Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






III Make up a plan of the text.

IV Translate the paragraphs in italics in a written form.

 

V Questions for discussion:

1. When can you achieve harmony with a garment?

2. What elements can help you look harmonious?

3. What is balance?

4. How are two types of balance created?

5. What is proportion?

6. When is the garment out of proportion?

7. How can one achieve proportion?

8. How is emphasis created?

9. What is the function of an emphasis?

10. What role does rhythm play in your harmonious look?

 

TEXT C

I Mind the following words and word-combinations:

1. to reveal – відкривати, показувати

2. to evaluate – оцінювати

3. to squeeze – втискатися

4. to compliment – робити комплімент, пасувати

5. a celebrity – знаменитість

6. to determine – визначати

 

II Listen to the text ‘Basic Steps to Success’ and be ready to answer the questions:

1. What are the basic steps to successful wardrobe?

2. How can you look great all the time?


III Listen to the text again. Decide if the statements are true or false.

1. It’s important to wear appropriate clothes to your lifestyle and body.

2. The label makes the clothes.

3. One shouldn’t evaluate his body shape.

4. To look smaller wear smaller sizes of garments.

5. Your clothes should express your personality and your mood.

 

UNIT 12

TEXT A

I Listen and remember the following words:

1. appropriate – відповідний, підходящий

2. a wrapping – обгортка

3. recombining – комбінування

4. drab – тьмяний

5. urge – поштовх

6. appealing – привабливий, приємний

7. fee – плата

8. to purchase – купувати

9. parka – парка (одяг ескімосів)

II Read and remember the following phrases:

1. to be at ease – вільно, розслаблено

2. to sound simpleminded – звучати легковажно

3. a dressy occasion – модний захід, ефектний випадок

4. to ensure something – запевняти, гарантувати щось

5. winter hike – зимова прогулянка

6. to keep from something – утримуватись від чогось

7. to go with something – узгоджуватись, гармоніювати

8. a last resort – остання надія


Читайте також:

  1. Ask ten questions to the text so that the answers became the retelling of the text.
  2. Complete with the words from the text. Translate them into Ukrainian.
  3. Context.
  4. Give a short summary of the text.
  5. II. Regard the suffixes enlisted below. What parts of speech are formed by means of these suffixes? Find the words containing such suffixes in the text. What do they mean?
  6. III Make up a plan of the text.
  7. III Make up a plan of the text.
  8. III Make up a plan of the text.
  9. III Make up a plan of the text.
  10. III Make up a plan of the text.
  11. III Make up a plan of the text.
  12. III Make up a plan of the text.




Переглядів: 465

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Finding Designs that Flatter You | Making the Most What You Have

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.