Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Параметры схемы замещения

(для второго расчетного задания)

Номер варианта
- Ом мГн мкФ Ом мГн мкФ Ом мГн мкФ
- 19,1 - 69,5 -
33,8 - -
- - -
- - 33,5 -
- - - -
- - -
- - - -
- - - -
- - - -
- - - -
- - - -
- - - 7,5 -
- - - -
- - -
- - -
- - - -
- - -
- - - -
- - - -
- - -
- - - -
- - - -
- - - -
- - - -
- - -
- - - -
- - - -

Продолжение прил. 4

 

- - - -
- - - -
- - - -
- - - -
- - -
- - -
- - -
- - -
- - -
- - -
- - -
- - -
- -
- - -
- - - -
- - -
- - -
- -
- - - -
- - -
- -
- -
- - -
- - -
- -
- - -
- - -
- - - -
- -
- - -
- - -
- - - -

 


Продолжение прил. 4

 

- - -
- -
- - -
- - -
- - -
- - -
- - -
- - -
- - -
- - -
- - - -
- - - -
- - - -
- - - -
- - - -
- - - -
- - -
- - - -
- - - -
- - - -
- - - -
- - -
- - - -
- - - -
- - -
- - - -
- - -
- - -
- - - -
- - - -
- - - -
- - - -
- - - -
                     

Продолжение прил. 4

 

- - - -
- - - -
- - -
- - - -
- - -
- - -
- -
- - -
                     

 


Приложение 5

 


Читайте також:

  1. Выберите схему (схемы), которая характеризует отношение между двумя представленными ниже понятиями.
  2. Для вибраних ліній викликати діалогове вікно Линия тренда” та на вкладці “Параметры задати кількість періодів для прогнозу.
  3. КЛИМАТИЧЕСКИЕ ПАРАМЕТРЫ ХОЛОДНОГО ПЕРИОДА ГОДА 2 страница
  4. Коммутационные параметры
  5. Описание схемы
  6. Основные характеристики и параметры изображений
  7. Основы макроэкономики. Макроэкономические параметры
  8. Параметры буровых установок, выпускаемых
  9. Параметры задачи №3.5
  10. Параметры задачи №3.7
  11. Параметры линейного напряжения
  12. Параметры схем замещения ( для первого расчетного задания)




Переглядів: 414

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Схема замещения цепей однофазного синусоидального тока ко второму расчетному заданию | Параметры линейного напряжения

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.