МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Волков Ю.Г., Добреньков В. І., Нечипуренко В. Н., Попів А.В.Соціологія: Підручник/Під ред. проф. Ю.Г. Волкова.- Видавництво 2-е, испр. і доп.- М.: Гардарики, 2003.- 512 с.: мул. Підручник написаний з урахуванням державного освітнього стандарту другого покоління з опорою на російські реалії і кращі зарубіжні і вітчизняні підручники соціології, відрізняється енциклопедичністю і "багатошаровістю" викладу, інтегральним рішенням учбових завдань і ставить метою дати читачеві міцні знання по соціології. Розглядаються історія соціальних ідей, основні поняття, напрями і парадигми соціології, а також її методи. Особлива увага приділяється питанням сучасної соціології. Призначений для студентів вищих учбових закладів. Представляє інтерес для аспірантів і викладачів внз, а також широкого кола читачів. ЗМІСТ Передмова Глава 1. СОЦІОЛОГІЧНЕ ЗНАННЯ § 1.1. Соціологія як наука Соціологія і інші науки Визначення предмета соціології
§ 1.2. Розвиток соціології
Передісторія і соціально-філософські передумови соціології Становлення соціології як науки Класичні соціологічні теорії Російська соціологічна думка Сучасні соціологічні теорії
§ 1.3. Рівні соціологічного аналізу і соціологічні парадигми
Рівні аналізу Соціологічні парадигми
§ 1.4. Теоретичні підходи в соціології
Функціоналізм Теорія конфлікту Символічний интеракционизм
§ 1.5. Соціологічне дослідження
Основні поняття Етапи соціологічного дослідження Методи дослідження Дослідницька етика Соціологічна перспектива Соціологічна уява Глава 2. КУЛЬТУРА § 2.1. Визначення культури
§ 2.2. Компоненти культури
Нормы Цінності Символи і мова
§ 2.3. Культура и миф Основні теорії Ідеологія
§ 2.4. Единство и разнообразие культур Культурні универсалии Культурна інтеграція Этноцентризм Культурний релятивізм Субкультура і контркультури Культурна еволюція Глава 3. СОЦІАЛІЗАЦІЯ § 3.1. Основи соціалізації Значення соціалізації Природа і виховання Соціальна комунікація Визначення ситуації
§ 3.2. Особа
Характеристики особи Самозвеличання Теорія "дзеркального Я" Поняття "Узагальненого іншого" Процес "управління враженнями"
§ 3.3. Соціалізація протягом життєвого циклу
Життєвий цикл в різних культурах Дитинство Підлітковий вік Рання зрілість, або молодість Середній вік, або зрілість Літній вік, або старість Смерть
§ 3.4. Ресоциализация
Читайте також:
|
||||||||
|