Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Семинарское занятие № 1-2 ( 22.10.2014)

Основна література (О):

1. Введение в психологию / под. общ. ред. А. В. Петровского. – М. : Академія, 1995. ­

2. Маклаков А. Г. Общая психология / А. Г. Маклаков. – СПб. : Питер, 2002. – С. 70-78.

3. Максименко С. Д. Загальна психологія : [підручник для студ. вищих закладів]. / С. Д. Максименко. – Вінниця: Нова книга, 2004. – [2-ге вид., перер. i доп.] – С. 19-21.

4. Немов Р. С. Психология : [учебник для студ. высш. пед. учеб заведений]. / Р. С. Немов. – М. : Владос, 1998. – [В 3 кн. – 2-е изд.] – С. 29-42.

5. Основи психології : [підручник / за ред. О. В. Киричука]. – [3-те вид]. – К. : Либідь, 1995. - С. 20-27.

Додаткова література (Д):

1. Гамезо М. В., Домашенко И. А. Атлас по психологии / М. В. Гамезо, И. А. Домашенко. – М. : Просвещение, 1986. – С. 12- 18

2. Гиппенрейтер Ю. Б. Введение в общую психологию : [курс лекций]. / Ю. Б. Гиппенрейтер. М. : Изд-во МГУ, 1988. – С. 7 – 14.

Літературу в електронному вигляді ви можете знайти за адресою:: http://kaf-psy-gorlovka.jimdo.com/

 

Дисциплина «История»

Семинарские занятия

Балльно-рейтинговая система

 

§ Количество зачётных единиц – 4 ЗЕ

§ Количество занятий –

ü Лекций – 2

ü Семинарские занятия - 6 (на каждом занятии иметь учебник)

§ Посещение лекции (2 балла)

§ Посещение семинарских занятий (1 балл)

§ Работа на семинарских занятиях (от 0 до 25 баллов)

§ Контрольная работа– 2 (от 0 до 120 баллов)

ü 1 к/р: тестирование «Россия в XVII в» (от 0 до 60 баллов)

ü 2 к/р: тестирование «Реформы Петра I и век Екатерины II» (от 0 до 60 баллов)

§ Форма контроля – экзамен (от 0 до 120 баллов)

Работа на семинарских занятиях

Пассивное посещение семинара – 1 б.

2. основной докладчик – 15 б.:

~ вопрос раскрыт по существу и сделан содержательный вывод – 10 б.

~ свободное владение материалом, без листа; свободное использование материала при решении поставленных задач – 5 б.

3. дополнительное выступление – 10 б.:

~ найден дополнительный материал по теме (указан достоверный источник), логически обоснованное дополнение к ответу – 5 б.

~ свободное владение материалом, без листа; свободное использование материала при решении поставленных задач – 5 б.

  Отметка 4 ЗЕ
  «отлично»   361-400 баллов
  «хорошо»   281-360 баллов
  «удовлетворительно»   201-280 баллов
  «неудовлетворительно»     менее 200 баллов

Семинарское занятие № 1-2 ( 22.10.2014)

«Россия на рубеже XVI - XVII вв.» (4 часа)

Вопросы:

1. Социально-экономическое развитие России после Смуты:

1.1. территория и население России в XVII веке. Восстановление сельского хозяйства;

1.2. крестьяне и помещики (барщинное хозяйство);

1.3. новые черты в экономике (ремесло, мануфактура);

1.4. начало формирования всероссийского рынка;

1.5. социальный слой.

2. Воцарение Романовых: правление Михаила Федоровича (1613-1645):органы власти, местное управление, управление в посадских и сельских общинах, вооруженные силы.

3. Правление Алексея Михайловича (1645-1676):

4.1. приход к власти, характеристика личности;

4.2. городские восстания 1648-1650 гг.;

4.3. Соборное уложение 1649 г;

4.4. Медный бунт 1662 г;

4.5. Восстание под предводительством С.Т. Разина;

4.6. Церковный раскол.

5. Внешняя политика России в XVII веке:

5.1. Смоленская война 1632-1634 гг. Азовское взятие 1637 г.;

5.2. принятие в подданство калмыков. Связи с Востоком;

5.3. воссоединение Украины с Россией (1648-1654);

5.4. война с Польшей и Швецией;

5.5. Сибирь в XVII веке.

Подготовиться к тестированию «Россия в XVII в.».


Читайте також:

  1. Занятие 2
  2. Семинарское занятие 9.
  3. Семинарское занятие 9.




Переглядів: 553

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Додаток | Практична частина (20 хв.)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.