Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Місце і значення легкої атлетики в системі фізичного виховання

 

Викладене вище значення занять легкою атлетикою визначає місце легкої атлетики в системі фізичного виховання. Це закріплено в усіх документах останнього десятиліття, виданих Кабінетом міністрів, Міністерством освіти, науки, молоді та спорту України. Легка атлетика широко представлена у програмах фізичного виховання, починаючи з дошкільних виховних закладів, середніх шкіл, вищих навчальних закладів всіх рівнів, у програмах занять фізкультурою з людьми середнього і старшого віку.

Важливе місце легка атлетика посідає у фізичному вихованні школярів. Шкільний вік – час, коли активно формуються фізичні якості, закладаються основи різноманітних рухових навичок, вдосконалюються функціональні можливості організму.

Діюча програма з фізичної культури для загальноосвітніх навчальних закладів складена з урахуванням найбільш сприятливих періодів у вихованні та розвитку фізичних якостей учнів. Вона побудована на принципах пріоритетного та варіативного використання фізичних вправ, що створює можливість учителю творчо планувати та доповнювати навчальний матеріал з урахуванням особливостей учнів та умов проведення уроків.

Одне з чільних місць в програмі на протязі всіх років навчання посідає легка атлетика.

До навчального пріоритетного матеріалу в початкових класах належать: біг на короткі дистанції (до 30 м); різновиди стрибків на місці та з просуванням вперед; стрибки з прямого розбігу у висоту; стрибки з місця та з розбігу в довжину; метання м’яча на влучність та дальність; біг на витривалість - безперервний біг до 6 хв. В цих класах діти знайомляться з основними елементами техніки бігу, високим стартом, відштовхуванням у стрибках, оволодівають метанням малого м’яча з місця.

У середніх класах продовжується оволодіння технікою бігу по дистанції; діти оволодівають низьким стартом і стартовим розгоном. Довжина короткої дистанції збільшується до 60 м.

Школярі оволодівають технікою стрибка у довжину способом “зігнувши ноги” і у висоту – способом “переступання”. До програми також включають подолання вертикальних і горизонтальних перешкод. В середніх класах школярі оволодівають технікою метання малого м’яча з розбігу на дальність.

Довжина дистанції в бігу на витривалість збільшується до 1000 м.

В старших класах продовжується вдосконалення в техніці бігу на короткі дистанції, довжина короткої дистанції досягає 100 м; вдосконалюється також виконання стрибків у висоту «переступанням», у довжину способом «зігнувши ноги»; вивчається стрибок способом «прогинаючись».

З метань продовжується вивчення метання м’яча з розбігу на дальність.

Біг на витривалість: дистанція досягає 1500 м у хлопців та до 1000 м у дівчат. В старших класах вивчається також спортивна ходьба.

 


Читайте також:

  1. D – моделювання в графічній системі КОМПАС
  2. DIMCLRE (РЗМЦВЛ) - колір виносних ліній (номер кольору). Може приймати значенняBYBLOCK (ПОБЛОКУ) і BYLAYER (ПОСЛОЮ).
  3. I визначення впливу окремих факторів
  4. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  5. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  6. II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
  7. II. Фактори, що впливають на зарплату при зарубіжних призначеннях
  8. IV. Самовиховання.
  9. Iсторичне значення революції.
  10. Ne і ne – поточне значення потужності і частоти обертання колінчастого вала.
  11. Ocнoвнi визначення здоров'я
  12. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.




Переглядів: 3682

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Освітнє, виховне, оздоровче і прикладне значення | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.