Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Функції та структура інженерно-технічної служби

Інженерно-технічна служба покликана забезпечити:

• надійне та ефективне функціонування номерного і підсоб­ного фонду готелю, об'єктів зовнішнього благоустрою, озе­ленення та інших приналежних готелю об'єктів;

• оперативний контроль технічного стану та експлуатації готелю, підготовки його до роботи.

• участь у розробці генерального плану розвитку готелю у своїй сфері діяльності, планів реконструкції і утримання готелю;

• забезпечення безперебійної роботи всіх технічних при­строїв та споруд готелю, що перераховані вище;

• визначення потреби в засобах на фінансування необхід­них робіт з інженерно-технічного забезпечення готелю;

• взаємодія з державними органами з питань, що належать до компетенції інженерно-технічної служби. Управління інженерно-технічною службою здійснюється

на принципі єдиноначальності. Інженерно-технічну службу очолює головний інженер готелю, який призначається і звільняється з посади генеральним директором готелю.

Головний інженер готелю несе персональну відпові­дальність за виконання покладених на службу завдань і здійснення нею своїх функцій.

У функції інженерно-технічної служби входить регулярне, відповідно до затвердженого графіка, проведення обстеження санітарного і технічного стану готелю, території, що прилягає до готелю, об'єктів комунального призначення і зовнішнього благоустрою, що обслуговуються інженерно-технічною служ­бою, оцінка якості виконання проведених службою робіт і на­дання послуг, складання за результатами обстеження і перевірок актів.

Інженерно-технічна служба несе відповідальність за збе­реженість об'єктів, що обслуговуються, наданих службових при­міщень та іншого майна.

Інженерно-технічна служба готелю повинна:

• мати список всіх об'єктів, що обслуговуються нею;

• мати дані про території, що прилягають до готелю;

• мати акти технічного стану готелю і території, що приля­гає до готелю;

• мати перелік, періодичність і обсяги робіт з утримання і ремонту готельного фонду, граничні терміни виконання заявок готельних служб;

• мати графік (періодичність) проведення обстежень якості утримання і ремонту об'єктів готельного фонду;

• складати річний кошторис і калькуляцію собівартості робіт з утримання і ремонту об'єктів готельного фонду;

• проводити огляд технічного і санітарного стану об'єктів готельного фонду, санітарно-технічного та іншого облад­нання;

• виконувати необхідні ремонтні роботи, а також ліквідову­вати аварії;

• взаємодіяти з представниками органів державного нагля­ду і контролю, пожежної охорони.

• здійснювати під час опалювального сезону опалення но­мерного фонду.

Розвиток інженерно-технічної служби в діяльності готелю має розглядатися як одне з його найважливіших стратегічних завдань. Загальна спрямованість інженерно-технічної служби пов'язана з вирішенням комплексу питань ремонтно-технічного обслугову­вання, модернізації і реконструкції обладнання готелю.

Фахівці служби повинні мати успішний досвід розробки регламентуючої, конструкторської, ремонтної і технологічної документації, що дозволить істотно підсилити інженерно-те­хнічний супровід робіт, виконуваних ремонтною службою го­телю, а також освоїти нові напрямки з розробки керівної техніч­ної, конструкторської і технологічної документації для прове­дення ремонту нових видів обладнання готелю.

Фахівці з комп'ютерного забезпечення мають розробляти програмне забезпечення, або здійснювати нагляд за встанов­леною придбаною інформаційною системою автоматизації про­цесу управління готелем, яка дозволяє надати в режимі реаль­ного часу інформацію, необхідну для будь-якій службі готелю, а також автоматизувати робочі місця фахівців різних служб го­телю. Застосування такого програмного продукту підвищує продуктивність праці у декілька разів.

Основними цілями інженерно-технічної служби готелю є:

• забезпечення умов проживання, що відповідають стандар­там якості;

• зниження витрат готелю і, відповідно, тарифів при під­тримці стандартів якості наданих послуг. Основними способами досягнення зазначених цілей є удос­коналення інженерно-технічної служби і санітарного і техніч­ного обладнання готелю.

Для реалізації поставлених завдань у готелі варто передба­чити реформування існуючої інженерно-технічної служби.

Інженерно-технічна служба готелю повинна займатися та­кими питаннями:

• інженерно-технічне обслуговування номерного і допоміж­ного фонду готелю;

• ресурсопостачання (теплопостачання, електропостачання, водопостачання і водовідведення);

• благоустрій території, що прилягає до готелю (озеленен­ня, санітарне очищення й утилізація відходів);

• побутове обслуговування (банно-пральне господарство). Основною характеристикою інженерно-технічної служби готелю є її необхідність для функціонування системи життєза­безпечення готелю.

