Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Висновок

Історія сучасної біології - як комплексної науки про живу природу - з кінця XVIII ст. Загальною тенденцією розвитку біології є нерівномірність її прогресу. Найбільш помітні успіхи в розвитку біології XVIII-XIX століть пов'язані з наступними відкриттями: принципи класифікації живої природи (К. Лінней), клітинну будову живих організмів (Т. Шванн і М. Шлейден - 1839), теорія природного відбору (Ч. Дарвін - 1858 ), закони спадковості і наслідування (Г. Мендель - 1865). На ці відкриття я звернула особливу увагу, а так само вказала інші важливі віхи розвитку біології даного періоду, таким чином, мені вдалося вирішити поставлені завдання, а саме: узагальнити, систематизувати і проаналізувати матеріали про розвиток біології XVIII-XIX століть.

– XIX вв. Багато напрямів біології, що виникли в XVIII - XIX ст. дістали подальший розвиток у наступні періоди. У XX ст. біологія досягла грандіозних успіхів, був внесений небувалий внесок в пізнання живої природи, ще більші успіхи і теоретичний прорив біології очікується в XXI ст. Таким чином, традиційна біологія продовжує розвиватися і в даний час. У порівнянні з іншими напрямками вона має необхідний перевагою: її науковий матеріал накопичується в результаті безпосереднього спостереження об'єкта вивчення - живої природи, що сприймається як єдине ціле у всьому різноманітті її форм і проявів. Завдяки такому переважно традиційна біологія буде розвиватися і в майбутньому.

Література

  1. Біологія. У 2 кн. Кн. 1. Учеб. для медичного. спец. вузів / за ред В.М. Яригіна. - 6-е изд, стер. - М.: Висш.шк. 2004, с. 7
  2. Карпенків С.Х. Концепції сучасного природознавства. Підручник для вузів. - М.: Культура і спорт, ЮНИТИ, 1997, с. 285-286
  3. Концепції сучасного природознавства: Підручник для вузів / Під ред. проф. В.Н. Лавриненко, В.П. Ратникова. - 2-у вид., Перераб. і доп. - М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2001 р., стор. 179
  4. Філософські проблеми природознавства: Учеб. посібник для аспірантів і студентів філос. і природ. фак. ун-тов. / Під ред С.Т. Мелюхин. - М.: Висш.шк., 1985., З 304-306
  5. Юсуфов А.Г. Історія і методологія біології: Учеб посібник для вузів / О.Г. Юсуфов, М.А. Магомедова. - М.: Вищ. шк., 2003. - Стор. 48 - 139

 


Читайте також:

  1. IV. Висновок
  2. IV. Висновок
  3. Аудиторський висновок
  4. Аудиторський висновок, у якому робиться відмова від надання висновку аудитора
  5. Аудиторський висновок, у якому робиться відмова від надання висновку аудитора
  6. Безумовно-позитивний висновок
  7. Висновок
  8. Висновок
  9. Висновок
  10. Висновок
  11. ВИСНОВОК
  12. Висновок




Переглядів: 326

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
МОДУЛЬ 5. ДЕЛОВОЕ ОБЩЕНИЕ. | Тема 8. Етикет службового листування

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.