Студопедия
Контакти
 


Тлумачний словник

Реклама: Настойка восковой моли




Авто | Автоматизація | Архітектура | Астрономія | Аудит | Біологія | Будівництво | Бухгалтерія | Винахідництво | Виробництво | Військова справа | Генетика | Географія | Геологія | Господарство | Держава | Дім | Екологія | Економетрика | Економіка | Електроніка | Журналістика та ЗМІ | Зв'язок | Іноземні мови | Інформатика | Історія | Комп'ютери | Креслення | Кулінарія | Культура | Лексикологія | Література | Логіка | Маркетинг | Математика | Машинобудування | Медицина | Менеджмент | Метали і Зварювання | Механіка | Мистецтво | Музика | Населення | Освіта | Охорона безпеки життя | Охорона Праці | Педагогіка | Політика | Право | Програмування | Промисловість | Психологія | Радіо | Регилия | Соціологія | Спорт | Стандартизація | Технології | Торгівля | Туризм | Фізика | Фізіологія | Філософія | Фінанси | Хімія | Юриспунденкция

Розспівування

Загрузка...

Учитель. Композиторка Ольга Янушкевич разом із поетесою Марією Ясаковою створили багато гарних і різноманітних пісень для дітей і дорослих. «Веселкова» — одна з них. т Поміркуймо, про що ця пісня і які засоби музичної виразності найкраще розкривають її поетичний зміст.

Слухання та розучування пісні О. Янушкевич «Веселкова»

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА .

Підбиття підсумків уроку

Учитель. «Мета будь-якої музики — очищення людської душі»,— говорив Й. С. Бах. А якось в анкеті у відповідь на запитання «Чи подобається тобі духовна музика?» одна учениця написала: «Коли я слухаю таку музику, я відчуваю, що у мене виростають крила і я лечу над землею. Цієї миті я люблю весь світ!». Ось у чому полягає велика перетворювальна сила музики!

Експрес-тестування

1. Д. Бортнянський — майстер написання:

а) хорових концертів; б) симфоній;

в) опер; г) ба летів.

2. Хоровий концерт — це:

а) тип музики, в якому всі голоси рівноправні і мають самостійні мелодії;

б) багаточастинний твір для хору та солістів, написаний на духовний текст для виконання під час католицького богослужіння;

в) старовинний жанр духовної музики, вокальний або вокально-інструментальний твір.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Написати твір на тему «Яка музика з уроків музичного мистецтва запам'яталася мені більше за все?».

Учні виходять із класу під музичний супровід (О. Янушкевич «Веселкова»).

УРОК № 10 ХОРОВА ДУХОВНА МУЗИКА (РЕКВІЄМ)

Мета уроку :

Навчальна:розкрити значення творчості В. А. Моцарта у світовому музичному мистецтві; на прикладі творчості композитора показати можливості музики в утіленні різноманітних станів душі людини; дати учням визначення понять реквієм, Dies irae;

Розвивальна:розвивати вміння вдумливо сприймати та інтерпретувати контрастні за змістом і звучанням твори, навички емоційно-виразного виконання музики;

Виховна:прищеплювати учням естетичний смак.

Музичний матеріал:«Dies ігае» з «Реквієму» В. А. Моцарта, «Веселкова» О. Янушкевич.



Интернет реклама УБС

Літературний матеріал:фрагмент «маленької трагедії» О. Пушкіна «Мо- царт і Сальєрі».

Наочні посібники:нотна хрестоматія; портрети В. А. Моцарта, О. Янушкевич.

Обладнання:ТЗН, фонохрестоматія.

Тип уроку: комбінований урок.

ХІД УРОКУ

Учні входять до класу під музичний супровід («Dies ігае» з «Реквієму» В. А. Моцарта).

ВСТУПНА ЧАСТИНА . Організаційний момент. Повідомлення теми, мети, завдань уроку (теми семестру та уроку написані на дошці)

Загрузка...



<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розповідь учителя | Мотивація навчальної діяльності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.