Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Мобільність робочої сили.

Третiй аспект гнучкого ринку робочої сили – географiчна та професiйна мобiльнiсть робочої сили – означає створення умов для її рухливостi мiж регiонами, пiдприємствами та професiями. Це можливо при вiдмiнi режиму прописки в Українi, достатньому розвитку ринку житла та ефективної системи безперервного навчання, яке дає змогу розширювати можливостi виконання широкого кола сумiжних функцiй та операцiй. Професiйна мобiльнiсть забезпечує взаємозамiннiсть працiвникiв у перiоди «пiкових» навантажень, вiдпусток, хвороб i дозволяє виконувати кiлька видiв робiт протягом робочого дня, знижуючи при цьому монотоннiсть роботи i пiдвищуючи iнтерес до неї. В результатi пiдвищується продуктивнiсть працi i заробiтна плата. Географiчно та професiйно мобiльнi працiвники мають ширшi можливостi для працевлаштування.

 

Питання для самоконтролю:

1. Назвіть показники трудової мобільності.

2. Поясніть механізм дії обмежувачів трудової мобільності.

3. Розкрийте зв’язок рівня професійно-освітньої підготовки і мобільності населення.

4. Розкрийте суть закону постійного зростання мобільності населення.

5. Чому держава зацікавлена в стимулюванні мобільності населення?

6. Назвiть заходи жорсткого впливу держави на роботодавцiв у галузi забезпечення зайнятостi населення, якi передбаченi Законом України «Про зайнятiсть населення».

7. Назвiть три аспекти ринку працi, вiдносно яких можуть бути використанi поняття гнучкостi та жорсткостi.

8. Назвiть характеристики, якими вiдрiзняється жорсткий ринок працi.

9. До яких негативних наслiдкiв може призвести жорсткiсть ринку працi?

10. Що розумiють пiд гнучкiстю ринку працi?

11. Назвiть характеристики, якими вiдрiзняється гнучкий ринок працi.

12. Якi заходи проводяться в рядi зарубiжних країн для посилення гнучкостi ринку працi?

13. Яким чином зарубiжнi пiдприємцi прагнуть пiдвищити гнучкiсть заробiтної плати?

14. Яким чином досягається гнучкiсть витрат на робочу силу на японських пiдприємствах?

15. Назвiть державнi заходи переходу до гнучкостi витрат на робочу силу.

16. Назвiть проблеми ринкової економiки, якi дозволяє вирiшити використання гнучких форм зайнятостi.

17. Що вiдносять до нестандартних режимiв робочого часу?

18. Що вiдносять до форм зайнятостi з нестандартними робочими мiсцями та органiзацiєю працi?

19. Що вiдносять до форм зайнятостi з нестандартними органiзацiйними формами?

20. В яких випадках використовують зайнятiсть, пов’язану з режимами неповного робочого часу?

21. Назвiть негативнi наслiдки впровадження режимiв неповного робочого часу.

22. У чому полягає суть гнучкого робочого року?

23. У чому полягають суть стиснутого робочого тижня і його переваги?

24. У чому полягає суть гнучких графiкiв робочого часу?

25. Назвiть обов’язкові умови функцiонування гнучких графiкiв робочого часу.

26. Охарактеризуйте з погляду гнучкості та жорсткості ринку праці положення Закону України «Про оплату праці».

27. Дайте визначення поняття «трудова мобільність».

28. Назвіть форми трудової мобільності, властиві сучасному розвитку економіки?

29. Поясніть різницю між потенційною і реалізованою трудовою мобільністю



Читайте також:

  1. Активність, мобільність і міграція робочої сили
  2. Біржа робочої сили.
  3. Вартість робочої сили і доходи населення
  4. Вартість робочої сили та її структура
  5. Вартість робочої сили та її структура.
  6. Вартість робочої сили. Заробітна плата, її форми і функції.
  7. Вартість робочої сили. Рівень життя й доходи населення
  8. Визначення напрямку процесу і рушійної сили.
  9. Визначення поняття соціальна мобільність.
  10. Відплив кваліфікованої робочої сили.
  11. Відтворення робочої сили.
  12. Внутрішні сили. Метод перерізів




Переглядів: 732

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Активність, мобільність і міграція робочої сили | Тема 10. Правове забезпечення ринку праці

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.