Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 1. Організація та ведення бухгалтерського обліку.

ЗМІСТ

 

 

ВСТУП ………………………………………………………………………………..…… 4

.

ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ……………………..……………………..5

 

ВИМОГИ ДО СТРУКТУРИ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ …………………………….…. 6

 

ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ ……………………………. ………………………….... 7

 

ПОРЯДОК РЕЦЕНЗУВАННЯ ТА ЗАХИСТУ ………………………….. …………..…..8

ТЕМАТИКА ТЕОРЕТИЧНОЇ ЧАСТИНИ ..………………………………………..….… 9

 

УМОВИ РОЗРАХУНКОВИХ ЗАВДАНЬ …………………..……………………..…... 10

 

ДОДАТКИ …………………………………………………………………………………12

 

СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ………………………..………………………………………... 22


 

ВСТУП

 

 

Метою вивчення дисципліни “Бухгалтерський облік” є формування системи знань і набуття практичних навичок ведення бухгалтерського обліку на підприємствах.

Завданнями дисципліни є вивчення методів організації та ведення бухгалтерського обліку на підприємствах на підставі використання стандартів фінансової звітності і бухгалтерського обліку; набуття навичок опрацювання і використання облікової інформації в управлінні.

 

У результаті вивчення дисципліни студенти повинні

знати:

- обліковий категорійний апарат та основні принципи обліку;

- види рахунків бухгалтерського обліку та їх застосування,

- призначення документації та форми бухгалтерського обліку;

- порядок проведення інвентаризації, способи виявлення і виправлення помилок,

уміти:

- обліковувати на рахунках інформацію про грошові кошти, розрахунки з дебіторами, запаси, основні засоби, нематеріальні активи, фінансові інвестиції, короткострокові й довгострокові зобов’язання, власний капітал та розподіл прибутку;

- складати та інтерпретувати фінансові звіти суб’єктів господарювання;

- аналізувати інформацію бухгалтерського обліку та приймати економічні рішення.

 

Самостійна робота студента є основним засобом оволодіння навчальним матеріалом у час, вільний від обов’язкових навчальних занять. Основними видами самостійної роботи студентів, що передбачені робочою навчальною програмою з дисципліни “Бухгалтерський облік”, є:

− опрацювання лекційного матеріалу та окремих розділів навчальної програми, які не викладаються на лекціях, з метою його повного і всебічного висвітлення;

− самостійне виконання практичних завдань із метою закріплення практичних навичок проведення необхідних розрахунків, їх відображення на рахунках та у фінансових звітах, здійснення правильної інтерпретації отриманих результатів;

− проходження підсумкового контролю знань для оцінювання навчальних досягнень з дисципліни.

 


ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Змістовий модуль 1. Основи теорії бухгалтерського обліку

Тема 1. Організація та ведення бухгалтерського обліку.

Основні засади господарської діяльності в Україні. Нормативно-правове регулювання бухгалтерського обліку в Україні. Фінансовий і управлінський облік. Користувачі облікової інформації. Організаційні форми побудови бухгалтерського апарату на підприємствах. Принципи й прийоми бухгалтерського обліку.

Документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку. Вимоги до змісту і оформлення первинних документів. Порядок перевірки і опрацювання документів. Класифікація документів. Поняття облікових регістрів. Помилки та способи їх виявлення та виправлення. Інвентаризація основних засобів, нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, документів та розрахунків.


Читайте також:

  1. I. Введення в розробку програмного забезпечення
  2. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  3. II. Організація і проведення спортивних походів
  4. II. Організація перевезень
  5. II. Організація перевезень
  6. VI. Оформлення маршрутної документації на проведення туристичних походів та експедицій
  7. VI. Проведення вступних екзаменів, фахових випробувань та творчих конкурсів
  8. А. Організація Острозького колегіуму – Академії
  9. Автоматизована система ведення державного земельного кадастру
  10. Автоматизовані форми та системи обліку.
  11. Автоматичний розрахунок суми проведення.
  12. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду




Переглядів: 259

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Тема 2. Фінансова звітність.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.