Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Література для самостійного опрацювання

1. Кравець О. Сімейний побут і звичаї українського народу. - К., 1966.

2. Макарчук С. Український етнос. - Л., 1990.

3. Стельмахович М.Г. Українська родинна педагогіка. - К., 1996.

4. Скуратівський В.Т. Берегиня. - К., 1987.

5. Скуратівський В.Т. Посвіт. - К., 1988.

6. Стельмахович М. Народне дитинознавство. - К., 1991.

7. Сявавко Є.І. Українська етнопедагогіка в її історичному розвитку. -К.,1974.

8. Ушинський К.Д. Людина як предмет виховання. Вибрані твори. -К., 1983.-Т. 1.

Контрольні запитання і завдання

1. Розкрийте суть народного дитинознавства, дайте характеристику основним його компонентам.

2. Порівняйте сучасні проблеми дітності з проблемами дітності в укра­їнській народній педагогіці.

3. Які сімейні звичаї й обряди, пов'язані з дитиною, є у вашій сім'ї, вашій місцевості?

4. На основі аналізу творів українського фольклору покажіть статус дітей і проблему дітності. Які педагогічні проблеми, пов'язані з діть­ми, висвітлена в усній народній творчості?

 

Тема 10.Українська народна дидактика

ПЛАН

1. Народна дидактика, її мета і зміст.

 

2. Знання і навчання в народній дидактиці.

 

3. Народні принципи, методи, прийоми, форми організації навчання.

 

4. Народна дидактика і навчально-виховний процес сучасної націо­нальної школи.


Читайте також:

  1. Аналіз опрацювання помилок
  2. Використана література
  3. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
  4. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
  5. Дитяча література буде доступна для розуміння за умови врахування специфіки цільової аудиторії.
  6. Довідкова література
  7. Додаткова література
  8. Додаткова література
  9. Додаткова література
  10. Додаткова література
  11. Додаткова література
  12. Додаткова література




Переглядів: 473

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Народна характеристика дітей та вікова періодизація | Народна дидактика, її мета і зміст

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.