МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Вправи на розвиток уваги та аудитивної пам'яті.Вправи на розвиток імовірного прогнозування. Вправи на розуміння фраз з незнайомими лексичними одиницями і багатофункціональними граматичними структурами. Такі вправи навчають розуміти актуальне значення лексичних одиниць і значення окремих граматичних функцій мовного явища на основі контексту. Приклад: The brakes of the car are very good. The driver brakes very often. 5. Диференціація значень паронімів (coach-couch; people-pupil, no-now) Оскільки пароніми подібні за своєю формою, то при аудіюванні їх значення легко змішуються, особливо коли вони виконують однакові синтаксичні функції. Це зумовлює необхідність виконання вправ з парами паронімів.
Послухайте першу фразу і, спираючись на її зміст, завершіть другу. Послухайте загадку і відгадайте її. Послухайте заголовки і скажіть, про що йдеться в текстах. Послухайте початок розповіді і визначіть, про що вона.
Послухайте слово, словосполучення, фразу і повторіть їх. Послухайте дві фрази, логічно пов'язані між собою, і повторіть їх. Послухайте частини фрази, з'єднайте їх в одну фразу і відтворіть її. Послухайте дві фрази і визначіть, що пропущено у другій. Послухайте оголошення і заповніть пропуски у графічному варіанті того ж оголошення.
В цілому вправи цієї групи спрямовані на подолання ізольованих, штучно виділених труднощів; вони є лише першою сходинкою до формування вмінь аудіювання. Комунікативні вправи виконують з метою розвитку вмінь аудіювання на основі аудитивних текстів. Розуміння тексту як кінцевої мети сприймання здійснюється за тісної взаємодії предметного, предметно-образного, логічного розуміння та розуміння підтексту. Деякі тексти передбачають усі рівні розуміння, інші, простіші за змістом, потребують лише предметного чи предметно-образного рівня. 1. Вправи для предметного розуміння тексту: • послухайте текст, а потім дайте відповіді на питання щодо його змісту; • послухайте два варіанти тексту і знайдіть розбіжності у їх змісті; • прочитайте текст рідною мовою, а потім прослухайте його іноземною. Знайдіть розбіжності у змісті; • послухайте текст, серед написаних на дошці речень знайдіть ті, які відповідають його змісту, у зошитах запишіть їх номери; • послухайте текст і дайте перелік, викладених у ньому фактів. 2. Вправи для предметно-образного розуміння тексту: • послухайте текст і доберіть із запропонованих до нього малюнків ті, які правильно відображають його зміст; • послухайте текст і перерозподіліть ілюстрації, подані у неправильній послідовності; • порівняйте прослуханий текст із картинкою і знайдіть невідповідності; • послухайте текст і розкажіть, яку картину ви уявляєте. 3. Вправи для логічного розуміння тексту: • складіть план оповідання, яке ви прослухали; • прослухайте вступ до оповідання і висловіть свої міркування щодо його загального змісту; • прослухайте незавершене оповідання і завершіть його самостійно; • прослухайте оповідання і в максимально стислій формі передайте його зміст; • прослухайте оповідання і сформулюйте його ідею. 4. Вправи для розуміння підтексту: • знайдіть у прослуханому тексті дані, які свідчать про ставлення автора до персонажів; • знайдіть у прослуханому тексті найгумористичніші (найдраматичніші) аспекти; • прослухайте текст і знайдіть розбіжності між діями персонажів і їхніми словами. Такі вправи потрібно проводити регулярно, майже на кожному уроці, що сприятиме формуванню гнучких механізмів аудіювання.
|
||||||||
|