МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Орієнтовні зразки варіантів модульної контрольної роботи
Варіант № 1 1.Види інформації. Види інформаційних видань. Поняття про наукові видання художніх текстів. 2.Оберіть правильну відповідь на поставлене питання: 2.1. Письмові документи поділяються на : а)рукописні; б)друковані; в)мальовані; г)архівні. 2.2. Періодичне видання – це витвір друку, що характеризується а) науковістю; б) доцільністю; в) системністю випусків. 2.3.Тип наукового видання тексту, підготовленого групою науковців за автографами письменника, друкованими джерелами, що супроводжуються коментарями і містять усі варіанти твору – це а)зібрання творів; б)вибрані твори; в)академічне видання. 2.4. Метод – це :а) засіб практичного й теоретичного пізнання дійсності; б)прийом практичного й теоретичного пізнання дійсності; в)сукупність прийомів та засобів практичного й теоретичного пізнання дійсності. 2.5. Процес свідомої діяльності людини, під час якої вона обґрунтовує свої дії, які спрямовані на отримання практичних уявлень, вмінь та знань, тобто практичного життєвого досвіду свідомого існування в природі і суспільстві – це...а)практична свідомість;б) художня свідомість;в)наукова свідомість 2.6.До загальнонаукових методів дослідження належать: а) емпіричні; б) теоретичні; в) практичні; г) філософські. 2.7. Спостереження – це метод ...а) за допомогою якого об’єкт вивчають без втручання у нього: фіксують, вимірюють лише якості об’єкта, характер його зміни; б) логічний загальнонауковий метод, що полягає в змалюванні тих ознак чи аспектів об’єкта вивчення, які перешкоджають розгляду його в "чистому вигляді"; в) полягає у виявленні спільних рис, особливостей й на їх основі розробка висновків у формі загальних положень. 2.8. Аналіз - це...а) полягає у виявленні спільних рис, особливостей й на їх основі розробка висновків у формі загальних положень; б) логічний загальнонауковий метод, що полягає в змалюванні тих ознак чи аспектів об’єкта вивчення, які перешкоджають розгляду його в "чистому вигляді"; в) відбір наукових фактів. 2.9. Систематизація – це...а) полягає у виявленні спільних рис, особливостей й на їх основі розробка висновків у формі загальних положень; б) розподіл предметів, явищ, понять на групи, класи тощо за спільними ознаками, властивостями; в) групування за певним порядком, що зумовлений правильним розташуванням та взаємним зв’язком частин чого-небудь. 3. Скласти тези майбутньої статті
Читайте також:
|
||||||||
|