МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Вставка 6. Медіа-бриф
Строки проведення й бюджети
Вставка 4.Умови розміщення реклами на провідних телеканалах З 01.10.2005 Ціни вказані в доларах США, без урахування податків. Оплата проводиться гривнями за курсом НБУ.
[1] Для взаєморозрахунків використовуються рейтинги цільової аудиторії „населення віком старше 18 років” (18+). Для рекламних повідомлень з рейтингом до 0,1% при розрахунку їх вартості рейтинг прирівнюється до значення 0,1%. [2] При рекламуванні слабо/алкогольних напоїв до базових розцінок застосовується збільшувальний коефіцієнт 2, розрахунок базується на цільовій аудиторії 21+. [3] Вартість для роликів з нестандартною довжиною прирівнюється до тої, що у найближчої більшої кратної 5”. [4] Створення неіснуючого блоку чи повідомлення про звільнення позиції в заповненому блоці та реалізація виходу на ній. [5] Для роликів, коротших 30-сек. надбавка нараховується як на 30-секундну довжину. [6] Застосовується у випадку замовлення послуги рознесення роликів. [7] Одна зі знижок надається при запуску нової торгової марки (ТМ) чи нового продукту наявної ТМ і у випадку завчасного узгодження застосовується впродовж перших двох тижнів кампанії. Знижка для нової ТМ не застосовується: при розширенні лінії продуктів ТМ; при зміні тільки упаковки, розміру чи смаку уже рекламованої ТМ; для варіантів ТМ для різних цільових груп; для комбінації назв ТМ з іменами мереж магазинів, банків тощо; для різноманітних акцій та кампаній, банків, мереж швидкого харчування, операторів мобільного зв’язку страхових компаній тощо, коли не йдеться про суто нову ТМ. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|