemical elements and compounds necessary to living organisms. Like/ not like/ unlike energy, which is continuously lost from the ecosystem, nutrients are cycled through the ecosystem, oscillating among/ between/ through the biotic and abiotic components in what/ which/ that are called biogeochemical cycles. Major biogeochemical cycles contain/ include/ involve the water cycle, carbon cycle, oxygen cycle, nitrogen cycle, phosphorus cycle, sulfur cycle, and calcium cycle. Decomposers play a key role in many of these cycles, returning nutrients to the soil, water, or air, where they can again be using/ useful/ used by the biotic constituents of the ecosystem.


Читайте також:

  1. Choose any newspaper and complete the following sentences.
  2. Choose the best answer.
  3. Choose the synonym to the word in bold.
  4. I. Choose the appropriate preposition
  5. I. Choose the appropriate word to complete each of the following sentences
  6. II. Choose the appropriate word to complete each of the following sentences
  7. II. Choose the appropriate word to complete each of the following sentences
  8. II. Choose the appropriate word to complete each of the following sentences
  9. II. Choose the right word to complete each of the sentences below
  10. II. Listen again. Choose the right option to complete the following sentences. In some cases more than one option is possible
  11. III. Choose the right option to complete the sentences below




Переглядів: 542

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Vocabulary notes | II. Paraphrase each sentence using the word in bold type

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.