МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Перелік використаних скорочень6. Глушаков С.В. 1С:Предприятие 8.1 для бухгалтера/С.В. Глушаков, В.А.Исаев.- М:АСТ:АСТ МОСКВА,2010.-352 с. 7. Глушков И.Е. Бухгалтерский учёт на современном предприятии. Эффективное пособие по бухгалтерскому учёту. – Москва. - «КНОРУС», Новосибирск, «ЭКОР», 2003. - 797 с. 8. Гридасов А.Ю. Бухгалтерский учет в программе 1С: Бухгалтерия 8.0. Лабораторный практикум: учебное пособие/А.Ю. Гридасов, А.Г.Чурин, Л.И.Чурина.-2-е изд., стер.- М.: КНОРУС, 2010.-216 с. 2. Гусева Т.М., Шеина Т.Н. Бухгалтерский учет для практиков: 2000 тестов и ответов.- 3-е изд., перераб. и доп. - М.: ТК Велби, Проспект, 2008. — 280 с. 9. Ковалёва О.В. Бухгалтерский учёт и аудит бухгалтерской отчётности коммерческих предприятий. Серия «учебники и учебные пособия» Ростов – на - Дону: Феникс, 2002. - 512 с. 10. Козлова Е.П. Бухгалтерский учёт в организациях. - М.: Финансы и статистика, 2002. - 720 с. 11. Крюков А.В. Бухгалтерский учет с нуля. -М.: Эксмо, 2010. — 368 с. 12. Марамчина Е.Б., Адамченко А.Н. Ведение бухгалтерского учета в программе 1С: Бухгалтерия.- М.: «1С:Паблишинг»; СПб.:Питер,2006.-556с. 13. Рязанцева Н.А. 1С:Бухгалтерия 8.0 Секреты работы/ Н.А.Рязанцева, .- Д.Н.Рязанцев.- СПб: БХВ - Петербург, 2006-528 с. 14. Середа К.Н. Справочник бухгалтера и аудитора/Серия «Библиотека Суглобов Д.А., Жарылгасова Б.Г. Бухгалтерский учет и аудит. М.: КноРус, 2005. 15. www.practica.saldo.ru. 16. www.akdi.ru. 17. www.minfin.ru 18. www.cbr.ru 19. www.gks.ru 20. www.mosnalog.ru 21. www.gaap.ru 22. www.cima.ru 23. www.klerk.ru 24. www.o-fin.ru
ЗМІСТ
1. Тема 1. Теоретичні основи безпеки життєдіяльності. Державні заходи щодо захисту життя людини. Концепція допустимого ризику.----------- 7 2. Тема 2. Негативні фактори природного, техногенного, соціально – політичного і воєнного характеру в житті людини. Людина як елемент системи людина – навколишнє середовище.--------------------------------- - 14 3. Тема 3. Захист населення в умовах надзвичайних станів. Засоби індивідуального захисту людини. Реанімація.-------------------------------- 21 4. Тема 4. Колективні засоби захисту людини. Надання першої медичної допомоги при пораненнях, кровотечах, закритих травмах, пошкодженнях грудної клітки та черевної порожнини.------------------------------------------25 5. Тема 5. Радіаційна небезпека та ліквідація наслідків її впливу на людину. Санітарна обробка.-------------------------------------------------------------------29 6. Тема 6. Ліквідація наслідків впливу на людину хімічних та біологічних речовин.--------------------------------------------------------------------------------32 7. Тема 7. Надання першої медичної допомоги при переломах, опіках, відмороженнях.-----------------------------------------------------------------------34 8. Тема 8. Засоби застосування лікарських речовин. Десмургія.--- ----------36 9. Додаток А ---------------------------------------------------------------------------- 40 10. Додаток Б------------------------------------------------------------------------ --- 42 Література ----------------------------------------------------------------- ---------- --43
Перелік використаних скорочень АВНВ – аналіз видів і наслідків відмовлень АВНКВ – Аналіз видів, наслідків і критичності відмовлень АІ 2 – аптечка індивідуальна ЗІЗ – засоби індивідуального захисту ЗКЗ – засоби колективного захисту ЗМХЗ – зона можливого хімічного забруднення ІВ – іонізуюче випромінювання ІПП 8 – індивідуальний протихімічний пакет ЛЗР – легкозаймисті речовини Л-Т-С – людина – техніка - середовище НС –надзвичайні ситуації НХР – небезпечні хімічні речовини ПАН – попередній аналіз небезпек ПЗХЗ – прогнозована зона хімічного забруднення ПР – проникна радіація РЗ – радіоактивне забруднення РНО – радіаційно небезпечний об’єкт РР – радіоактивні речовини ХНО – хімічно небезпечний об’єкт ОР – отруйні речовини РОП – ризик-орієнтований підхід
