Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Університет сучасних знань, 2014

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

Мета дисципліни «Інформаційні технології в юридичній практиці» – засвоєння теоретичних знань та набуття практичних навичок із ефективного застосування сучасних інформаційних технологій для розв’язання різноманітних задач у юридичній діяльності, використання можливостей комп’ютерних мереж, формування високого рівня інформаційної культури майбутніх юристів.

Завданнями дисципліни «Інформаційні технології в юридичній практиці» є розуміння студентами основних принципів побудови, методів і способів створення інформаційних систем; ефективне використання в юридичній діяльності існуючих інформаційних технологій; організація методології розв’язання задач юридичної діяльності в установах різного типу, а також теоретична та практична підготовка майбутніх фахівців.

У результаті вивчення дисципліни студенти повинні знати:

- термінологію та призначення основних компонентів інформаційних систем та їх використання у юридичній діяльності;

- концептуальні питання побудови і функціонування інформаційних систем і комп’ютерних технологій;

- проблеми правового регулювання процесу інформатизації в Україні;

- засоби автоматизації ділових процесів та організації електронного документообігу.

У результаті вивчення дисципліни студенти повинні вміти:

- застосовувати інформаційні технології для реалізації прикладних завдань;

- використовувати ефективні методи обробки юридичної інформації;

- ефективно застосовувати інформаційні технології при роботі з юридичними базами даних;

- аналізувати правові інформаційні системи й визначати їх відповідність специфіці конкретного економічного об’єкта;

- виконувати ефективний пошук правової інформації в інформаційних системах;

- формувати склад і зміст інформаційної бази для вирішення правових задач;

- здійснювати ефективний захист інформації.

Дисципліна «Інформаційні технології в юридичній практиці» ґрунтується на базових знаннях із курсу інформатики. Набуті студентами в результаті навчання знання та вміння забезпечать їм ефективне використання можливостей інформаційно-комунікаційних технологій у процесі вивчення дисциплін даної предметної галузі.

 



Читайте також:

  1. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  2. Tutor – викладач (в англійських університетах)
  3. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  4. VI. Перелік питань для підсумкового контролю знань, умінь та навичок
  5. VII. Цільовий прийом до Національного авіаційного університету
  6. Академічне релігієзнавство. Підручник. За науковою редакцією професора А.Колодного. - К.: Світ Знань, 2000.- 862 с
  7. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  8. Більш повну практику ціноутворення в сучасних умовах у розвинутих країнах світу допоможе з’ясувати короткий виклад розвитку теорії ціни.
  9. Більшість сучасних радіопередавачів може посилати як
  10. Будівництво та архітектура сучасних готелів
  11. В сучасних умовах
  12. В СУЧАСНИХ УМОВАХ




Переглядів: 352

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Київ - 2014 | КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.