МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
З дисципліни «Теорія держави і права».1. Сутність, зміст права. 2. Походження і сутність права. 3. Нормативно-правові акти в Україні. 4. Права, волі й обов'язки людини і громадянина в демократичній правовій державі. 5. Норми права й інші соціальні норми. 6. Система права і система законодавства. 7. Закон і право. 8. Метод правового регулювання. 9. Зміст державної політики. 10. Політичні партії. 11. Механізм держави і держапарат. 12. Поняття джерел права. 13. Демократичні партії і демократія в цілому. 14. Різновиду демократії. 15. Державний лад і держава України. 16. Правотлумачення і правова культура. 17. Правосвідомість і роль його в суспільстві. 18. Правопорушення і юридична відповідальність. 19. Іслам і жінка. 20. Правова держава, сутність і риси. 21. Іслам як спосіб життя. 22. Законність і правопорядок. 23. Правотворчість. 24. Правові норми. 25. Форми і поняття демократії. 26. Поняття держави. 27. Правові відносини. 28. Види концепції і теорії права. 29. Теорія походження держави і права. 30. Україна на шляху до соціально-демократичної держави.
Критерії оцінки Рівня підготовки молодших спеціалістів
Критерії оцінок містять в собі основні вимоги до оцінки рівня знань студентів і надають можливість зробити висновок про його рівень професійної підготовки майбутнього юриста. Рівень засвоєння знань оцінюється за чотирьохбальною шкалою згідно чинних норм.
На оцінку «5» студент: - зобов’язаний надати повну обґрунтовану відповідь на питання; - правильно користуватися посібниками, методичними вказівками та іншою літературою; - на основі матеріалу, що вивчається вміти встановити взаємозв’язок набутих знань у межах запропонованих тем дисциплін; - до роботи ставиться добросовісно та охайно.
На оцінку «4» студент: - в цілому правильно виконує завдання, відповідає на питання, використовує основні правила викладення матеріалу, що вивчається; - до роботи ставиться добросовісно та охайно; - допускає незначні помилки, що не змінюють суті висновку або рішення.
На оцінку «3» студент: - не дає повної, чіткої та обґрунтованої відповіді на питання; - з утрудненнями використовує надбані вміння при вирішенні завдань; - допускає помилки під час викладення матеріалу.
На оцінку «2» студент: - не виконує завдання, не дає відповіді про сутність питання, має смутні уявлення; - допускає грубі помилки в остаточних висновках під час викладення матеріалу. Читайте також:
|
||||||||
|