Ця служба має розробляти та впроваджувати комплекс ре­сурсозберігаючих заходів, які дозволять значно зменшити за­гальний обсяг споживання ресурсів за рахунок запобігання не­виправданим витратам електроенергії, води, газу тощо.

 

Функції персоналу інженерно-технічної служби готелю Головний інженер готелю керує роботою технічного персо­налу і контролює результати його роботи. Несе відповідальність за правильну експлуатацію опалювальної системи, водопоста­чання, каналізації, засобів зв'язку, інформаційних систем, за безперебійну роботу технічного обладнання. Контролює до­тримання правил охорони праці і техніки безпеки працівника­ми. Аналізує технічний стан електромонтажного і сантехнічного обладнання, доводить до відома керівництва необхідність його ремонту або заміни. Розробляє поточні і перспективний плани технічного переобладнання.

Старший енергетик забезпечує безперебійну роботу, пра­вильну експлуатацію енергетичного і сантехнічного обладнан­ня, електричних і теплових мереж, повітропроводів, водопро­воду і каналізації.Здійснює контроль за дотриманням інструкцій з експлуа­тації, технічним обслуговуванням і наглядом за енергообладнанням і електричними мережами. Несе відповідальність за протипожежні заходи.

Електромонтер:

• забезпечує нормальне функціонування світлових точок у всіх приміщеннях готелю;

• усуває аварії електроосвітлення і відновлює дію світлових і силовихточок;

• стежить за справністю електросвітильників, внутрішньої електропроводки, вимикачів, штепселів, телевізійних уста­новок, чистотою освітлювальної арматури, люстр, елек­тричних ламп;

• ремонтує електронагрівальні прилади й інші електричні прилади;

• стежить за роботою і здійснює поточний ремонт зовнішніх (вуличних) світлових реклам.

Ліфтер:

• спостерігає за роботою ліфта;

• вживає необхідних заходів у аварійних ситуаціях;

• підтримує у чистоті і порядку внутрішню частину кабі­ни і поверхових майданчиків перед ліфтом на всіх по­верхах.

Слюсар-сантехнік:

• стежить за справністю санітарно-технічного обладнання і нормальним надходженням води до опалювальних приладів, санітарно-технічних установок;

• усуває пошкодження трубопроводів, замінює санітарно-технічні прилади (ванни, унітази, умивальники), прочи­щає каналізацію при її засміченні;

• стежить за правильною експлуатацією санітарно-техніч­них приладів, не допускає витоку води;

• робить профілактичний ремонт санітарно-технічних при­ладів.

Ландшафтний архітектор (озеленювач):

• розробляє за кресленнями і ескізами планування і художнє оформлення газонів, клумб;

• підготовляє посадковий матеріал;

• займається посадкою саджанців, дерев, чагарників, квітко­вих рослин;

• здійснює стрижку газонів, квітників, формувальну обрізку (підстригання) крон дерев, чагарників;

• проводить профілактичний догляд рослин в інтер'єрі;

• несе відповідальність за збереженість і належний стан зе­лених насаджень.

Питання та завдання для самоперевірки

1. Охарактеризуйте технічні системи сучасного готелю.

2. Наведіть структуру та функції інженерно-технічної служби го­телю.

3. Охарактеризуйте системи водопостачання, теплопостачання, каналізаційного та сантехнічного обладнання, центрального опален­ня та освітлення.

4. Охарактеризуйте важливість системи вентиляції та кондиціо-нування повітря.

5. Опишіть транспортні системи готелю.

6. Розкрийте функції внутрішнього оперативного зв 'язку.

 

Глава 7_______________________________


Читайте також:

  1. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  2. VІ. План та організаційна структура заняття
  3. А) Структура економічних відносин.
  4. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  5. Аварійно-рятувальні служби
  6. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  7. Адміністративно – територіальний устрій і соціальна структура Слобожанщини у половині XVII – кінці XVIII століття
  8. Адміністративно-правове регулювання державної реєстрації актів цивільного стану, державної виконавчої служби, нотаріату та адвокатури.
  9. Адміністративно-правове регулювання проходження державної служби
  10. Акти з охорони праці, що діють в організації, їх склад і структура.
  11. Алгоритм знаходження ДДНФ (ДКНФ) для даної булевої функції
  12. Але відмінні від значення функції в точці або значення не існує, то точка називається точкою усувного розриву функції .




Переглядів: 1566

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Система безпеки в готелі | Сучасні інформаційні технологи в управлінні готелем

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.