Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ТЕМА 9. Мотивування творчості

Основні питання: 9.1. Значення людського фактора в управлінні організацією. 9.2. Мотивування творчого вирішення проблем генерування та реалізації нових ідей. 9.3. Творчість як потужний засіб мотивування.

 

9.1. Значення людського фактора в управлінні
організацією

Ситого не привабиш хлібом. Хліб важливий для тих, у кого його немає.

А. Маслоу

Одним з найголовніших завдань менеджменту є підвищення продуктивності людських ресурсів. Керівники креативного типу при формуванні господарської стратегії відзначають, що ефективність функціонування організації залежить від вмілого управління людськими ресурсами. Досвід багатьох фірм переконливо доказує, що там, де корінним чином змінилися взаємовідносини між працівниками, суттєво зросла продуктивність праці та покращилась якість продукції, стабілізувався ринок і поліпшився фінансовий стан організації.

Організаційний розвиток комунікацій і підвищення кваліфікації кадрів – ключові моменти, які дозволяють залучати до активної організації, зрозуміти задачі, створити сприятливий мікроклімат роботи всіх працівників, який стимулює їх на досягнення головної мети.

Головним завданням теорії креативного менеджменту є: планування індивідуальної кар’єри, створення інноваційних команд, добір молодих здібних працівників, посилення орієнтації на кінцеві результати та мотивування працівників. Нової якості набуває необхідність підготовки та навчання кадрів, посилення зв’язків між планами використання людських ресурсів і планами господарської діяльності організації.

Особливості кадрової політики на сучасному етапі

Сьогодні необхідно переходити від економіки, де люди шукають компанію, до економіки, де компанії шукають необхідних їм людей. Зараз власне талановитий і навчений персонал, а не капітал або географічне місце розташування, може створити для фірми конкурентні переваги. Продуктивність праці в компанії залежить сьогодні не від сезону, як в аграрному секторі, і не від швидкості конвеєра, як на промислових підприємствах, а від талановитості персоналу, його рішень при спілкуванні з клієнтами, ставлення до своєї роботи і до замовників та навіть від настрою.

На сьогодні обмежуючим фактором для компанії стає кількість талановитих працівників, яких вдається залучити, а не кількість робочих місць. Для багатьох компаній саме дефіцит кваліфікованих і мотивованих працівників є головним гальмом зростання. Сучасний працівник – це надзвичайно мобільний «вільний агент», який сам себе розвиває і «калібрує». Його вірність фірмі не довгострокова, і часто він не хоче повністю присвятити себе одному роботодавцю. Невдовзі з такими вільними агентами доведеться стикнутися більшості керівників. Не дивно, що курс персонального брендингу стає у нас настільки популярним.

Зараз у світі йде пошук нових ідей і нових парадигм управління талантами. Розглянемо п’ять ідей, які допоможуть залучати й утримувати в компанії талановитих працівників. По-перше, необхідно мобілізувати зусилля всієї компанії, починаючи, безперечно, з топ-менеджменту, на залучення і розвиток талантів. По-друге, необхідно змінити рекрутингову політику і навчитись формулювати для працівників унікальні ціннісні пропозиції, від яких вони не в змозі будуть відмовитись. По-третє, необхідно максимально ув’язати мотиваційну та компенсаційну політику з яскраво вираженим результатом, який очікується від працівника. По-четверте, необхідно інтегрувати розвиток працівників у щоденне життя організації шляхом їхнього стимулювання через важливі проекти, тренерство і менторство. По-п’яте, необхідно застосувати диференційований підхід до персоналу – підтримувати усіх, але інвестувати в кожного по-різному.

Наймайте та просувайте на основі чесності, мотивації, здібностей, розуміння, знань і досвіду. Мотивація без чесності – небезпечна, здібності без мотивації – безсилі, розуміння без здібностей – обмежене, знання без розуміння – недоречні, досвід без знань – сліпий.

Ді Хок, генеральний директор VISA


Читайте також:

  1. Байки першого періоду творчості (1850-1870 pp.).
  2. Види і форми правотворчості держави
  3. Види правотворчості
  4. Види правотворчості громадянського суспільства.
  5. Виховний ідеал у творчості Г. Вашенка
  6. Вправи для розвитку пісенної творчості.
  7. Елементи імпресіонізму в творчості українських письменників
  8. Елементи радіоелектроніки в технічній творчості школярів
  9. Зародження ” М. Стельмаха як письменника. Риси творчості та стильові пошуки.
  10. Значення творчості
  11. Значення творчості Діккенса
  12. Лекція 6. Розвиток усної народної творчості та літератури на українських землях




Переглядів: 618

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Управлінських рішень | Мотивування творчого вирішення проблем, генерування та реалізації нових ідей

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.