ВСТУП
Безпека життєдіяльності (БЖД) як наука вивчає проблеми безпечного перебування людини в оточуючому середовищі (довкіллі) та спрямована на вирішення основної проблеми сучасного суспільства України – збереження здоров’я населення. Зміни, що відбуваються в нашій країні в умовах ринкової економіки, загострюють проблеми безпеки життєдіяльності людини. Актуальність вивчення дисципліни ще більше зростає у зв’язку з існуванням аксіоми про потенційну небезпеку діяльності: в жодному виді діяльності неможливо досягнути абсолютної безпеки, будь-яка діяльність потенційно небезпечна. Завданням „Безпеки життєдіяльності” є розробка методів прогнозування, вивчення та ідентифікації шкідливих факторів, їх впливу на людину і довкілля. БЖД забезпечує загальну освіту в галузі безпеки формує понятійно – категорійні теоретичні та методологічні знання, необхідні студенту для опанування у подальшому інших дисциплін, які вивчають конкретні небезпеки та питання захисту людини. Основою забезпечення безпеки людини у всіх сферах життєдіяльності з урахуванням новітніх технологій, соціально-політичних процесів, які відбуваються у суспільстві, є ризик - орієнтований підхід (РОП) до оцінки всіх небезпек. При вивченні даної дисципліни майбутній фахівець набуває знань з філософії безпеки екосоціосистеми, пізнає існуючі проблеми безпеки та заходищодо своєчасного їх усунення. БЖД вчить основам захисту як особистості, так і всього колективу, суспільства, взагалі – держави. Знання БЖД – є основою успішного існування людства, збереження здоров’я населення, а саме, запорукою успішного розвитку держави, всіх членів суспільства.
Метою вивчення дисципліни є: · Визначення чинників, причин і параметрів, що сприяють виникненню надзвичайних ситуацій. · Визначення принципів і способів захисту людей в умовах повсякденного життя, а також в умовах надзвичайних ситуацій. У результаті вивчення дисципліни студент повинен: Знати: - Основні положення концепції національної безпеки України, що стосуються безпеки життя та здоров’я людини. - Джерела небезпеки та їх класифікацію. - Причини та характер виникнення техногенних небезпек. - Причини та характер виникнення абіотичних природних небезпек. - Узагальнену модель забезпечення БЖД на основі ризик-орієнтованого підходу, структуру державного управління, нормативні та правові акти з БЖД. - Визначення загальних закономірностей виникнення і розвитку небезпечних подій, прогнозування та моделювання розвитку надзвичайних ситуацій. - Основні заходи та засоби захисту людини від джерел випромінювання. - Дію токсичних речовин на організм людини та засоби захисту. - Методи запобігання, нещасних випадків, захворюваності та усунення негативного впливу шкідливих факторів виробництва. Уміти: - Визначати профілактичні заходи щодо захисту населення від дії літосферних небезпек. - Приймати рішення, що спрямовані на попередження руйнівних наслідків гідросферних небезпек. - Застосовувати засоби захисту будівель і споруд від дії атмосферних небезпек. - Визначати ефективні засоби захисту від бактеріальних та вірусних захворювань. - Застосовувати засоби індивідуального та колективного захисту при виникненні небезпек. - Надавати першу долікарську допомогу при різноманітних ураженнях на місці події для збереження життя та здоров’я людини.
Читайте також:
|
||||||||
|