МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
З М І С ТПри раскрое полукомбинезона добавьте припуски на швы по 0,5 см, по 1см по окату рукава и горловине, и 3 см для цельнокроеной планки по середине передней части. Выкройте две детали переда и спинку, манжеты. При желании можно выполнить любую вышивку или аппликацию на передней части штанишек. Обметайте края по окату рукавов, горловине и край планок. Выполните плечевые швы. Отогните на изнаночную сторону припуск по горловине и пристрочите на расстоянии 0,75 см. Подогните планки переда на изнаночную сторону на 3 см и пристрочите их на расстоянии 2,5 см от края. Выполните боковые швы и шов между ножками. Отогните на изнаночную сторону припуск по окату рукава и пристрочите на расстоянии 0,75 см. Сложите вдвое манжеты штанишек и пристрочите их к полукомбинезону. Пришейте пуговки, выполните петли или пробейте кнопки для застежек.
С любовью, Яна
Приглашаем Вас посетить наш сайт детской тематики: http://novorozhdennyj.ru/- Уход за новорожденным, Выкройки одежды для малышей, полезные советы, игры. Уход и развитие детей до шести лет.
З М І С Т
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|