Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Література

1. Азаров Ю.П. Искусство воспитывать. — М.: Просвещение, 1985.

2. Богданова О.С. и др. Содержание и методика этических бесед с младшими школьниками. — М.: Просвещение, 1985.

3. Богданова О.С. и др. Этические беседы с подростками. — М.: Просвещение, 1987.

4. Болдырев М.І. Класний керівник. — К.: Рад. шк., 1982.

5. Даниленко Н.В. Учимся спорить. — Черкассы, 1990.

6. Иванов И.П. Методика коммунарского воспитания. — М.: Просвещение, 1990.

7. Иванов ИЛ. Энциклопедия коллективных творческих дел. — М.: Просвещение, 1989.

Рис. 3.38. Напрямки, зміст і форми роботи класного керівника

8. Мельничук С.Г., Довга ТЛ. Виховання культури поведін­ки молодших школярів. — К., 1994.

9. Омеляненко ВЛ., Омеляненко СВ., Прокопенко Л.І. Робо­ча книга класного керівника. — Черкаси: Вид-во ЧДУ, 1996.

10. Павлова Л.Г. Спор, дискуссия, полемика. — М.: Просве­щение, 1991.

11. Спутник классного руководителя / Сост.: Л.Я. Олифе-ренко. — Выпуски 1—5. — М.: Просвещение, 1982—1991.

12. Сухомлинський В.О. Сто порад вчителеві. — К.: Рад. шк„ 1982.

13. Фіцула ММ. Педагогіка. — К.: Академія, 2000.

14. Фридман Л.М. и др. Изучение личности учащихся и уче­нических коллективов. — М.: Просвещение, 1988.

15. Чернокозова В.Н., Чернокозов И.И. Беседы на морально-этические темы. — К.: Рад. шк., 1984.

Завдання для самостійної роботи

1. Випишіть з творів А.С. Макаренка, В.О. Сухомлинського яскраві висловлювання про роль вихователя, класного керівни­ка у формуванні особистості.

2. Опишіть особливості виховної діяльності вашого класно­го керівника.

3. Складіть професіограму класного керівника.

4. Випишіть 6—7 методик вивчення учнів і класного колек­тиву.

5. Запропонуйте тематику етичних бесід для учнів певних класів.

6. Підготуйте тематику 5—6 диспутів із системою питань.

7. Підготуйте методичну розробку бесіди чи диспуту.

8. Під час педагогічної практики перепишіть план виховної роботи класного керівника.

Завдання для самоконтролю

1. Визначте основні функціональні обов'язки класного керівника і його права.

2. Розкажіть про основні напрямки і форми роботи класного керів­ника.

3. У чому ви вбачаєте відмінність між позакласною і позашкіль­ною виховною роботою класного керівника?

4. Розкрийте методику підготовки та проведення таких форм виховної роботи: етичних бесід, диспутів, колективних творчих справ.

5. Поясніть сутність основних методів вивчення класним керів­ником учнів. Де і як класний керівник має систематизувати резуль­тати цієї роботи?

6. Що таке програми вивчення учнів і класного колективу?

7. Розкрийте сутність 2—3 методик вивчення учнів (вивчення темпераменту, професійної спрямованості, соціального статусу вихо­ванця в первинному колективі чи ін.).

8. Які особливості планування виховної роботи класного керів­ника?


Читайте також:

  1. Використана література
  2. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
  3. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
  4. Дитяча література буде доступна для розуміння за умови врахування специфіки цільової аудиторії.
  5. Довідкова література
  6. Додаткова література
  7. Додаткова література
  8. Додаткова література
  9. Додаткова література
  10. Додаткова література
  11. Додаткова література
  12. Додаткова література




Переглядів: 575

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ДОСВІДОМ. | ВИХОВНА РОБОТА З ПВДАГОПЧНО ЗАНЕДБАНИМИ ДІТЬМИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.