Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






III Make up a plan of the text.

IV Translate the paragraphs in italics in a written form.

 

V Questions for discussion:

1. What is the most visible thing in clothes?

2. Can colours “talk”?

3. How are colours divided?

4. Why can’t colours be worn together?

5. What is the colour key?

6. What is it based on?

7. What do all human colourings have in common?

8. What can colours create?

9. Can colours cheer up a person?

10. What do colours do with our feelings?

 

TEXT C

I Mind the following words and word-combinations:

1. to reveal about – викривати

2. vital – життєвий, енергійний

3. cautious – обачний, обережний

4. to be inclined – бути схильним

5. benevolent – великодушний, доброзичливий

6. self-reliant – впевнений в своїх силах

7. self-sufficient – самодостатній

8. honest – чесний

9. down-to-earth – приземлений, простуватий

 

II Listen to the text ‘Colours and Character’ and be ready to answer the questions:

1. What can colours describe?

2. What are the main colours worn by people?

III Listen to the text again. Decide if the statements are true or false.

1. Colours can’t reveal about the person.

2. Red is the colour of trying to be the best.

3. If you wear black you can cope with all life’s troubles.

4. Green is for those who like to live quietly.

5. Brown is the colour of the Moon and the Earth.

 

UNIT 13

TEXT A

I Listen and remember the following words:

1. a sketch – ескіз

2. inventive – винахідливий

3. to bounce around – крутитися

4. approval – погодження, схвалення

5. a mannequin – манекен

6. to figure out – уявляти

7. a co-worker – співпрацівник

8. to draw – креслити, малювати олівцем

 

II Read and remember the following phrases:

1. to redesign a garment – переробляти дизайн

2. a merchandising department – відділ торгівлі

3. a division manager – менеджер підрозділу

4. a drawing board – креслярська дошка

5. a collar tab – петлиця на коміру

6. an engineering department – технічний відділ

7. mass market – масовий ринок, масовий продаж


Читайте також:

  1. Ask ten questions to the text so that the answers became the retelling of the text.
  2. Complete with the words from the text. Translate them into Ukrainian.
  3. Context.
  4. Give a short summary of the text.
  5. II. Regard the suffixes enlisted below. What parts of speech are formed by means of these suffixes? Find the words containing such suffixes in the text. What do they mean?
  6. III Make up a plan of the text.
  7. III Make up a plan of the text.
  8. III Make up a plan of the text.
  9. III Make up a plan of the text.
  10. III Make up a plan of the text.
  11. III Make up a plan of the text.
  12. III Make up a plan of the text.




Переглядів: 553

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
The Importance of Colour | Apparel Design

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.