МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Місце і значення легкої атлетики в системі фізичного виховання
Викладене вище значення занять легкою атлетикою визначає місце легкої атлетики в системі фізичного виховання. Це закріплено в усіх документах останнього десятиліття, виданих Кабінетом міністрів, Міністерством освіти, науки, молоді та спорту України. Легка атлетика широко представлена у програмах фізичного виховання, починаючи з дошкільних виховних закладів, середніх шкіл, вищих навчальних закладів всіх рівнів, у програмах занять фізкультурою з людьми середнього і старшого віку. Важливе місце легка атлетика посідає у фізичному вихованні школярів. Шкільний вік – час, коли активно формуються фізичні якості, закладаються основи різноманітних рухових навичок, вдосконалюються функціональні можливості організму. Діюча програма з фізичної культури для загальноосвітніх навчальних закладів складена з урахуванням найбільш сприятливих періодів у вихованні та розвитку фізичних якостей учнів. Вона побудована на принципах пріоритетного та варіативного використання фізичних вправ, що створює можливість учителю творчо планувати та доповнювати навчальний матеріал з урахуванням особливостей учнів та умов проведення уроків. Одне з чільних місць в програмі на протязі всіх років навчання посідає легка атлетика. До навчального пріоритетного матеріалу в початкових класах належать: біг на короткі дистанції (до 30 м); різновиди стрибків на місці та з просуванням вперед; стрибки з прямого розбігу у висоту; стрибки з місця та з розбігу в довжину; метання м’яча на влучність та дальність; біг на витривалість - безперервний біг до 6 хв. В цих класах діти знайомляться з основними елементами техніки бігу, високим стартом, відштовхуванням у стрибках, оволодівають метанням малого м’яча з місця. У середніх класах продовжується оволодіння технікою бігу по дистанції; діти оволодівають низьким стартом і стартовим розгоном. Довжина короткої дистанції збільшується до 60 м. Школярі оволодівають технікою стрибка у довжину способом “зігнувши ноги” і у висоту – способом “переступання”. До програми також включають подолання вертикальних і горизонтальних перешкод. В середніх класах школярі оволодівають технікою метання малого м’яча з розбігу на дальність. Довжина дистанції в бігу на витривалість збільшується до 1000 м. В старших класах продовжується вдосконалення в техніці бігу на короткі дистанції, довжина короткої дистанції досягає 100 м; вдосконалюється також виконання стрибків у висоту «переступанням», у довжину способом «зігнувши ноги»; вивчається стрибок способом «прогинаючись». З метань продовжується вивчення метання м’яча з розбігу на дальність. Біг на витривалість: дистанція досягає 1500 м у хлопців та до 1000 м у дівчат. В старших класах вивчається також спортивна ходьба.
Читайте також:
|
||||||||
|