Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Световой микроскоп.

Подолання проблем зубожіння і відсталості для більшості країн, що розвиваються, неможливе без міжнародного сприяння. Воно здійснюється, перш за все, по лінії офіційної допомоги з боку розвинутих країн у формі надання фінансових ресурсів.

Другим джерелом для подолання відсталості можуть бути іноземні приватні інвестиції. Проте результативність цих фінансових потоків значною мірою залежить від розробки і реалізації в цих країнах ефективних національних страгедій розвитку, що спиралися б, насамперед, на внутрішні економічні ресурси.

Під патронатом ряду міжнародних організацій – ЮНЕСКО, Міжнародної морської організації, всесвітньої метеорологічної організації – здійснюється багато наукових програм з метою дослідження ресурсного потенціалу Світового океану, його впливу на поолу та клімат. Міжнародна організація з охорони та використання морського дна розробляє конкретні заходи, повязані зі спостереження за діяльністю окремих країн щодо охорони світового океану, за обсягами виробництва, попитом і цінами на сировину, що добувається

Питання позитивного вирішення глобальних проблем, повязаних із загальнолюдською діяльністю в иій чи іншій конкретній сфері, залежить, головим чином, від ресурсного забезпечення програм, що розробляються міжнародними організаціями. За масштабністю і комплексністю завдань, які передбачається вирішити, на перше місце висуваються, з одного боку, щодо джерел таких ресурсів, можливості їх одержання та використання, а з іншого,- організації екоогічно безпечного розширеного відтворення суспілього виробництва в усіх країнах світу.

Екологічно безпечне розширене відтворення світової економікиозначає, що нарощування обсягів виробництва супровожується прискореним розвитком технологій, які поступово поліпшуватиуть навколишнє середовище та якість життя людей на Землі.

Національні програми охорони природного навколишнього середовища будуть ефективними лише тоді, коли відповідатимуть міжнародним вимогам. Зараз організатором і кооординатором цієї діяльності виступає Організація Обєднаних Націй та її спеціалізовані організації

 

 

Занятие №1.

Методы клеточной биологии.

I. Световая микроскопия.

Световой микроскоп.

Микроскоп (от лат. micros — малый и scopein — рассматривать, наблюдать) — прибор, позволяющий получать увеличенное изображение объектов и структур, недоступных глазу человека. Изобретение микроскопа обусловлено скачком в развитии оптики в XVI-XVII вв. Некоторые оптические свойства изогнутых поверхностей были известны еще Евклиду (300 лет до н.э.) и Птоломею (127-151 гг.), однако их увеличительная способность не нашла практического применения. В связи с чем, первые очки были изобретены Сальвинио дели Арлеати в Италии только в 1285г. В XVI веке Леонардо да Винчи и Мауролико показали, что малые объекты лучше изучать с помощью лупы. Тогда же в Нидерландах потомственные оптики Захарий и Ханс Янсены (1590г.) смонтировали две выпуклые линзы внутри одной трубки, т. е. фактически создав первый микроскоп и заложив основы для создания сложных микроскопов.

Простые микроскопы появились в XVII в. Больших успехов в их изготовлении добился голландский ученый А. Левенгук. 1683 год можно считать годом рождения науки о микроорганизмах - микробиологии. В этот год в голландском городе Делфте Антони ван Левенгук впервые увидел бактерии, о чем сообщил письмом в самое авторитетное научное учреждение того времени - Лондонское королевское общество.

В 1609—1610 гг. сложный микроскоп был построен Г. Галилеем (1564—1642). В 1846г. немецкий механик Карл Цейсе (1816—1888) открыл мастерскую и через год приступил к изготовлению микроскопов. Карл Цейсе успешно использовал в деятельности своей фирмы ZEISS открытия профессора физики Эрнста Аббе, который впоследствии становится его полноправным компаньоном. Теоретические и практические работы Эрнста Аббе (1840—1905), Отто Шотта (1851 — 1935) и Августа Келера (1866—1948) определили направление развития и принципы построения оптических систем современных микроскопов.




Переглядів: 454

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Економічна сутність необоротних матеріальних активів | Основні риси принципів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.