МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
РозспівуванняУчитель. Композиторка Ольга Янушкевич разом із поетесою Марією Ясаковою створили багато гарних і різноманітних пісень для дітей і дорослих. «Веселкова» — одна з них. т Поміркуймо, про що ця пісня і які засоби музичної виразності найкраще розкривають її поетичний зміст. Слухання та розучування пісні О. Янушкевич «Веселкова» ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА . Підбиття підсумків уроку Учитель. «Мета будь-якої музики — очищення людської душі»,— говорив Й. С. Бах. А якось в анкеті у відповідь на запитання «Чи подобається тобі духовна музика?» одна учениця написала: «Коли я слухаю таку музику, я відчуваю, що у мене виростають крила і я лечу над землею. Цієї миті я люблю весь світ!». Ось у чому полягає велика перетворювальна сила музики! Експрес-тестування 1. Д. Бортнянський — майстер написання: а) хорових концертів; б) симфоній; в) опер; г) ба летів. 2. Хоровий концерт — це: а) тип музики, в якому всі голоси рівноправні і мають самостійні мелодії; б) багаточастинний твір для хору та солістів, написаний на духовний текст для виконання під час католицького богослужіння; в) старовинний жанр духовної музики, вокальний або вокально-інструментальний твір. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Написати твір на тему «Яка музика з уроків музичного мистецтва запам'яталася мені більше за все?». Учні виходять із класу під музичний супровід (О. Янушкевич «Веселкова»). УРОК № 10 ХОРОВА ДУХОВНА МУЗИКА (РЕКВІЄМ) Мета уроку : Навчальна:розкрити значення творчості В. А. Моцарта у світовому музичному мистецтві; на прикладі творчості композитора показати можливості музики в утіленні різноманітних станів душі людини; дати учням визначення понять реквієм, Dies irae; Розвивальна:розвивати вміння вдумливо сприймати та інтерпретувати контрастні за змістом і звучанням твори, навички емоційно-виразного виконання музики; Виховна:прищеплювати учням естетичний смак. Музичний матеріал:«Dies ігае» з «Реквієму» В. А. Моцарта, «Веселкова» О. Янушкевич. Літературний матеріал:фрагмент «маленької трагедії» О. Пушкіна «Мо- царт і Сальєрі». Наочні посібники:нотна хрестоматія; портрети В. А. Моцарта, О. Янушкевич. Обладнання:ТЗН, фонохрестоматія. Тип уроку: комбінований урок. ХІД УРОКУ Учні входять до класу під музичний супровід («Dies ігае» з «Реквієму» В. А. Моцарта). ВСТУПНА ЧАСТИНА . Організаційний момент. Повідомлення теми, мети, завдань уроку (теми семестру та уроку написані на дошці)
|
||||||||
|