МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
План рах БУПлан рах БУ затв наказом гол правління ДКУ від 10 грудня 2010р №114. до цього є порядок застосування БО в БУ, затв цим самим наказом. Інструкція про кореспонденцію рах БО для відображення осн госп операцій БУ, затв наказом ДКУ від 10.07.2000р №61. У плані рах виділено 8 класів балансових та один (клас 0) позабалансових рах. Кожному синтетичному рах (рах 1 порядку) та субрах (рах 2 порядку) присвоєно відповідну назву і код. Особливістю діючого плану рах є те. Що він містить рах, які можуть бути активними, пасивними або активно-пасивними залежно від того, в якого розпорядника коштів вони ведуться. Таким є рах 68 «Внутр розрах». Облік на позабалансових рах здійснюється без застосування подвійного запису, тобто за простою с-мою. До цих рах планом не передбачено субрахунки. 5. Облік політика БУ Облік політика БУ – це сукупність визначених у межах чинного законодавства принципів, методів і процедур, що використовуються БУ для складання та подання фін звітності. Облік політика в БУ базується на осн принципах БО, яких БУ повинні дотримуватися при веденні рахунків і складанні фін звітності. БУ ведуть БО і складають фін звітність у валюті Укр. Операції повинні бути відображені в обліку в тому зв періоді, в якому вони були здійснені. Будь-які зміни в облік політиці, що мають суттєвий вплив на показники зв або майб періодів, мають бути описані із зазначенням їх причин і змін. Не вважаються зміною і облік політиці: -нова облік політика щодо операцій, які не є суттєвими -нова облік політика щодо операцій, які відрізняються по суті від попередніх і не здійснювалися раніше. Політика обліку БУ має бути спрямована на інформац-аналіт заб-ння с-ми упр-ня держ фінансами, заб-ня с-ми стратег бедж планування, досягнення ефективності всієї д-сті установи – як фін, так і госп. Завданнями політики обліку БУ мають стати: 1)закріплення базових принципів орг.-ції та ведення БО, планування д-сті БУ 2)своєчасне попередження негативних явищ у ФГД 3)виявлення й реалізація внутрішньогосп резервів 4)контроль за наявністю та рухом як бедж, так і позабюдж засобів, їх цільовим призначенням та рац використанням. 6.Визначення та класиф доходів і фін-ння БУ Фін-ння – це заб-ння д-сті БУ і орг.-цій в межах затверджених кошторисних призначень. Визначення затверджене кошторисне призначення наведено у БКУ та у порядку складання розгляду затвердження та осн вимоги до виконання кошторису БУ. Відповідно до них бедж призначення – це повноваження, надане гол розпоряднику бедж коштів БКУ, ЗУ «Про держ бюджет Ур» або рішенням «Про місцевий бюджет», що має кількісні та часові обмеження, що має право надавати бюдж асигнування. Бедж асигнування – це повноваження, надане розпоряднику бедж коштів, відповідно до бедж призначення на взяття бюдж зобов’язання та здійснення платежів з конкретною метою в процесі виконання бюджету. Бедж зобов’язання – це будь-яке здійснене відповідно до бедж асигнування розміщення замовлення, укладання договору, придбання товару, послуги чи здійснення ін. аналог операцій протягом бедж періоду згідно з якими необхідно здійснити платежі протягом цього ж періоду або в майбутньому. Фін-ння БУ за характером поділ на бюдж і позабюджетне. Бюдж фін-ння – це заб-ння БУ і орг.-цій коштами з держ чи місцевого бюджету для здійснення статутної д-сті. Бюдж фін-ння називають коштами заг фонду бюджетів, а в кошторисі виділяють заг фонд кошторису. Позабюдж фін-ння – це заб-ння позабюдж установ коштами, отриманих від юрид та фіз. Осіб як оплата за надані послуги або у вигляді спонсорської допомоги. Його називають коштами спец фонду. 7.Бюдж фін-ння, осн принципи та методи здійснення Осн принципи бюдж фін-ння: 1)здійснення фін-ння виключно у відповідності до кошторису БУ 2)безповоротність надання коштів 3)цільове призначення коштів 4)використання коштів тільки в межах бюдж року 5)зв'язок між обсягом фін-ння і виконанням плану 6)контроль за використанням коштів. Методи фін-ння: 1)казначейський 2)відомчий. 8.Види та класиф позабюдж фін-ння Спеціальний фонд – кошти, які надходять із конкретною метою і використовуються на відповідні видатки за рахунок цих надходжень. Класифікація: 1)власні надходження 2)ін. надходження спец фонду Власні надходження БУ склад з 2 груп: 1)плата за послуги, що надаються бюдж. установам - плата за послуги, що надаються бюдж. установам, відповідно до їх функціональних призначень. -надходження бюджетних установ від господарської та виробничої діяльності - надходження бюдж. уст. від реалізації майна 2)ін. джерела власних надходжень БУ: -благодійні внески, гранти, дарунки -кошти, які отримують БУ на виконання окремих доручень До ін. надходжень спец фонду відносять: -субсидії і трансфери з бюджетів.
|
||||||||
|