Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Конструювання інтернет-магазину

 

Так, щоб зробити ваш Інтернет-магазин ефективним, необхідно враховувати наступні|слідуючі| чинники|фактори|:

 

  1. Зручність (чи продуманий інтерфейс вашого магазина, чи є можливість|спроможність| у користувача провести|виробляти| налаштування під себе).
  2. Сервіс (наскільки зручна система оплати, чи є можливість|спроможність| повернути куплений товар і як швидко здійснюється доставка).
  3. Інтерактивність (спілкування покупця з|із| продавцем, спілкування покупців між собою, отримання|здобуття| консультацію он-лайн).
  4. Інформативність (якомога|як можна| докладніша і зрозуміліша інформація про товар, про сервіс, про послуги, бонуси, знижках і так далі).
  5. Безпека (виключить вірогідність|ймовірність| втрати даних; для цього упроваджується|впроваджує| функція «резервне копіювання даних» і вибирається надійний хостинг).

 

Уявіть|уявляйте| себе відвідувачем|візитером| власного Інтернет-магазина і відповідайте на наступні|слідуючі| питання:

 

  1. Чи достатньо|досить| ясні і докладні описи приведені для представлених|уявляти| товарів, щоб|аби| ви не купили кота в мішку.
  2. Наскільки нижче/вище ціни в порівнянні з іншими віртуальними магазинами.

 

Головна сторінка інтернет-магазину– найважливіша його складова. Вона має бути спроектована так, щоб відвідувач відразу розумів, що на сайті працює Інтернет-магазин. Відвідувач завжди повинен знати, де знайти відповіді на наступні питання:

 

  1. Що у вас можна купити.
  2. Які характеристики того, що ви хочете продати.
  3. Як він може купити те, що ви хочете продати.
  4. Як він отримає|одержуватиме| те, що купує|купляє|.
  5. Чому він повинен купити це саме у вас.
  6. Чи надійна репутація компанії.
  7. Чи зможе він повернути неякісний товар.

 

Звідси, щоб|аби| ефективність була стовідсотковою|стопроцентною| – на час потрібна стать Покупцем власного Інтернет-магазина, і, проаналізувавши і критично оцінивши всі недоліки|нестачі|, намагатися внести виправлення. До покупця має бути особливий підхід, і в Інтернеті реалізувати його простіше, ніж в реальному магазині - зручна і зрозуміла навігація по сайту; відповіді, на питання, що виникають у покупця, розташовані|схильні|, що називається, «під рукою» - рівноцінні хорошому|доброму| продавцеві. А підсумком цієї роботи будуть збільшена|зросла| кількість продажів і захоплені відгуки ваших покупців.

Для того, щоб теорія носила конкретніший характер, ми вибрали як мету - створення простого інтернет-магазину. Простого - в сенсі спрощеного. Це буде не повноцінне комерційне застосування, а всього лише ілюстрація інтернет-технологій з нашими поясненнями і коментарями.

Надалі ви зможете використовувати ці матеріали як основу для створення|створіння| справжнього|даного| інтернет-магазину або для розробки інтернет-додатків|застосувань| інших типів. Для цього вам доведеться|припаде| вирішити масу проблем, характерних|вдача| для реальних інтернет-застосувань.


Читайте також:

  1. Економічні засади конструювання
  2. Етапи художнього конструювання
  3. Загальні правила та методичні положення конструювання
  4. КОНСТРУЮВАННЯ БІОГАЗОВИХ УСТАНОВОК
  5. Конструювання дорожнього одягу
  6. КОНСТРУЮВАННЯ МАЛИХ ГІДРОЕЛЕКТРОСТАНЦІЙ
  7. КОНСТРУЮВАННЯ СОНЯЧНИХ ЕНЕРГЕТИЧНИХ УСТАНОВОК
  8. Конструювання як вид образотворчої діяльності дошкільнят, його характеристика.
  9. Мета та завдання конструювання
  10. Методи генетичного конструювання мікроорганізмів in vitro
  11. Основні принципи художнього конструювання




Переглядів: 480

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Логістичні канали та логістичні ланцюги | Технологія ASP

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.