МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Поспелова І.Д. Історія психології (тести). - Одеса: - ПУПУ ім. К.Д.Ушинського, 2015. - 53 с.Державний заклад «Південноукраїнський НАЦІОНАЛЬНИЙ педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Кафедра теорії та методики практичної психології ТЕСТИ З навчальної дисципліни ІСТОРІЯ ПСИХОЛОГІЇ Одеса – 2015
УДК: 15 ББК 88.5 П 62
Поспелова І.Д. Історія психології (тести). - Одеса: - ПУПУ ім. К.Д.Ушинського, 2015. - 53 с.
Рекомендовано вченою радою ПУПУ для студентів вищих учбових закладів (протокол № 1 від 01.09.2014)
В виданні подані тести що до загальних положень науки історії психології. Особливе місце відведено проблемі методології науки. Від ряду подібних видань це відрізняється лаконічністю , відповідно до учбового посібника автора, що робить засвоєння змісту матеріалу попереднього посібника зрозумілим й легким в засвоєнні .
Рецензенти:
Кандидат психологічних наук, доцент кафедри Вікової та педагогічної психології ПУПУ Масанов А.В. Кандидат психологічних наук, доцент кафедри загальної психології ПУПУ Сергєєва А.В.
Зміст 1. Предмет та завдання історії психології.................................................................................6 2. Принципи історії психології...................................................................................................6 3. Періодизація історії психології..............................................................................................7 4. Загальна характеристика античного періоду розвитку психології.....................................8 5. Поняття анімізму та гілозоїзму..............................................................................................9 6. Вчення Геракліта (YI-Y в.до.н.е.), Демокріта (460-370 ст. до н.е.)……..………..............9 7. Вчення Сократа (470-399 до н.е.), Анаксагора.(500-428 ст. до н.е.)…..........................11 8. Вчення Платона (428-348 до н.е.).........................................................................................12 9. Вчення Арістотеля, Плотіна, Гіпократа………………………...........................................13 10. Психологічні теорії античних шкіл психології: стоіків, Епікура, кініків…..................14 11. Елінійський період в історії психології.(IY ст до н.ч.) .....................................................16 12. Філософський період історії психології VI ст. до н. ч. до IV ст. .н.ч. .............................17 13. Вчення Ібн-Сіни ( 980-1037), вчення Авероуза.(1126-1198).............................................19 14. Загальна характеристика психології Середньовіччя (13ст)...............................................20 15. Вчення європейських сереньовікових вчених (Ф.Аквінський та ін)...……..……….......22 16. Загальна характеристика психології Нового Часу ХУІІ століття.................................24 17. Психологія Ч. Беббіджа (1792—1871), О. Конта (1798-1857)..………………................24 18. Вченння і життєдіяльність Р. Декарта.................................................................................25 19. Вченння Д. Гартлі, Д.Берклі, Д. Юма, Д. Мілля, Д.Локка ...............................................26 20. Психологічні теорії російських матеріалістів Ломоносова, Радіщева ............................26 21. Передумові відділення психології, як самостійної науки..................................................27 22. Жіття і творчість Франца Брентано (1838 – 1917)..............................................................28 23. Вчення І.М.Сеченова.............................................................................................................29 24. Вчення В.Вундта....................................................................................................................31 25. Вплів еволюційної біології Дарвіна та френології на психологію..……….......………..32 26. Зародження галузей психології: експериментальна психології........................................33 27. Психологічні теорії диференційної психології. ..……………………..….......................35 28. Вчення Жана Піаже (1896- 1980) : теорія когнітивного розвитку....................................37 29. Психологічна теорія Е.Еріксона...........................................................................................38 30. Передумові гештальт-психології..........................................................................................40 31. Життєві шляхи психологівї М.Вертхеймера, К.Коффки, В.Келера.................................41 32. Поняття фі-феномену, гештальту, ізоморфізму..................................................................42 33. Психологічні теорії гештальт-психології...........................................................................43 34. Теорія поля К.Левіна.............................................................................................................44 35. Життєві шляхи й психологічні теорії Е.Торндайка, Д.Уотсона, Е.Толмена…......…….45 36. Психологічні теорії біхевіоризму........................................................................................47 37. Девіз та завдання біхевіоризму.Закони навчання.Формули поводження..………..........47 38. Психологічна теорія З.Фрейда.............................................................................................48 39. Психологічні теорії психоаналізу.......................................................................................50 40. Жіття і наукова спадщина Виготського Л.С. (1896 – 1934)..............................................51 41. Л.І. Божовіч (1908-1981), вчений і людина.........................................................................53 42. Жіття і діяльність В.А.Роменця (1926-1998).......................................................................55 Література ....................................................................................................................................55 . Читайте також:
|
||||||||
|